In de kroeg.quote:Op donderdag 20 december 2007 10:45 schreef Ordinair het volgende:
Je kan het proberen.. Ik begrijp niet waar het verkeerd gegaan is met hem..
quote:NEC weigert medewerking aan verschuiving wedstrijd
Hoewel burgemeester Cohen niet onwelwillend tegenover een midweekse Ajax-psv staat is Ajax zelf niet van plan deze datum aan te houden als definitieve speeldatum. Drie dagen later staat namelijk de Klassieker op het programma, en twee krakers binnen vier dagen is niet wenselijk.
De wens van Ajax is om de wedstrijd op 20 januari te laten spelen. Het voorstel om NEC-Ajax te verplaatsen naar 30 januari wordt vooralsnog afgewezen door de Nijmeegse club. De exacte reden van deze weigering tot medewerking is ons niet duidelijk.
AZ en feyenoord hebben, met medewerking van o.a. SC Heerenveen, wel een geschikte datum kunnen vinden. De vraag is dus of NEC blijft dwarsliggen of dat men toch genegen is NEC-Ajax op 30 januari te laten afwerken.
Wordt ongetwijfeld vervolgd.
Trap jij even een open deur in, volgens mij heeft iedere Ajacied in dit topic al hetzelfde gezegd.quote:Op donderdag 20 december 2007 11:11 schreef PyTh het volgende:
ajax heeft zelf de fout gemaakt om afgelopen jaar niet het vertrouwen in Maduro uit te spreken (doormiddel van een contractverlenging, al was het maar voor 1 jaar) toen hij in een mindere periode zat.
Beetje eigen schuld dikke bult mijn inziens.
Cohen, ik vind jou niet wenselijk.quote:
Hoezo? Hij speelde als een krant en dat was structureel. Dan mag je ervan uitgaan dat je hem geen Top aanbieding gaat doen. Is gewoon een overweging die je doet en als ie nu even goed speelt .. OK Leuk voor hem en als ie niet wil blijven gaat ie toch lekker weg. Het enige wat ie nu doet is zijn positie ondermijnen want als er iemand voor die positie wordt gehaald die beter is staat hij er weer naast. Zo simpel is dat.quote:Op donderdag 20 december 2007 11:11 schreef PyTh het volgende:
ajax heeft zelf de fout gemaakt om afgelopen jaar niet het vertrouwen in Maduro uit te spreken (doormiddel van een contractverlenging, al was het maar voor 1 jaar) toen hij in een mindere periode zat.
Ajax had naar mij moeten luisteren:quote:Op donderdag 20 december 2007 11:28 schreef N.i.c.k het volgende:
Donk, een echte Ajacied, lijkt zich toch ook niet helemaal senang te voelen onder Van Gaal. Go Martin.
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:26 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ryan Donk (RKC Waalwijk) mag nog wel komen, voor de toekomst en om de concurrentie te slim af te zijn.
Klopt.quote:Op donderdag 20 december 2007 11:11 schreef PyTh het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |