Idd echt een superlief Saartje kaartjequote:Op vrijdag 29 februari 2008 11:56 schreef E.T. het volgende:
Leuk geboortekaartje van Saartje viel hier net in de bus
ik wil zien!quote:Op vrijdag 29 februari 2008 17:09 schreef m@x het volgende:
[..]
Idd echt een superlief Saartje kaartje
quote:Wat heb ik er een onwaarschijnlijke big deal van gemaakt: het kiezen van Het Geboortekaartje. Al vanaf de vierde week zwangerschap struinde ik websites af op zoek naar de ultieme geboorteaankondiging. En bij de plaatselijke drukkerij leende ik negentien boeken met voorbeelden. Desastreus voor iemand die geen knopen kan doorhakken.
Op internet vond ik briljante kaartjes, zoals kraskaarten, waarbij de naam tevoorschijn kwam als je een laagje zilver wegkraste. Maar ik vond ze te duur voor iets wat bij ons in een fotoboek belandt, maar bij de meeste geadresseerden tussen het oud papier.
Ik vond sites met prachtige fotokaartjes, maar hee, de garantie op een mooi kind heb je niet en als je een laaf baart wil je daar natuurlijk niet meteen een beeltenis van rondsturen, want wie weet trekt het nog bij voor de kraamvisite losbarst.
Zelf een kaartje ontwerpen leek me ook wel een puik plan. Maar omschrijven wat je dan wil valt bepaald niet mee, dus dat plan kwam niet van de grond.
En zo kwam het dat we in het laatste trimester gewoon een kaartje kozen bij de drukkerij. Vrolijk, kleurrijk en redelijk betaalbaar. En, grappig detail, de goede naam stond al op het voorbeeld!
quote:Op woensdag 26 maart 2008 19:26 schreef geppie het volgende:
Ik heb mijn vriend carte blanche gegeven qua geboortekaartjeBen benieuwd....
quote:Op zaterdag 26 april 2008 00:22 schreef Maneki.Neko het volgende:
E.T. en Swets hadden een prachtig kaartje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |