Het was nog goed ookquote:Op zondag 23 december 2007 13:09 schreef MeAgainstTheWorld het volgende:
[..]
volgens mij is dit hem, hij heeft hem idd gecovered. hardstikke bedankt![]()
http://www.youtube.com/watch?v=51veCRLN9hc
groove armada - i see you baby , evt. remix van fatboy slimquote:Op zondag 23 december 2007 17:08 schreef got.rice het volgende:
Mensen help me,
Ik zoek een nummer dat ze afspelen op de achtergrond van de reclame van MTV Cribs, hij komt regelmatig op MTV, het komt me bekend voor maar ik weet niet precies wie en wat! Dus
Nee dat is hem jammergenoeg niet, de reclame was van MTV cribs maar ging over kerst en dergelijkequote:Op zondag 23 december 2007 17:16 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
groove armada - i see you baby , evt. remix van fatboy slim
Freaks - The creeps (get on the dancefloor)quote:Op zondag 23 december 2007 17:39 schreef 10dernezz het volgende:
Ik zoek een nummer met daarin een vrouwenvocaal die op een gegeven moment:
before i do something drastic zegt.
Wie o wie kan helpen
quote:Op zondag 23 december 2007 19:50 schreef christiano1980 het volgende:
Ik zoek een nummer waar ik de titel en artiest niet meer van weet...de videoclip gaat als volgt: computeranimatie waarin alles van karton lijkt....poppetje in auto rijd over deweg...vrouwelijk stem zingt....iwerd vaak gedraaid op tmf...stond in de top 40...is al wel wat ouder....dance-achtig nummer...wie het weet is een held
blur + coffee + tvquote:Op zondag 23 december 2007 19:56 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
die clip met een levend melkpak die verliefd word, en later verdrinkt hij geloof ik ook. welk nummer?
was het zo ernstigquote:Op zondag 23 december 2007 19:58 schreef christiano1980 het volgende:
Captain Redbeard.... je bent een held..bedankt, ik kan rustig slapen vannacht...
ferrero rocher dusquote:Op zondag 23 december 2007 20:04 schreef Scrummie het volgende:
Net was op de reclame een commercial van die chocolade dingen, bolletjes, met binnenin creme + een hazelnoot, en van buiten ook nootjes. Daar draaiden ze een jazzy achtig nummer (cover) bij, waar ik de tekst niet meer van weet.
Iemand die reclame ook gezien en weet welke artiest het is?
Zucht, eerst zelf beter zoeken is ook een kunst:
Gabriella - Out of reach
iemand?quote:Op zondag 23 december 2007 17:08 schreef got.rice het volgende:
Mensen help me,
Ik zoek een nummer dat ze afspelen op de achtergrond van de reclame van MTV Cribs, hij komt regelmatig op MTV, het komt me bekend voor maar ik weet niet precies wie en wat! Dus
PPK - Resurection?quote:Op zondag 23 december 2007 21:50 schreef kletskop het volgende:
ik ben op zoek naar een nummer en het heet iets van resurrection ofzo.. Ik weet iig dat in de videoclip een kerel zn masker met 2 handen zn masker afdoet. die trekt ie dan uit elkaar.. beetje vaag i know maar misschien gaat er bij iemand een lampje branden
oud, nieuw, welk soort muziek, wordt er in gezongen, zo ja, man, vrouw?quote:Op zondag 23 december 2007 21:50 schreef kletskop het volgende:
ik ben op zoek naar een nummer en het heet iets van resurrection ofzo.. Ik weet iig dat in de videoclip een kerel zn masker met 2 handen zn masker afdoet. die trekt ie dan uit elkaar.. beetje vaag i know maar misschien gaat er bij iemand een lampje branden
no clue, sorry.quote:Op zondag 23 december 2007 22:34 schreef roykejanssen het volgende:
Opde vorige pagina heb ik ook al eens gepost hierover maar ik ben al 2 dagen aant zoeken in alle mogelijke playlisten van alle mogelijke radiostations maar het lijkt alsof het niet bestaat. Het is een nummer wat pas op single is en wordt af en toe gedraaid. Het klinkt als een kerstlied , heel vrolijk met belletjes maar is geen echt kerstnr. Diegene die mij aan de juiste artiest en titel kan helpen krijgt een geweldig 2008 !!!
ppk - resurrectionquote:Op zondag 23 december 2007 21:50 schreef kletskop het volgende:
Feist - 1 2 3 4quote:Op zondag 23 december 2007 22:34 schreef roykejanssen het volgende:
Opde vorige pagina heb ik ook al eens gepost hierover maar ik ben al 2 dagen aant zoeken in alle mogelijke playlisten van alle mogelijke radiostations maar het lijkt alsof het niet bestaat. Het is een nummer wat pas op single is en wordt af en toe gedraaid. Het klinkt als een kerstlied , heel vrolijk met belletjes maar is geen echt kerstnr. Diegene die mij aan de juiste artiest en titel kan helpen krijgt een geweldig 2008 !!!
Probeer weer een bumpje en dan geef ik het op, het is een feestachtige nummer van een band als kaisers chief of iets dat daarop lijktquote:Op zondag 23 december 2007 17:08 schreef got.rice het volgende:
Mensen help me,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |