Wat over heel iemand anders ging.quote:Op donderdag 20 december 2007 14:14 schreef Soempie het volgende:
[..]
omg, dit had ik nog niet gelezen voor ik op msn reageerde, Etc.![]()
Dit is de tweedequote:Op donderdag 20 december 2007 14:16 schreef Soempie het volgende:
[..]
Wat over heel iemand anders ging.![]()
Hoeveel vriendjes hebben jullie gehad?
een collega van me zei van de week: ik weet de identiteit van Dr. Denkerquote:Op donderdag 20 december 2007 14:15 schreef Nesle het volgende:
[..]Ik heb er zin in
Lekker de hersens kraken en met zijn alleen nadenken over wat het dan toch in godsnaam moet zijn. Mijn tante wordt altijd helemaal hyper als ze iets niet weet en dan zit ze stiekem boven op internet te zoeken naar antwoorden![]()
truequote:Op donderdag 20 december 2007 14:16 schreef Soempie het volgende:
[..]
Wat over heel iemand anders ging.![]()
Hoeveel vriendjes hebben jullie gehad?
Oh, ik noem m'n ex ook een slet. Hij heeft gewoon het ene na het andere meisje.quote:Op donderdag 20 december 2007 14:16 schreef Etcetera het volgende:
[..]![]()
![]()
slet is bij mij trouwens altijd negatief, en dan doel ik vooral op vreemdgaan. echt vreemdgaan![]()
![]()
ik weet wat voor effect dat op iemands vertrouwen kan hebben, da's niet tof
Ja reuzequote:Op donderdag 20 december 2007 14:21 schreef Soempie het volgende:
zo'n meidenuurtje in de sc is leuk.
Wat je zegtquote:Op donderdag 20 december 2007 14:21 schreef Soempie het volgende:
pas je maar aanquote:
ik ben 1x naar een gala geweest, en heb toen met het vriendje van iemand anders op de foto gestaanquote:Op donderdag 20 december 2007 14:22 schreef LadyBlack het volgende:
En hoe is het eigenlijk met jou Nesle, mooi met je vriendje naar het gala en op de foto geweest?
Waar heb jij uitgehangen dan?quote:Op donderdag 20 december 2007 14:03 schreef Homdeck het volgende:
Zo weer thuis. Nederland is weer gek geworden geloof ik. teringdrukte
Allemaal prima zolang je de jongens maar geen cijfers gaat gevenquote:Op donderdag 20 december 2007 14:21 schreef Soempie het volgende:
Ik heb geen vriendje, lopen wel allemaal leuke jongens rond hoorquote:Op donderdag 20 december 2007 14:22 schreef LadyBlack het volgende:
En hoe is het eigenlijk met jou Nesle, mooi met je vriendje naar het gala en op de foto geweest?
Ligt er aan wat je onder vriendje verstaat.quote:Op donderdag 20 december 2007 14:22 schreef LadyBlack het volgende:
Geef je ook antwoord op je eigen vraag?
quote:Op donderdag 20 december 2007 14:32 schreef Nesle het volgende:
[..]
Ik heb geen vriendje, lopen wel allemaal leuke jongens rond hoor
Ik ben met meerdere 'vriendjes' op de foto geweest, eerst kijken wie het mooiste op de foto staat he![]()
quote:Op donderdag 20 december 2007 14:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Allemaal prima zolang je de jongens maar geen cijfers gaat geven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
quote:Op donderdag 20 december 2007 14:37 schreef Soempie het volgende:
[..]
kan primaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
wie gaan we becijferen![]()
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
Ik bedoel natuurlijk, ik hou het op 3.quote:Op donderdag 20 december 2007 14:34 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ligt er aan wat je onder vriendje verstaat.![]()
Ik hou het bij 3.
Alle jongens hierquote:Op donderdag 20 december 2007 14:39 schreef Etcetera het volgende:
[..]
kan prima![]()
wie gaan we becijferen![]()
komt van de film Bad Santa, is wel geinig op zich. niet hoogstaand hoorquote:Op donderdag 20 december 2007 14:39 schreef Nesle het volgende:
Wat een afschuwelijk plaatje (één van de) trouwens bovenaan Fok!
Zit ze in zijn oor te likken of wat? En die blik van die vent erbij
die ken ik niet persoonlijkquote:
Inderdaad. Een rangordening lijkt me wel makkelijker.quote:Op donderdag 20 december 2007 14:42 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Dat maakt het alleen maar makkelijker toch![]()
Oh, oeps, ik heb wel eens wat gelezen over een date en "mijn wederhelft", maar dat is uit dus?quote:Op donderdag 20 december 2007 14:32 schreef Nesle het volgende:
[..]
Ik ben met meerdere 'vriendjes' op de foto geweest, eerst kijken wie het mooiste op de foto staat he![]()
Ik heb wel is 'dates' maar dat is (meestalquote:Op donderdag 20 december 2007 14:43 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Oh, oeps, ik heb wel eens wat gelezen over een date en "mijn wederhelft", maar dat is uit dus?
Het ging toch om het innerlijkquote:Op donderdag 20 december 2007 14:32 schreef Nesle het volgende:
[..]
* proestquote:Op donderdag 20 december 2007 14:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het ging toch om het innerlijk
vind ik nietquote:Op donderdag 20 december 2007 14:42 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Dat maakt het alleen maar makkelijker toch![]()
ik zal 's kijkenquote:
waarom merk ik daar nooit wat van bij mannen danquote:Op donderdag 20 december 2007 14:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het ging toch om het innerlijk
Ben benieuwd.quote:
was toch een mooie top 3.quote:
quote:Op donderdag 20 december 2007 14:45 schreef Nesle het volgende:
[..]
Ik heb wel is 'dates' maar dat is (meestal) gewoon voor de fun en die wederhelft is mijn tweelingzus
Ik heb ooit nooit beweerd dat het iets is wat mannen zeggenquote:Op donderdag 20 december 2007 14:49 schreef Etcetera het volgende:
waarom merk ik daar nooit wat van bij mannen dan
ja maar lijstjes zorgen ervoor dat anderen zich buitengesloten voelenquote:
horen jullie dat? het is Nem die van plek nr 1 omlaag stort in een diep diep dalquote:Op donderdag 20 december 2007 14:58 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik heb ooit nooit beweerd dat het iets is wat mannen zeggen
quote:Op donderdag 20 december 2007 14:58 schreef Etcetera het volgende:
[..]
horen jullie dat? het is Nem die van plek nr 1 omlaag stort in een diep diep dal
stimmt.quote:Op donderdag 20 december 2007 14:58 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ja maar lijstjes zorgen ervoor dat anderen zich buitengesloten voelenen dat levert dan weer gezeik op en dat is de moeite niet waard toch?
quote:Op donderdag 20 december 2007 14:58 schreef Etcetera het volgende:
[..]
horen jullie dat? het is Nem die van plek nr 1 omlaag stort in een diep diep dal
Plek nr 1 van wat voor lijstje?quote:Op donderdag 20 december 2007 14:58 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik kan echt wel gaan kwijlen van een mooie kerel op tv of op straat, maar de 3x dat ik verliefd ben geweest was dat niet vanwege het uiterlijkquote:Op donderdag 20 december 2007 15:03 schreef Nembrionic het volgende:
Overigens is het hypocriet om te zeggen dat uiterlijk niet telt. Maar ik ben wel iemand die niet voor iemand kan vallen die heel mooi is maar een kutkarakter heeft. Iemand wordt ook mooi vanwege haar karakter
/Oprah
/Dr. Phil
fictief lijstjequote:Op donderdag 20 december 2007 15:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Plek nr 1 van wat voor lijstje?
Overigens is het hypocriet om te zeggen dat uiterlijk niet telt. Maar ik ben wel iemand die niet voor iemand kan vallen die heel mooi is maar een kutkarakter heeft. Iemand wordt ook mooi vanwege haar karakter
/Oprah
/Dr. Phil
-edit- is Fok weer zo retetraag of is het deze keer echt mijn verbinding?
Alletwee eigenlijk.quote:
Dat bedoel ikquote:Op donderdag 20 december 2007 15:15 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik kan echt wel gaan kwijlen van een mooie kerel op tv of op straat, maar de 3x dat ik verliefd ben geweest was dat niet vanwege het uiterlijk
Ik denk dat voor iedereen het karakter heel sterk meetelt. Vooral eigenlijk. Sommige mensen vallen op 'kutkarakters'.quote:Op donderdag 20 december 2007 15:03 schreef Nembrionic het volgende:
/Oprah
/Dr. Phil
Kom dan es naar een meetquote:
Misschien moet je es naar een dikkere man kijken, die hebben meer innerlijkquote:
quote:Op donderdag 20 december 2007 15:19 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik denk dat voor iedereen het karakter heel sterk meetelt. Vooral eigenlijk. Sommige mensen vallen op 'kutkarakters'.En zullen het ook niet als kutkarakter zien.
Denk ik.
Bij langdurige relaties hè. Er zijn vast zat mensen die met iemand kortstondig wat hebben om het uiterlijk vooral.
quote:Op donderdag 20 december 2007 15:26 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Misschien moet je es naar een dikkere man kijken, die hebben meer innerlijk
[..]
Nee, alledrie gewoon kerels die er prima uitzien, maar ik zou op straat niet direct naar ze omkijkenquote:Op donderdag 20 december 2007 15:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat bedoel ik
Alhoewel die jongen nooit graflelijk kan zijn geweest toch?
d'r staat nergens dat ik jullie persoonlijk wil leren kennen tochquote:
[..]
Doet me denken aan een topic. Een jongen had een meisje leren kennen en ze heeft echt het perfecte karakter en helemaal goed ook qua uiterlijk enzo, maar toch was het het niet. Dus, ligt het toch nog aan die verdomde *klik* en vlinders in je buik enzo.quote:
Ik kijk nooit om.quote:Op donderdag 20 december 2007 15:29 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Nee, alledrie gewoon kerels die er prima uitzien, maar ik zou op straat niet direct naar ze omkijken
Hihihi da's wel een goeiequote:Op donderdag 20 december 2007 15:26 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
quote:
de mijne is dunquote:Op donderdag 20 december 2007 15:32 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Hihihi da's wel een goeie
Gaat voor 2 van die 3 kerels van mij ook nog op
Op straat. Ik merk het niet op.quote:
Je mist een boel, zelfs hier in Groningenquote:Op donderdag 20 december 2007 15:36 schreef Soempie het volgende:
[..]
Op straat. Ik merk het niet op.![]()
In Barcelona bijvoorbeeld, iedereen heeft het er over dat daar zulke lekkere kerels rondlopen. Ik heb het niet gezien.
Net waren het er nog 2quote:Op donderdag 20 december 2007 15:29 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Nee, alledrie gewoon kerels die er prima uitzien, maar ik zou op straat niet direct naar ze omkijken
omgquote:
Dat kan natuurlijk aan verscheidene dingen liggen:quote:Op donderdag 20 december 2007 15:36 schreef Soempie het volgende:
[..]
Op straat. Ik merk het niet op.![]()
In Barcelona bijvoorbeeld, iedereen heeft het er over dat daar zulke lekkere kerels rondlopen. Ik heb het niet gezien.
Vriendin van mij liep kwijlend rond.quote:Op donderdag 20 december 2007 15:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk aan verscheidene dingen liggen:
- je hebt een andere smaak
- je kijkt sowieso naar andere dingen
- er waren die dag gewoon helemaal geen lekkere kerels op dat moment
Ik merk het ook wel eens in de stad. De éne dag is het vol met lekkere meiden, de volgende keer is er geen één te bekennen.
sletquote:
quote:Op donderdag 20 december 2007 15:43 schreef Soempie het volgende:
[..]
Vriendin van mij liep kwijlend rond.![]()
![]()
Andere smaak denk ik. Gelukkig maar.
Een misstap en hij kan vertrekken. Geen genade.quote:Op donderdag 20 december 2007 15:47 schreef LadyBlack het volgende:
[..]inderdaad
Wel kut als je je vriendje niet vertrouwt met je vriendinnen!
Moet m'n OV ook nog ophalen.quote:Op donderdag 20 december 2007 15:52 schreef Yurithemaster het volgende:
Teug uit de stad met een OV en een nieuwe bril
ik wist hetquote:
k ga pas ook sinds november naar schoolquote:Op donderdag 20 december 2007 15:55 schreef Etcetera het volgende:
lekker op tijd die OV
bril = nieuw = pics
Een leuk model hoop ik? Ik ben gek op brillen!quote:Op donderdag 20 december 2007 15:52 schreef Yurithemaster het volgende:
Teug uit de stad met een OV en een nieuwe bril
Jammer, tot morgen!quote:Op donderdag 20 december 2007 15:57 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik wist het![]()
ik ga 's afsluiten en op huis aan
quote:Op donderdag 20 december 2007 15:59 schreef Jacques_Dancona het volgende:
[..]
Een leuk model hoop ik? Ik ben gek op brillen!
Jacques
tot morgenquote:
Ik ook, maar dat komt onder andere doordat de IB Groep mijn OV kaart naar Hengelo had gestuurd. Er hoort een nieuwe onderweg te zijn naar Leeuwardenquote:
Ah..de eeuwige hamvraag. R&P staat er vol meequote:Op donderdag 20 december 2007 16:03 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Wat is jullie methode eigenlijk om aan iemand aan te geven dat je hem/haar leuk vindt?
afwachten.quote:Op donderdag 20 december 2007 16:03 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Wat is jullie methode eigenlijk om aan iemand aan te geven dat je hem/haar leuk vindt?
Hebben jullie een gemeenschappelijke kennis ofzo mischien dat je dan via via kan laten hintenquote:Op donderdag 20 december 2007 16:03 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ah, het befaamde briefje.quote:Op donderdag 20 december 2007 16:09 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Hebben jullie een gemeenschappelijke kennis ofzo mischien dat je dan via via kan laten hinten
Dat heb ik gelukkig nog nooit gedaan. Een vriend van me heeft dat een keer vóór mij gedaan. Maar op een moment dat het helemaal niet moest/nodig meer was/onmogelijk wasquote:Op donderdag 20 december 2007 16:08 schreef Soempie het volgende:
Of compleet jezelf voor lul zetten door het te zeggen als je labiel en/ of aangeschoten bent.
Dat dus.quote:Op donderdag 20 december 2007 16:12 schreef Nembrionic het volgende:
Misschien wat vaker een gesprek aanknopen, uitnodigen om eens wat te gaan drinken, wat complimenten geven, oogcontact zoeken?
zegt de schijtluis
Hij was vast labiel.quote:Op donderdag 20 december 2007 16:13 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat heb ik gelukkig nog nooit gedaan. Een vriend van me heeft dat een keer vóór mij gedaan. Maar op een moment dat het helemaal niet moest/nodig meer was/onmogelijk was
Fijn
Dat kan ook averechts werken. Ik ken mensen die alleen maar gevatte opmerkingen maken maar die worden alleen maar als bijdehand/irritant beschouwdquote:Op donderdag 20 december 2007 16:12 schreef Soempie het volgende:
HintenIn gesprekken die je hebt van die gevatte opmerkingen maken.
Labiel? Nee, hij wist niet hoe de vork in de steel zat en hij "ging het wel even regelen"quote:
Alleen werkt dat voor mij niet.quote:
Ik bedoelde eigenlijk dat je gewoon leuk reageert op elkaar en dat het gesprek daardoor een beetje vlot loopt. Wat bij mij dan juist nooit zo is.quote:Op donderdag 20 december 2007 16:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat kan ook averechts werken. Ik ken mensen die alleen maar gevatte opmerkingen maken maar die worden alleen maar als bijdehand/irritant beschouwd
Ik plaats ook wel eens gevatte opmerkingen geloof ik
Klopt, ik wist het ook nog.quote:Op donderdag 20 december 2007 16:15 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Labiel? Nee, hij wist niet hoe de vork in de steel zat en hij "ging het wel even regelen"
Hij had gewoon teveel bier op want luisteren naar "nee, doe dat niet" deed 'ie niet
Overigens hebben wij dit al eens besproken via MSN geloof ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |