Gewoon een signaal naar de supporters.quote:Op donderdag 20 december 2007 19:52 schreef Roflbroek het volgende:
[..]
Opmerkelijk dat Ajax via de officiele site hierop in gaat.
Voelt een beetje als ´Zien jullie wel dat we basisspelers houden en niet zomaar wegdoen?´quote:Op donderdag 20 december 2007 19:52 schreef Roflbroek het volgende:
[..]
Opmerkelijk dat Ajax via de officiele site hierop in gaat.
En als er ook maar 1 basisspeler is waarmee ik niet zo'n moeite zal hebben als hij vertrekt is het Urby wel.quote:Op donderdag 20 december 2007 20:16 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Voelt een beetje als ´Zien jullie wel dat we basisspelers houden en niet zomaar wegdoen?´
Je bedoelt Hakimquote:Op donderdag 20 december 2007 20:08 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Whehe dat is Karim van sesamstraat.
Aangezien me de vorige wedstrijden ook niet gelukt is acht ik die kans ook klein.. maar we blijven proberenquote:
WII uit had je makkelijk kunnen lukken, was niet uitverkocht.quote:Op donderdag 20 december 2007 20:36 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Aangezien me de vorige wedstrijden ook niet gelukt is acht ik die kans ook klein.. maar we blijven proberen
Gruwelijke harenquote:
allemaal één pot natquote:
Als je gewoon het bericht leest heb je antwoord op je vragen...quote:Op donderdag 20 december 2007 22:05 schreef Wooldoor het volgende:
Goede actie van van Geel om Urby te houden, en ik ben benieuwd naar die Claasen. Zou hij gelijk bij de a selectie zitten of tot de zomer nog in de jeugd?
Weet nog wel dat we 20 miljoen in totaal voor Frank en Ronald kregenquote:Op donderdag 20 december 2007 22:10 schreef ub40_bboy het volgende:
Voor 10 mljoen gelijk een strik eromheen doen.
quote:Op donderdag 20 december 2007 20:01 schreef Blight het volgende:
[..]
Gewoon een signaal naar de supporters.
NZbtje?quote:Op donderdag 20 december 2007 22:52 schreef Wooldoor het volgende:
Mensen die FTD gebruiken, Real Madrid - Ajax uit '95 staat aangekondigd
Ik had gister al gelezen dat Ajax hem had gecontracteerd alleen daar stond niet in wanneer en welk elftal hij begint.quote:Op donderdag 20 december 2007 23:09 schreef jna het volgende:
[..]
Als je gewoon het bericht leest heb je antwoord op je vragen...
Hoeveel KM verschil zit er dan tussen Breda en het W2 stadion?quote:Op donderdag 20 december 2007 21:07 schreef Jasza het volgende:
[..]
WII uit had je makkelijk kunnen lukken, was niet uitverkocht.
NAC uit is niet gelijk uitverkocht, iig of het moet heel raar gaan, het is verder dan WII uit en het is later en je bent pas half 1 terug in Amsterdam, dus veel skippen hem denk ik.
Breda is nog wel een stukkie verder volgens mijquote:Op vrijdag 21 december 2007 00:16 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Hoeveel KM verschil zit er dan tussen Breda en het W2 stadion?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |