abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 19 december 2007 @ 13:39:45 #1
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_55386565
Nadat Palma 2 nachten wakker heeft gelegen is ze geknapt. Ze is al een razende tekeer gegaan tegen Lieke en daarna is ze Huub gaan vertellen dat Lieke zich naar binnen heeft gelikt. Wat dat naar binnen is, dgk of de media, daar verschillen de meningen over.

Palma blijft maar doorgaan, net nog tegen Luc. Ze vindt het zielig voor Huub maar Huub hoeft geen medelijden. Huub heeft maar weer eens een lijmpoging gedaan bij Lieke maar die houdt voet bij stuk, ook als ze daardoor alleen overblijft. Jaap heeft ook nog even geprobeerd of Lieke niet gewoon een vriendschap kan aangaan met Lieke maar Lieke zegt dat ze ook in vriendschap haar hart legt en dat niet meer wil bij Huub.
pi_55386590
marrije bedankt, lekker snel!
Jaap vraagt Lieke naar haar plan van aanpak.
Lieke wil haar gevoel volgen. Ze wil geen spelletjes spelen met Huub. Ze vertouwt Huub niet en Huub haar niet.
Jaap: wat ga je dan doen, Reiki, boekje lezen..
Lieke: ik doe gewoon mijn ding, ik heb geen plan van aanpak. Jaap steunt haar in december, januari en februari. Hij vindt het interresant wat er gebeurt als er een nieuwe miljonair komt.
Lieke zegt dat Huub ook bang is, dat hij er uit gestemd gaat worden
het water roept
pi_55386602
Schandalig dat de mannen niks nieuws hebben gekregen.De wijven drie jurken .
pi_55386609
Jaap beloofd Lieke dekking tot en met februari!
pi_55386631
12:55 - Palma is woest

Vanuit het niets explodeert Palma, en het is Lieke die het puin over zich heen krijgt. “Je bent niet meer populair, kijk maar naar de poll. En daarom ga je anders doen!”, blaft het hoofd huishouding. Met een rood hoofd staart Lieke haar aan. “Huub krijgt alles over zich heen. Hij is zo mager omdat jij hem altijd maar loopt te koeioneren”, raast Palma door. “Als je verliefd bent, heb je vlinders. Maar jij hebt al die maanden niet gestraald. Je liegt! Je bent nog erger dan een slang! Ik walg van je!” Lieke haalt haar schouders op. “Ach, hou toch op”, zucht ze. Palma verlaat de ruimte en beent naar Huub. Aldaar herhaalt ze haar verhaal. Wat is er toch aan de hand met Palma?
TV 10
het water roept
pi_55386652
Lieke moet nu spijkers met koppen gaan slaan...keihard door dit geheel banjeren...
Lieke...je kan het!!!
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
  woensdag 19 december 2007 @ 13:42:31 #7
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_55386665
Nog een leuke van Palma - Als Lieke hier wint, hang ik mezelf op!
Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
  † In Memoriam † woensdag 19 december 2007 @ 13:42:55 #8
135305 beequeen
Lost.
pi_55386677
Thanx Marrije
quote:
Op woensdag 19 december 2007 13:36 schreef avonne het volgende:

nee, want dan zijn er altijd andere kandidaten met diploma's en jaren ervaring. De beste kans is altijd nog via via.
Ik begrijp niet wat je bedoelt, sorry. Als je denkt aan een toekomst achter de schermen en United toont interesse incl. een opleiding, ga je toch niet als schoonmaakster werken voor de schermen. Ik zie die logica niet hoor.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_55386682
quote:
Op woensdag 19 december 2007 13:42 schreef Dark het volgende:
Het is dat ik Jaap wil zie winnen, maar anders zou ik het een fantastische optie vinden......
pi_55386694
quote:
Op woensdag 19 december 2007 13:40 schreef Varen het volgende:
Lieke zegt dat Huub ook bang is, dat hij er uit gestemd gaat worden
dat weet ik na gisteravond (dat hij uit zijn plaat ging vanwege de suggestie dat Lieke met Brian speelt) wel zeker.
Slaat nergens op. Ten eerste heeft hij Jaap als backup, ten tweede zou het hooguit leiden tot een breuk tussen Brian en Amanda: ook niet verkeerd.

Geen idee waarom hij zo de weg kwijt is.
Misschien dat al dat gewichtsverlies zijn hersenen toch aantast. Ik ga er eens op googlen.
  † In Memoriam † woensdag 19 december 2007 @ 13:44:11 #11
135305 beequeen
Lost.
pi_55386701
quote:
Dat nam ze heel snel terug omdat ze 2 kids heeft.
― Mark Twain
pi_55386706
quote:
Op woensdag 19 december 2007 13:41 schreef Varen het volgende:
12:55 - Palma is woest

Vanuit het niets explodeert Palma, en het is Lieke die het puin over zich heen krijgt. “Je bent niet meer populair, kijk maar naar de poll. En daarom ga je anders doen!”, blaft het hoofd huishouding. Met een rood hoofd staart Lieke haar aan. “Huub krijgt alles over zich heen. Hij is zo mager omdat jij hem altijd maar loopt te koeioneren”, raast Palma door. “Als je verliefd bent, heb je vlinders. Maar jij hebt al die maanden niet gestraald. Je liegt! Je bent nog erger dan een slang! Ik walg van je!” Lieke haalt haar schouders op. “Ach, hou toch op”, zucht ze. Palma verlaat de ruimte en beent naar Huub. Aldaar herhaalt ze haar verhaal. Wat is er toch aan de hand met Palma?
TV 10
Palma denkt haar slag te kunnen slaan
pi_55386740
quote:
Op woensdag 19 december 2007 13:42 schreef beequeen het volgende:
Thanx Marrije
[..]

Ik begrijp niet wat je bedoelt, sorry. Als je denkt aan een toekomst achter de schermen en United toont interesse incl. een opleiding, ga je toch niet als schoonmaakster werken voor de schermen. Ik zie die logica niet hoor.
Ik wel! Je staat in de etalage, je kunt aan heel Nederland laten zien wie je bent en wat je wil. Daarnaast kun je de ervaring die je voor de camera opdoet uitstekend gebruiken voor achter de schermen. Als je dan moet kiezen voor zekerheid (je mag die villa in plus kans op een flink saldo) of onzekerheid (je weet niet of je aangenomen wordt), dan is die stap van haar niet zo heel gek
  woensdag 19 december 2007 @ 13:46:04 #14
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_55386759
quote:
Thanx Marrije
[..]

Graag gedaan.

Lieke wist natuurlijk ook wel dat als ze als schoonmaakster zou beginnen dat ze een goede kans zou maken om via de 'bekenden' bij Talpa wellicht een ander baantje binnen de media / dgk te bemachtigen
pi_55386761
quote:
Da wordt dus leuk voor Palma...
ga het touw maar vast kopen dan
pi_55386775
quote:
Thanx Marrije
[..]

De logica van netwerken?
  † In Memoriam † woensdag 19 december 2007 @ 13:46:54 #17
135305 beequeen
Lost.
pi_55386785
quote:
Op woensdag 19 december 2007 13:44 schreef riri het volgende:

[..]

Palma denkt haar slag te kunnen slaan
Zie je nu nog steeds niet dat Lieke ontmaskerd is, ze liegt en bedriegt en heeft dat vanaf het begin gedaan, José wist dit.
― Mark Twain
  woensdag 19 december 2007 @ 13:46:58 #18
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_55386787
Lieke komt de MB binnen en Huub vraagt - gaat het?
Lieke loopt weg zonder iets te zeggen...........
  woensdag 19 december 2007 @ 13:47:06 #19
169489 eusjuh
ja wat nou!!!
pi_55386790
quote:
Thanx Marrije
[..]

Precies ,daarom klopt het niet!
Je kakelt wel als een kip maar leg nou eerst maar eens een ei!
  woensdag 19 december 2007 @ 13:47:14 #20
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_55386792
quote:
Bij de televisie werkt het via-via binnenkomen vaak nog het beste. Het idee van 'eenmaal een voet tussen de deur hebben' zeg maar. Zeker als je geen relevante televisie-opleiding dan wel ervaring hebt. Zo ben ik destijds, met mijn tijdschrift ervaring, ook bij de tv binnengekomen. En nee, niet met gelik en geslijm .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_55386794
Luuk weet niet goed welke combinatie hij aan moet trekken. Vermoedelijk nog teveel gewend aan het saaie streepjespak van achter de tralies....
  woensdag 19 december 2007 @ 13:47:58 #22
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_55386812
Jaap gaat om 2 uur weg, hij moet naar de carnavalman.
pi_55386821
quote:
Op woensdag 19 december 2007 13:47 schreef Copycat het volgende:

[..]

Bij de televisie werkt het via-via binnenkomen vaak nog het beste. Het idee van 'eenmaal een voet tussen de deur hebben' zeg maar. Zeker als je geen relevante televisie-opleiding dan wel ervaring hebt. Zo ben ik destijds, met mijn tijdschrift ervaring, ook bij de tv binnengekomen. En nee, niet met gelik en geslijm .
Same here
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_55386822
Huub zijn schijnheiligheid kennende komt ie nu met een verhaal dat hij lieke zo zielig vind
pi_55386855
quote:
Op woensdag 19 december 2007 13:46 schreef beequeen het volgende:

[..]

Zie je nu nog steeds niet dat Lieke ontmaskerd is, ze liegt en bedriegt en heeft dat vanaf het begin gedaan, José wist dit.
Ook is Palma giftig omdat ze toen ellende over zich heen heeft gekregen, van Huub en dat Lieke haar leugens vol hield.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')