Mooooooi verhaal lijn is dus al klaar... alleen een nieuwe engine er voor maken en klaar... ik zeg binnen 2 weken ligt ie in de schappenquote:
Vond jij het ook zo fuck dat je niet kan saven en maar twee wapens tegelijk kan dragen?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 11:16 schreef Q. het volgende:
Wie heeft de demo al gespeeld?
Natuurlijk, hij was echt heel gaaf...quote:Op dinsdag 22 juli 2008 11:16 schreef Q. het volgende:
Wie heeft de demo al gespeeld?
En straks zeiken dat ze het geld er niet uit krijgen vanwege piraterijquote:Op dinsdag 22 juli 2008 10:57 schreef PDOA het volgende:
Waar haalt 3D-Realms het geld vandaan om 10 jaar te werken aan 1 game?
Waar heb je het over? Duke 3d is ook nu nog goed te spelen.quote:Op woensdag 23 juli 2008 19:08 schreef Omkron het volgende:
Hoop echt dat ie komt.. die oude is namelijk echt niet meer te spelen.. we zijn te verwend geraakt.
Hebben ze die niet allang?quote:Op maandag 4 augustus 2008 14:59 schreef PDOA het volgende:
Whahaha, grootste hoax ooit. Die 3D-Realms nerds kunnen dit nog wel 20 jaar volhouden. Volgens mij gaan ze voor een Guinness Book of Records notering.
Denk ik niet...quote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:18 schreef RickoKun het volgende:
DNF = DAIKATANA?
Foei, gij ongelovige!quote:Op dinsdag 16 september 2008 09:49 schreef 1-of-6Billion het volgende:
OMG het wordt me nu allemaal duidelijk:
Duke Nukem Forever --> DNF
Bij sportuitslagen staat DNF voor "Did Not Finish"
OHWNOES..Dat spel komt er nooooit !!! ! !!11 1!1![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |