abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55487963
quote:
Op zondag 23 december 2007 13:09 schreef MeAgainstTheWorld het volgende:

[..]

volgens mij is dit hem, hij heeft hem idd gecovered. hardstikke bedankt
http://www.youtube.com/watch?v=51veCRLN9hc
Het was nog goed ook
Lelijke @@p!
Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.
pi_55492915
Hoi,

Ik ben opzoek naar een nummer een kerstnummer om precies te zijn...Het zijn meerdere vrouwen die het zingen en het is echt een vrolijk nummer. Het is iets met celebrate always good times. Je hoorde hem ook met een filmpje van sbs 6 over de kerst ik weet niet wat maar dit nummer heb ik nodig en ik kan hem nergens vinden dus is er iemand die de titel voor mij heeft als je me begrijpt. Het is niet mariah carey en wham maar een andere...

Alvast bedankt...!

ThumpingThunder
pi_55493950
Mensen help me,

Ik zoek een nummer dat ze afspelen op de achtergrond van de reclame van MTV Cribs, hij komt regelmatig op MTV, het komt me bekend voor maar ik weet niet precies wie en wat! Dus
.mwep
pi_55494140
quote:
Op zondag 23 december 2007 17:08 schreef got.rice het volgende:
Mensen help me,

Ik zoek een nummer dat ze afspelen op de achtergrond van de reclame van MTV Cribs, hij komt regelmatig op MTV, het komt me bekend voor maar ik weet niet precies wie en wat! Dus
groove armada - i see you baby , evt. remix van fatboy slim
Lelijke @@p!
Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.
pi_55494302
quote:
Op zondag 23 december 2007 17:16 schreef Captain_Redbeard het volgende:

[..]

groove armada - i see you baby , evt. remix van fatboy slim
Nee dat is hem jammergenoeg niet, de reclame was van MTV cribs maar ging over kerst en dergelijke
.mwep
pi_55494712
Ik zoek een nummer met daarin een vrouwenvocaal die op een gegeven moment:

before i do something drastic zegt.

Wie o wie kan helpen
wisdom is not knowing but feeling the truth
  zondag 23 december 2007 @ 18:05:11 #82
154854 Jenny_
Don't be hasty
pi_55495159
quote:
Op zondag 23 december 2007 17:39 schreef 10dernezz het volgende:
Ik zoek een nummer met daarin een vrouwenvocaal die op een gegeven moment:

before i do something drastic zegt.

Wie o wie kan helpen
Freaks - The creeps (get on the dancefloor)
Dreams do come true
pi_55497979
Ik zoek een nummer waar ik de titel en artiest niet meer van weet...de videoclip gaat als volgt: computeranimatie waarin alles van karton lijkt....poppetje in auto rijd over deweg...vrouwelijk stem zingt....iwerd vaak gedraaid op tmf...stond in de top 40...is al wel wat ouder....dance-achtig nummer...wie het weet is een held
pi_55498094
quote:
Op zondag 23 december 2007 13:21 schreef broer het volgende:

[..]

Klinkt als Long blonde animal.

Dank je.

* Rekkie helemaal tevreden
pi_55498136
quote:
Op zondag 23 december 2007 19:50 schreef christiano1980 het volgende:
Ik zoek een nummer waar ik de titel en artiest niet meer van weet...de videoclip gaat als volgt: computeranimatie waarin alles van karton lijkt....poppetje in auto rijd over deweg...vrouwelijk stem zingt....iwerd vaak gedraaid op tmf...stond in de top 40...is al wel wat ouder....dance-achtig nummer...wie het weet is een held
Lelijke @@p!
  † In Memoriam † zondag 23 december 2007 @ 19:56:21 #86
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_55498151
die clip met een levend melkpak die verliefd word, en later verdrinkt hij geloof ik ook. welk nummer?
:')
pi_55498207
Captain Redbeard.... je bent een held..bedankt, ik kan rustig slapen vannacht...
pi_55498217
quote:
Op zondag 23 december 2007 19:56 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
die clip met een levend melkpak die verliefd word, en later verdrinkt hij geloof ik ook. welk nummer?
blur + coffee + tv

Lelijke @@p!
pi_55498230
quote:
Op zondag 23 december 2007 19:58 schreef christiano1980 het volgende:
Captain Redbeard.... je bent een held..bedankt, ik kan rustig slapen vannacht...
was het zo ernstig

[ Bericht 4% gewijzigd door Captain_Redbeard op 23-12-2007 20:13:14 ]
Lelijke @@p!
pi_55498365
Net was op de reclame een commercial van die chocolade dingen, bolletjes, met binnenin creme + een hazelnoot, en van buiten ook nootjes. Daar draaiden ze een jazzy achtig nummer (cover) bij, waar ik de tekst niet meer van weet.

Iemand die reclame ook gezien en weet welke artiest het is?

Zucht, eerst zelf beter zoeken is ook een kunst:

Gabriella - Out of reach

[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 23-12-2007 20:09:43 ]
pi_55498551
quote:
Op zondag 23 december 2007 20:04 schreef Scrummie het volgende:
Net was op de reclame een commercial van die chocolade dingen, bolletjes, met binnenin creme + een hazelnoot, en van buiten ook nootjes. Daar draaiden ze een jazzy achtig nummer (cover) bij, waar ik de tekst niet meer van weet.

Iemand die reclame ook gezien en weet welke artiest het is?

Zucht, eerst zelf beter zoeken is ook een kunst:

Gabriella - Out of reach
ferrero rocher dus
Lelijke @@p!
pi_55499963
quote:
Mensen help me,

iemand?
.mwep
pi_55501141
ik ben op zoek naar een nummer en het heet iets van resurrection ofzo.. Ik weet iig dat in de videoclip een kerel zn masker met 2 handen zn masker afdoet. die trekt ie dan uit elkaar.. beetje vaag i know maar misschien gaat er bij iemand een lampje branden
  zondag 23 december 2007 @ 22:34:58 #94
129681 roykejanssen
BMW maakt rijden geweldig
pi_55502445
Opde vorige pagina heb ik ook al eens gepost hierover maar ik ben al 2 dagen aant zoeken in alle mogelijke playlisten van alle mogelijke radiostations maar het lijkt alsof het niet bestaat. Het is een nummer wat pas op single is en wordt af en toe gedraaid. Het klinkt als een kerstlied , heel vrolijk met belletjes maar is geen echt kerstnr. Diegene die mij aan de juiste artiest en titel kan helpen krijgt een geweldig 2008 !!!
it's nice to be important, but it's more important to be nice
  zondag 23 december 2007 @ 22:42:30 #95
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_55502660
quote:
Op zondag 23 december 2007 21:50 schreef kletskop het volgende:
ik ben op zoek naar een nummer en het heet iets van resurrection ofzo.. Ik weet iig dat in de videoclip een kerel zn masker met 2 handen zn masker afdoet. die trekt ie dan uit elkaar.. beetje vaag i know maar misschien gaat er bij iemand een lampje branden
PPK - Resurection?
  Boks-Chick zondag 23 december 2007 @ 22:43:46 #96
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_55502711
quote:
oud, nieuw, welk soort muziek, wordt er in gezongen, zo ja, man, vrouw?
quote:
Op zondag 23 december 2007 22:34 schreef roykejanssen het volgende:
Opde vorige pagina heb ik ook al eens gepost hierover maar ik ben al 2 dagen aant zoeken in alle mogelijke playlisten van alle mogelijke radiostations maar het lijkt alsof het niet bestaat. Het is een nummer wat pas op single is en wordt af en toe gedraaid. Het klinkt als een kerstlied , heel vrolijk met belletjes maar is geen echt kerstnr. Diegene die mij aan de juiste artiest en titel kan helpen krijgt een geweldig 2008 !!!
no clue, sorry.
lolwut
pi_55502719
quote:
ppk - resurrection

is het een trance nummer?
Lelijke @@p!
  zondag 23 december 2007 @ 22:52:18 #98
129681 roykejanssen
BMW maakt rijden geweldig
pi_55503012
-zucht!-
it's nice to be important, but it's more important to be nice
pi_55508059
quote:
Op zondag 23 december 2007 22:34 schreef roykejanssen het volgende:
Feist - 1 2 3 4

http://nl.youtube.com/watch?v=p8Z-DIAthbM

Anders heb ik echt geen idee....
Op 25-09-2008 19:32 schreef beverton
whehehe het is Patriek Lodiers van de lama's
pi_55510586
quote:
Mensen help me,

Probeer weer een bumpje en dan geef ik het op, het is een feestachtige nummer van een band als kaisers chief of iets dat daarop lijkt
.mwep
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')