Dat mag zo langzamerhand wel, het lesgeld is niets vergeleken met ons collegeldquote:Op woensdag 19 december 2007 19:28 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze hun les hebben geleerd inmiddels
Of anders lees je het topic even door.quote:Op woensdag 19 december 2007 19:33 schreef GirlyGirl het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=ZUN7mHUtzno
Ahh, een tweaker bezoeker .. nou vertel, wat is er mis?quote:Op woensdag 19 december 2007 19:34 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Of anders lees je het topic even door.
Ten eerste ben ik geen tweaker.quote:Op woensdag 19 december 2007 19:37 schreef GirlyGirl het volgende:
[..]
Ahh, een tweaker bezoeker .. nou vertel, wat is er mis?
Wel laat ik even de moeite nemen om te reageren, inderdaad, een versie via een torrent of een versie via een site die nu vrijwel continue down is. Goh, hoe kom ik er toch bij dat youtube voor anderen dan makkelijk kan zijn, silly me, tsja, waren we allemaal maar zo slim als El_Thijs.quote:Op woensdag 19 december 2007 19:39 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ten eerste ben ik geen tweaker.
Ten tweede had je je dit wel even kunnen besparen door een pagina of 2 terug te kijken en daar een stel mooie HD-versies te kunnen vinden
Of de OP te lezen.quote:Op woensdag 19 december 2007 19:39 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ten eerste ben ik geen tweaker.
Ten tweede had je je dit wel even kunnen besparen door een pagina of 2 terug te kijken en daar een stel mooie HD-versies te kunnen vinden
Dank u dank u.quote:Op woensdag 19 december 2007 19:44 schreef GirlyGirl het volgende:
[..]
Wel laat ik even de moeite nemen om te reageren, inderdaad, een versie via een torrent of een versie via een site die nu vrijwel continue down is. Goh, hoe kom ik er toch bij dat youtube voor anderen dan makkelijk kan zijn, silly me, tsja, waren we allemaal maar zo slim als El_Thijs.
Hoe vinden jullie z'n look eigenlijk? Er is iets aan z'n gezicht, maar kan nie zeggen precies watquote:
zet deze dan ook even in de op, teringsnel en HDquote:Op woensdag 19 december 2007 19:14 schreef Pheno het volgende:
Of gewoon een snelle server ipv dat brakke shacknews.
http://www.gamershell.com/download_22476.shtml
Z'n kop had vroeger: een bredere kaak, iets verder uitstekende oren, een diepere kuil in zijn kin, donkere wenkbrauwen, zwaardere jukbeenderen, een smallere neus en een stuk minder ruimte tussen zijn neus en zijn bovenlip.quote:Op woensdag 19 december 2007 20:00 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hoe vinden jullie z'n look eigenlijk? Er is iets aan z'n gezicht, maar kan nie zeggen precies wat
Ik dacht wel dat ik er iets aan zagquote:Op woensdag 19 december 2007 20:35 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Z'n kop had vroeger: een bredere kaak, iets verder uitstekende oren, een diepere kuil in zijn kin, donkere wenkbrauwen, zwaardere jukbeenderen, een smallere neus en een stuk minder ruimte tussen zijn neus en zijn bovenlip.
Het is gewoon een totaal ander gezicht.
De teaser staat inmiddels ook op http://www.gametrailers.com/
Nee, dat zijn ze niet...quote:Op woensdag 19 december 2007 20:48 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
PLAATJES ZIJN KLIKBAAR
FIREFOX MOTHERFUCKERS DO YOU USE IT!quote:Op woensdag 19 december 2007 21:01 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Nee, dat zijn ze niet...
Tenzij er gebruik gemaakt wordt van de autmoatische resize, maar niet omdat jij er netjes thumbnails van gemaakt hebt, zoals eigenlijk de bedoeling is...
'k gebruik firefox... en ook in firefox heb ik de automatische resize (zowel die van de forumsoftware als van firefox zelf) uitgeschakeld.. Automatische resize is namelijk kut.quote:Op woensdag 19 december 2007 21:05 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
FIREFOX MOTHERFUCKERS DO YOU USE IT!
Waar zeg ik dat ik thumbnails heb gemaakt? IK ZEG ALLEEN DAT JE ER OP KUNT KLIKKEN DUMBSHIT. YOU AINT WORTHY LOOKING AT THE DUKE, YOU TWATquote:Op woensdag 19 december 2007 21:07 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
'k gebruik firefox... en ook in firefox heb ik de automatische resize (zowel die van de forumsoftware als van firefox zelf) uitgeschakeld.. Automatische resize is namelijk kut.
Geeft verder niet, maar je moet niet net doen alsof je thumbnails gemaakt hebt, want je hebt gewoon plaatjes van 1280×720 pixels op het forum gedumpt...
En doe je capslock uit.
Je kunt er niet op klikken...quote:Op woensdag 19 december 2007 21:19 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat ik thumbnails heb gemaakt? IK ZEG ALLEEN DAT JE ER OP KUNT KLIKKEN DUMBSHIT. YOU AINT WORTHY LOOKING AT THE DUKE, YOU TWAT
Pauzeknop? Frame steps?quote:Op woensdag 19 december 2007 21:20 schreef Samsonneke het volgende:
Toffe screens overigensGeeft weer een iets preciezer beeld dan het filmpje, waar de beelden voorbij flitsen.
Nu welquote:Op woensdag 19 december 2007 21:22 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Je kunt er niet op klikken...
Dat wil zeggen: Je kan er op klikken tot je een ons weegt, maar er gebeurt geen zak.
"You do not have permission to view this file..."quote:Op woensdag 19 december 2007 21:27 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Nu wel
Speciaal voor jou
Geniet er van, daarna is er weer 10 jaar media stilte.quote:Op woensdag 19 december 2007 22:00 schreef SoupNazi het volgende:
Dit topic gaat snel zeg.
Inderdaad, de stem maakte het nog een béétje te pruimen. Enig idee wie die stem doet?quote:Op woensdag 19 december 2007 23:02 schreef MrFl0ppY het volgende:
Die stem deed het kind weer even herleven. Time to kick ass! ALL THE TIME!
Trosrader? nee ik ben bang dat we een dubbelganger hebben ontdekt!quote:Op donderdag 20 december 2007 09:16 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Inderdaad, de stem maakte het nog een béétje te pruimen. Enig idee wie die stem doet?
Ben je toevallig Mr. Floppy van Trosradar forum?
Tsja, ik kijk er nog steeds naar uit, Dukequote:Duke Nukem Forever will be released on PC and Atari 2600.
gameplay > graphicsquote:Op donderdag 20 december 2007 13:01 schreef paarse_paashaas het volgende:
Ben ik de enige die die 3D models er niet uit vindt zien?
MAAR DAT MAAKT NIET UIT, WANT HET IS DUKE!!!!!einz!!!11!!
Ik wel. Het is het gezicht van Bruce Willis... langer en smaller dan we van de Duke gewend waren.quote:Op woensdag 19 december 2007 20:00 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hoe vinden jullie z'n look eigenlijk? Er is iets aan z'n gezicht, maar kan nie zeggen precies wat
And I'm all out of gum.quote:Op donderdag 20 december 2007 15:18 schreef Blinker het volgende:
It's time to kickass and chew bubblegum
Ik vind het er goed genoeg uit zien. Hail Dukequote:Op donderdag 20 december 2007 13:01 schreef paarse_paashaas het volgende:
Ben ik de enige die die 3D models er niet uit vindt zien?
MAAR DAT MAAKT NIET UIT, WANT HET IS DUKE!!!!!einz!!!11!!
Zoals het hoort.quote:Op donderdag 20 december 2007 12:54 schreef BlackStar2k het volgende:
En lachen en lachen. En dan komt ie uit en dan gaan ze m allemaal spelen....
Meer Mickey Rourke.quote:Op woensdag 19 december 2007 20:47 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik dacht wel dat ik er iets aan zag![]()
Hij lijkt een klein btje op een mix tussen Bruce Willis en Bart de Graaff als je goed kijkt
Ja, ik.quote:Op donderdag 20 december 2007 20:56 schreef Verbal het volgende:
[..]
Meer Mickey Rourke.
Maarre, zijn er nog serieus mensen die hierop zitten te wachten
V.
Ik wel. Speel Manhattan Project om de tijd te doden, en knal straks Atomic Edition er weer eens opquote:Op donderdag 20 december 2007 20:56 schreef Verbal het volgende:
[..]
Meer Mickey Rourke.
V.
Check!quote:Op donderdag 20 december 2007 20:56 schreef Verbal het volgende:
[..]
Meer Mickey Rourke.
V.
Als het zo goed wordt als Duke Nukem 3D dan zit ik er wel op te wachten ja. Maar om de een of andere reden heb ik zo het gevoel dat het gaat tegenvallenquote:Op donderdag 20 december 2007 20:56 schreef Verbal het volgende:
[..]
Meer Mickey Rourke.
V.
Ik vraag me dan af waarom er steeds nieuwe trailers komen aangezien die dingen ook geld kosten om te maken...quote:Op donderdag 20 december 2007 21:31 schreef bobjuh het volgende:
Ach is al zo vaak gezegd dat het bijna af is, zo al aantal keer dat er trailers zijn gereleased.
Zou er maar niet op rekenen dat het binnenkort komt
Vaporware
![]()
Er zijn echt mensen die geloven dat die game ooit zal uitkomen.quote:Op donderdag 20 december 2007 22:21 schreef Gamer_V het volgende:
Er zijn echt mensen die geloven dat die game nooit zal uitkomen.Beter opletten tijdens economie.
En ik ben er één vanquote:Op vrijdag 21 december 2007 07:40 schreef PDOA het volgende:
[..]
Er zijn echt mensen die geloven dat die game ooit zal uitkomen.
Ik quote deze voor als de game volgend jaar (of 2) uitkomt.quote:Op vrijdag 21 december 2007 07:40 schreef PDOA het volgende:
[..]
Er zijn echt mensen die geloven dat die game ooit zal uitkomen.
Ja dat is helemaal zo'n slecht idee nog niet...quote:Op zaterdag 22 december 2007 13:03 schreef Q. het volgende:
Zo, tijd om weer eens Duke 3D te spelen.
Ja die zijn er zekerquote:Op zaterdag 22 december 2007 16:40 schreef popolon het volgende:
Ik weet dat de source code van Duke3D is vrijgegeven. Zijn er leuke mods beschikbaar? Of Duke met updated gfx misschien?
Thanks !quote:Op zaterdag 22 december 2007 16:42 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Ja die zijn er zeker
De Duke Nukem 3D: High Resolution Pack
http://hrp.duke4.net/
Njoy
Mooiquote:Op zaterdag 22 december 2007 16:42 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Ja die zijn er zeker
De Duke Nukem 3D: High Resolution Pack
http://hrp.duke4.net/
Njoy
Total conversion ... http://starshiptroopers.planetduke.gamespy.com/ ... is leuk.quote:Op zaterdag 22 december 2007 16:40 schreef popolon het volgende:
Ik weet dat de source code van Duke3D is vrijgegeven. Zijn er leuke mods beschikbaar? Of Duke met updated gfx misschien?
En dan ook natuurlijk ook duke it out in dc, lekker aliens neerknallen in het witte huis.quote:Op zaterdag 22 december 2007 16:38 schreef Devolution het volgende:
Probeer Duke Nukem 3D Caribbean eensDuke3D in een Hawaiaans jasje
Heb em wel eens gespeeld en tis een hele goeie mod. Lekker bugs knallenquote:Op zaterdag 22 december 2007 18:13 schreef GirlyGirl het volgende:
Hier kun je trouwens Starship Troopers TC nog downloaden, raar dat hij bijna nergens meer te downloaden is. Het was en is immers de beste TC voor Duke.
http://www.edgefiles.com/(...)uke3d/mods/ssttc.zip
Ik vond wel dat in de teaser/trailer van 2001 wel een flinke hoop interactiviteit zat. Ik hoop dat ze dat in de nieuwe versie er ook in houden. Lekker flipperen tussen het knallen door bijvoorbeeld. Vond het leuk bedachtquote:Op zaterdag 22 december 2007 19:25 schreef Djaser het volgende:
Toch vind ik deze teaser een stuk minder dan de 2001 trailer. Natuurlijk blijft het een teaser maar hij geeft waarschijnlijk wel veel van de sfeer mee.
Same herequote:Op dinsdag 25 december 2007 13:39 schreef Gamer_V het volgende:
Ik heb gisteren de single player uitgespeeld met het high-res pack. Ik had atomic nog nooit gespeeld, dus dat was wel leuk.
Ik ook, met die high-res pack. Schitterendquote:
Nog niet geprobeerd, maar ik neem aan van welquote:Op woensdag 26 december 2007 13:29 schreef Blinker het volgende:
Ik download nu ook de high-res pack, ben benieuwd
Werkt het online knallen een beetje goed?
Het is geen trailerquote:Op zondag 6 januari 2008 18:44 schreef Nosh het volgende:
Iedereen die opgewonden wordt van dat staaltje nietszeggendheid moet echt die hoop nostalgische mest uit zijn ogen wrijven. Zelfs die zes jaar oude trailer mét gameplaybeelden spreekt nog meer tot de verbeelding dan deze gedateerde prutstrailer.
Kun je nagaan, als er daadwerkelijk iets zíchtbaar is.quote:Op zondag 6 januari 2008 18:46 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Het is geen trailer
Het is een teaser
Dombo
"What are you waiting for, Christmas?"quote:Op zondag 6 januari 2008 19:06 schreef popolon het volgende:
*Atomic edition HighDef opstart*
Vind ik ook. Juist daarom word ik heel verdrietig van die kop van Duke. Het is meer alsof je kijkt naar de zanger van Scooter op een anabolen-dieet, dan nou ja. Naar de Duke.quote:Op zondag 6 januari 2008 19:05 schreef Gamer_V het volgende:
Nosh, waarom. Van jou had ik wel verwacht dat je duke tof zou vinden.
Sceptisch als altijdquote:Op donderdag 7 februari 2008 12:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[fanboy] ZOMFG! ZOMFG! ZOMFG! ZOMFG! ZOMFG! ZOMFG! ZOMFG! ZOMFG! ZOMFG!![]()
'Duke Nukem Forever' mogelijk nog dit jaar op pc, PS3 en Xbox 360
w00t!![]()
![]()
[/fanboy]Eerst zien dan geloven...
Maar hij is ook een dagje ouder geworden. Zijn laatste uitje was zo'n halve eeuw geleden.quote:Op zondag 6 januari 2008 19:15 schreef Nosh het volgende:
[..]
Vind ik ook. Juist daarom word ik heel verdrietig van die kop van Duke. Het is meer alsof je kijkt naar de zanger van Scooter op een anabolen-dieet, dan nou ja. Naar de Duke.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |