Ik begrijp niet wat je bedoelt, sorry. Als je denkt aan een toekomst achter de schermen en United toont interesse incl. een opleiding, ga je toch niet als schoonmaakster werken voor de schermen. Ik zie die logica niet hoor.quote:Op woensdag 19 december 2007 13:36 schreef avonne het volgende:
nee, want dan zijn er altijd andere kandidaten met diploma's en jaren ervaring. De beste kans is altijd nog via via.
Het is dat ik Jaap wil zie winnen, maar anders zou ik het een fantastische optie vinden......quote:Op woensdag 19 december 2007 13:42 schreef Dark het volgende:
Nog een leuke van Palma - Als Lieke hier wint, hang ik mezelf op!
dat weet ik na gisteravond (dat hij uit zijn plaat ging vanwege de suggestie dat Lieke met Brian speelt) wel zeker.quote:Op woensdag 19 december 2007 13:40 schreef Varen het volgende:
Lieke zegt dat Huub ook bang is, dat hij er uit gestemd gaat worden
Dat nam ze heel snel terug omdat ze 2 kids heeft.quote:Op woensdag 19 december 2007 13:42 schreef Dark het volgende:
Palma denkt haar slag te kunnen slaanquote:Op woensdag 19 december 2007 13:41 schreef Varen het volgende:
12:55 - Palma is woest
Vanuit het niets explodeert Palma, en het is Lieke die het puin over zich heen krijgt. “Je bent niet meer populair, kijk maar naar de poll. En daarom ga je anders doen!”, blaft het hoofd huishouding. Met een rood hoofd staart Lieke haar aan. “Huub krijgt alles over zich heen. Hij is zo mager omdat jij hem altijd maar loopt te koeioneren”, raast Palma door. “Als je verliefd bent, heb je vlinders. Maar jij hebt al die maanden niet gestraald. Je liegt! Je bent nog erger dan een slang! Ik walg van je!” Lieke haalt haar schouders op. “Ach, hou toch op”, zucht ze. Palma verlaat de ruimte en beent naar Huub. Aldaar herhaalt ze haar verhaal. Wat is er toch aan de hand met Palma?
TV 10
Ik wel! Je staat in de etalage, je kunt aan heel Nederland laten zien wie je bent en wat je wil. Daarnaast kun je de ervaring die je voor de camera opdoet uitstekend gebruiken voor achter de schermen. Als je dan moet kiezen voor zekerheid (je mag die villa in plus kans op een flink saldo) of onzekerheid (je weet niet of je aangenomen wordt), dan is die stap van haar niet zo heel gekquote:Op woensdag 19 december 2007 13:42 schreef beequeen het volgende:
Thanx Marrije![]()
[..]
Ik begrijp niet wat je bedoelt, sorry. Als je denkt aan een toekomst achter de schermen en United toont interesse incl. een opleiding, ga je toch niet als schoonmaakster werken voor de schermen. Ik zie die logica niet hoor.
Graag gedaan.quote:Op woensdag 19 december 2007 13:42 schreef beequeen het volgende:
Thanx Marrije![]()
[..]
Ik begrijp niet wat je bedoelt, sorry. Als je denkt aan een toekomst achter de schermen en United toont interesse incl. een opleiding, ga je toch niet als schoonmaakster werken voor de schermen. Ik zie die logica niet hoor.
Da wordt dus leuk voor Palma...quote:Op woensdag 19 december 2007 13:42 schreef Dark het volgende:
De logica van netwerken?quote:Op woensdag 19 december 2007 13:42 schreef beequeen het volgende:
Thanx Marrije![]()
[..]
Zie je nu nog steeds niet dat Lieke ontmaskerd is, ze liegt en bedriegt en heeft dat vanaf het begin gedaan, José wist dit.quote:Op woensdag 19 december 2007 13:44 schreef riri het volgende:
[..]
Palma denkt haar slag te kunnen slaan
Precies ,daarom klopt het niet!quote:Op woensdag 19 december 2007 13:42 schreef beequeen het volgende:
Thanx Marrije![]()
[..]
Bij de televisie werkt het via-via binnenkomen vaak nog het beste. Het idee van 'eenmaal een voet tussen de deur hebben' zeg maar. Zeker als je geen relevante televisie-opleiding dan wel ervaring hebt. Zo ben ik destijds, met mijn tijdschrift ervaring, ook bij de tv binnengekomen. En nee, niet met gelik en geslijmquote:Op woensdag 19 december 2007 13:42 schreef beequeen het volgende:
Same herequote:Op woensdag 19 december 2007 13:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Bij de televisie werkt het via-via binnenkomen vaak nog het beste. Het idee van 'eenmaal een voet tussen de deur hebben' zeg maar. Zeker als je geen relevante televisie-opleiding dan wel ervaring hebt. Zo ben ik destijds, met mijn tijdschrift ervaring, ook bij de tv binnengekomen. En nee, niet met gelik en geslijm.
Ook is Palma giftig omdat ze toen ellende over zich heen heeft gekregen, van Huub en dat Lieke haar leugens vol hield.quote:Op woensdag 19 december 2007 13:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zie je nu nog steeds niet dat Lieke ontmaskerd is, ze liegt en bedriegt en heeft dat vanaf het begin gedaan, José wist dit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |