abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55408959
quote:
Op donderdag 20 december 2007 09:00 schreef Nashje het volgende:
Nou doei. Vele anderen die op zijn plek willen spelen. Alleen voetballers die zich 100% voor Ajax inzetten.
Waarom is de nieuwe trainer nog niet bekend? Dat hadden ze hem toch allang kunnen vertellen?
Ajax!!
pi_55408974
quote:
Op donderdag 20 december 2007 08:37 schreef Cordoba32 het volgende:
Maduro zou ook naar Valencia kunnen... Hij wil pas over 4 maanden beslissen..... Met andere woorden.. hij wil weg...
Verkopen dan, nu is er nog wat voor te vangen.
stupidity has become as common as common sense was before
pi_55409113
quote:
Op woensdag 19 december 2007 16:55 schreef Blight het volgende:

[..]

Ach ja. Die gasten met zo'n grote internetpenis die bij elke foto van een chick beweren dat ze hun hond er nog van af zouden trappen, zien er doorgaans zo uit:

[ afbeelding ]
Bah, kijk dat dunne neusje dan! Ik zou haar nooit doen!
Je bedoelt zo?

pi_55409137
quote:
Op donderdag 20 december 2007 09:02 schreef Cordoba32 het volgende:

[..]

Waarom is de nieuwe trainer nog niet bekend? Dat hadden ze hem toch allang kunnen vertellen?
Omdat ze vast willen zien hoe Koster het gaat doen
pi_55409172
quote:
Op donderdag 20 december 2007 09:04 schreef marcb1974 het volgende:

[..]

Verkopen dan, nu is er nog wat voor te vangen.
Dat is ook maar een fooitje natuurlijk.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  donderdag 20 december 2007 @ 09:24:02 #156
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_55409248
quote:
Op donderdag 20 december 2007 09:15 schreef Nashje het volgende:

[..]

Je bedoelt zo?

[ afbeelding ]

Subtiel.

Maar goed, we zijn zelf zo stom geweest om Hedwiges Maduro geen contract aan te bieden, nu is het aan hem.

Hoop dat hij verstandig is en nog niet voor het grote geld bezwijkt, hij is namelijk nog lang niet uitgeleerd.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_55409367
quote:
‘Engelse interesse liet Maduro twijfelen’
De wederom uitgestelde beslissing van Hedwiges Maduro heeft te maken met de vele belangstelling uit de Premier League. Dat meldt het Algemeen Dagblad. De middenvelder van Ajax, die over een half jaar transfervrij is, heeft om die reden Ajax laten weten nog geen beslissing over zijn sportieve toekomst te kunnen nemen.

Maduro had van de Amsterdammers tot gisteren de tijd gekregen te reageren op een aanbieding zijn contract te verlengen, maar heeft die deadline laten passeren. Een teleurstelling voor technisch directeur Martin van Geel. “We hebben Hedwiges ruim de tijd gegeven. Het liefst had ik vandaag gehoord dat hij graag bij Ajax blijft. In elk geval verwachtte ik nu te weten waar we met Ajax aan toe zijn.”

“Dan is het jammer om te horen dat er helemaal nog geen beslissing is genomen. Daardoor wordt Ajax gedwongen te handelen naar de nieuwe situatie. Het is mijn verantwoordelijkheid dat de selectie van Ajax op peil is en blijft. Dan kunnen we niet stilzitten en blijven wachten”, aldus Van Geel.

De ochtendkrant meldt niet welke clubs uit Engeland interesse hebben getoond in de twaalfvoudig international. Een binnenlandse transfer was voor de middenvelder, die aan zijn vierde seizoen bij Ajax bezig is, geen optie.
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_55409498
Ajax of Wigan.. moeilijke keuze!
  donderdag 20 december 2007 @ 09:41:19 #159
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_55409522
Hedwiges Maduro is 22 jaar oud, afkomstig van de vermaarde jeugdopleiding van Ajax en twaalfvoudig international. Logisch toch dat er veel interesse is, vanwege zijn transfervrije status? Ajax had het nooit zover mogen laten komen, zijn contract had sowieso verlengd moeten worden. Wat was het risico? Stel dat hij niet meer zo goed was weggekomen, had Ajax hem echt nog wel kwijtgeraakt. Zoals eerder gezegd, 22 jaar oud en twaalfvoudig international.
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_55409587
quote:
Het is mijn verantwoordelijkheid dat de selectie van Ajax op peil is en blijft. Dan kunnen we niet stilzitten en blijven wachten”, aldus Van Geel.
Uhu.. goed gedaan afgelopen jaar..
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_55409609
quote:
Op donderdag 20 december 2007 08:37 schreef Cordoba32 het volgende:
Maduro zou ook naar Valencia kunnen... Hij wil pas over 4 maanden beslissen..... Met andere woorden.. hij wil weg...
Knoeiman..
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
pi_55409726
quote:
,,Ik voel me minderwaardig als ik op de bank zit en niet mag spelen. Ze hoeven me niet leuk te vinden, maar wel goed.’’
PSV-speler Kenneth Perez.
Volledig ontopic maar toch..... Die kerel heeft echt een persoonlijkheids probleem
Ajax!!
pi_55410183
quote:
Op donderdag 20 december 2007 09:51 schreef Cordoba32 het volgende:

[..]

Volledig ontopic maar toch..... Die kerel heeft echt een persoonlijkheids probleem
Nee, hij wil gewoon de beste zijn.
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
pi_55410189
quote:
Op donderdag 20 december 2007 09:31 schreef PietjePuk007 het volgende:

[..]
quote:
Maduro: "Ik wil weten wie de nieuwe trainer wordt"
20 december 2007

Hedwiges Maduro wil eerst weten wie de nieuwe trainer van Ajax wordt, voordat hij kenbaar maakt of hij wel of niet bij de club wil blijven. De Amsterdamse clubleiding had Maduro gevraagd om uiterlijk woensdag te laten weten of hij zijn contract wil verlengen, maar de middenvelder liet deze deadline geruisloos passeren.

Dat is volgens Maduro niet omdat hij ontevreden is over de aanbieding van Ajax, maar vooral omdat hij eerst bepaalde zekerheden wil. "Ik ben tevreden over de aanbieding die Ajax heeft gedaan, omdat de twijfels nu blijkbaar zijn weggenomen. Ik was echter niet blij met de deadline die de club stelde. Ik wil pas over een maand of vier een beslissing nemen over mijn toekomst. Dan weet ik wie de nieuwe trainer is en welke spelers er komen en vertrekken", zegt hij in De Telegraaf.

De beslissing van Maduro om nog geen knopen door te hakken, viel niet in goede aarde bij Ajax-directeur Martin van Geel. "Ajax wordt gedwongen te handelen naar de nieuwe situatie. Het is mijn verantwoordelijkheid dat de selectie van Ajax op peil is en blijft. Dan kunnen we niet stilzitten en blijven wachten", mopperde hij.

Hiermee lijkt Van Geel te zinspelen op een eventueel vertrek van Maduro in de winterstop, aangezien de middenvelder anders in de zomer transfervrij kan vertrekken. Maduro zelf is daar echter helemaal niet mee bezig. "Ik wacht af wat Ajax beslist. Het liefst maak ik dit seizoen af. Er hebben wat Italiaanse en Spaanse topclubs geďnformeerd. Maar ik focus me nu alleen op Ajax."
  donderdag 20 december 2007 @ 10:18:09 #165
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_55410267
Begrijpelijke beweegredenen van Maduro. Hopelijk gaat Ajax hem niet kapot maken in de winterstop om er een slaatje uit te slaan.
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
  donderdag 20 december 2007 @ 10:20:24 #166
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_55410311
quote:
Op donderdag 20 december 2007 10:14 schreef Blight het volgende:

[..]

[..]
Hij wil gewoon zeker weten dat het Marco van Basten niet wordt.
pi_55410458
Die gozer verzint iedere keer wat om meer zekerheid te creeren.
Wat een flauwe kul, kijk als een Huntelaar dat roept dan snap ik dat, een echte nummero uno.

Maduro weet zelf ook dat ie geen basisplaats heeft, en probeerd zekerheiden te creeren.
Maar de manier waarop vind ik niet ok. Zeg wat je wilt, of weg of blijven.
En laat je club/spelers en supporters niet in onzekerheid.

Het spreekwoord van oude schoenen weggooien is wel toepasselijk. Begrijpelijk maar niet DE manier
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_55410578
quote:
Op donderdag 20 december 2007 10:20 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Hij wil gewoon zeker weten dat het Marco van Basten niet wordt.
Hoezo? Volgens mij heeft hij onder Van Basten toch aardig wat minuten mogen maken ten opzichte van, bijvoorbeeld, Mark van Bommel.
  donderdag 20 december 2007 @ 10:34:38 #169
23468 super-mario
Race to the Max! #33
pi_55410616
AMSTERDAM - Ajax is vrijwel rond met Khalid Boulahrouz. Dat schrijft de Spaanse krant AS op dinsdag. De Nederlandse verdediger wil zo snel mogelijk weg bij Sevilla FC, waar hij mede door een reeks blessures op een zijspoor is beland.

Hij speelde dit seizoen pas zes competitiewedstrijden en dat kostte hem zijn plaats in het Nederlands Elftal.

Sevilla wil Boulahrouz alleen vrijgeven als er een interessante oplossing komt. Zo is een vertrek eenvoudiger als de Spaanse club de onderhandelingen met Tomás Ujfalusi van Fiorentina succesvol afrondt. Ajax zoekt een ervaren verdediger na het afscheid van Jaap Stam. Bovendien staat Johnny Heitinga in de belangstelling van onder meer Atlético Madrid.
  donderdag 20 december 2007 @ 10:37:18 #170
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_55410671
Ik zou het graag willen geloven maja....dit soort berichten hebben we al zo vaak gezien...en net zo vaak bleek het bullcrap
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
Mijn party reviews
pi_55410790
Modric komt dan zeker ook.
AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
pi_55410793
quote:
Zaakwaarnemer: "Vd Meyde mogelijk naar Eredivisie"
20 december 2007

Andy van der Meyde keert mogelijk terug naar Nederland. De 28-jarige aanvaller ziet geen toekomst voor zichzelf bij Everton en hoopt de club uit Liverpool al in de winterstop op huurbasis te kunnen verlaten. Een terugkeer naar de Eredivisie is hierbij een mogelijkheid, zegt zijn zaakwaarnemer Chiel Dekker in De Volkskrant.

"Andy zit bij Everton al een tijdje op dood spoor. We gaan in de winterstop kijken of hij kan worden uitgeleend, bij voorkeur aan een Engelse club. Maar een terugkeer naar Nederland is niet uitgesloten", aldus Dekker. Van der Meyde speelde in Nederland eerder voor FC Twente en Ajax, voordat hij in 2003 naar Inter vertrok.

Of Everton-manager David Moyes mee wil werken aan een (tijdelijk) vertrek van de oud-international, is onduidelijk. Hij liet woensdag in Alkmaar immers weten Van der Meyde nog lang niet afgeschreven te hebben. "Het is een goede jongen. Hij moet hard blijven werken om weer terug te keren in de ploeg", meldde hij.
FC Twente maar doen?
  donderdag 20 december 2007 @ 10:43:05 #173
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_55410829
Ik zie hem graag terugkeren...hij kan het simpelweg niet verleerd zijn, die jongen moet je aaien..koesteren....topgozer!
Mijn party reviews
pi_55410844
quote:
Op donderdag 20 december 2007 10:34 schreef super-mario het volgende:
AMSTERDAM - Ajax is vrijwel rond met Khalid Boulahrouz. Dat schrijft de Spaanse krant AS op dinsdag. De Nederlandse verdediger wil zo snel mogelijk weg bij Sevilla FC, waar hij mede door een reeks blessures op een zijspoor is beland.

Hij speelde dit seizoen pas zes competitiewedstrijden en dat kostte hem zijn plaats in het Nederlands Elftal.

Sevilla wil Boulahrouz alleen vrijgeven als er een interessante oplossing komt. Zo is een vertrek eenvoudiger als de Spaanse club de onderhandelingen met Tomás Ujfalusi van Fiorentina succesvol afrondt. Ajax zoekt een ervaren verdediger na het afscheid van Jaap Stam. Bovendien staat Johnny Heitinga in de belangstelling van onder meer Atlético Madrid.
Dat zou wel wreed zijn !
pi_55410845
Mja, op huurbasis zou ik het niet eens zo'n gek idee vinden.
Van der Meijde, bedoel ik dus.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')