Wat een gejank zeg.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 12:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Zo kennen we het weer:"It's done when it's done!" Klik
Een nieuwe formule? Ik mag toch hopen van niet, zeg...quote:Op zaterdag 9 februari 2008 12:49 schreef Whooz het volgende:
Always bet on Duke!!!
Anyhow, ik denk dat Duke Nukem Forever niet een denderende game met een nieuwe formule gaat worden. Meer iets voor degene die ook de vorige delen heeft gespeeld (wie niet?). Maar ik zit er wel zeker op te wachten!
Tuurlijk wel! Goeie games móeten gewoon verneukt worden met een nieuwe formule! Zie Fallout!quote:Op zaterdag 9 februari 2008 14:17 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Een nieuwe formule? Ik mag toch hopen van niet, zeg...
Hoogstends een paar betere wapens en een wat betere AI... meer moeten ze er niet aan doen, imo.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 14:33 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Tuurlijk wel! Goeie games móeten gewoon verneukt worden met een nieuwe formule! Zie Fallout!
Ze hebben een speciaal forum voor mensen zoals jij.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 14:33 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Tuurlijk wel! Goeie games móeten gewoon verneukt worden met een nieuwe formule! Zie Fallout!
Yeahquote:
Oftewel, ze willen hem graag dit jaar nog uitbrengen, maar wss halen ze dat net niet, en kom hij in een van de eerste maanden volgend jaar uitquote:Op donderdag 14 februari 2008 18:15 schreef Pheno het volgende:
[gerucht]Duke Nukem Forever net wel/niet in 2008
Dat gaat over Earth No More.quote:Op donderdag 14 februari 2008 19:43 schreef Koentje3 het volgende:
Ehm, op de site staat:
Coming 2009 from Recoil Games & 3D Realms for the PC, Xbox 360, & Playstation 3.
Of 2e kwartaal, of 3e, of 4e, of nee, we doen toch nog maar een nieuwe engine! It's done when it's done!quote:Op donderdag 14 februari 2008 19:28 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Oftewel, ze willen hem graag dit jaar nog uitbrengen, maar wss halen ze dat net niet, en kom hij in een van de eerste maanden volgend jaar uit
Is dat de Overlord? Of hoe heette die kerel ook alweer? Die was altijd gruwelijk sterkquote:
Ziet er wel vet uit, waar heb je die screenshot gevonden?quote:
Cycloid Emperor, in het Stadiumquote:Op zondag 17 februari 2008 13:06 schreef Devolution het volgende:
[..]
Is dat de Overlord? Of hoe heette die kerel ook alweer? Die was altijd gruwelijk sterk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |