woont 'ie nog steeds hier? daar moet iets mee te doen zijn dan!quote:Op woensdag 19 december 2007 14:53 schreef Marc63 het volgende:
Kunnen ze Angus Young niet strikken voor een bijdrage? Die woont toch in Nederland.
Dat vindt Michiel kennelijk niet, als ik zo hoor hoe snel hij hem afkapt.quote:Op woensdag 19 december 2007 14:53 schreef purplerose het volgende:
Wat ijl jij nou dit is een anthem waardige plaat zelfs![]()
Hij stond mee te bleren gek, dit is door die hoerige headline nieuwsquote:Op woensdag 19 december 2007 14:55 schreef broer het volgende:
[..]
Dat vindt Michiel kennelijk niet, als ik zo hoor hoe snel hij hem afkapt.
ik geef hem geen ongelijkquote:Op woensdag 19 december 2007 14:55 schreef broer het volgende:
[..]
Dat vindt Michiel kennelijk niet, als ik zo hoor hoe snel hij hem afkapt.
3 minuten fietsen bij mn ouders vandaan. Zn huis is volgens mij nog niet af, dus die blijft denk ik nog wel een tijdje. Een bak van een huis trouwens. Wordt van tijd tot tijd weer even grote ophef over gemaakt en dan hoor je er weer heel lang niets over.quote:Op woensdag 19 december 2007 14:54 schreef Againzender het volgende:
[..]
woont 'ie nog steeds hier? daar moet iets mee te doen zijn dan!
quote:
Ja, dat zou ook nog kunnen, ja.quote:Op woensdag 19 december 2007 14:56 schreef purplerose het volgende:
Hij stond mee te bleren gek, dit is door die hoerige headline nieuws
Ga ik mee akkoord. Alleen tijdens Serious Request vanzelfsprekendquote:Op woensdag 19 december 2007 14:59 schreef DJKoster het volgende:
ja![]()
Maar voor elk 3FM-topic waar een Glazen Huis DJ in post doneer ik een euro, wie doet er mee?
Dat zullen er niet meer dan 25 zijn (hoop ik)
Wat een saaie laborant zeg
Ja, die heeft hij dan net gegeven, toen ik langsliep had hij m nog.quote:
Uiteraardquote:Op woensdag 19 december 2007 15:00 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ga ik mee akkoord. Alleen tijdens Serious Request vanzelfsprekend
Ik zou dan alleen maar harder gaan lopen...quote:Op woensdag 19 december 2007 15:01 schreef Zotheid het volgende:
Di-rect.
Sukkels.
Gingen ze een man achterna lopen terwijl ze zongen.
Broekie staat al vanaf half 8 op het plein, ik ben m net maar even op komen zoeken.
Dat deed die man dus ook.quote:Op woensdag 19 december 2007 15:04 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik zou dan alleen maar harder gaan lopen...
Zal nog ongeveer 5 a 10 minuten duren. Een troost: over een uurtje komt er nog een traag moment en dat elk uur weer... Het is die f*cking AD-server die de boel loopt te vertragen en schijnbaar is het oplossen van het probleem erg lastig.quote:
Hoezo is dat elk uur.quote:Op woensdag 19 december 2007 15:12 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zal nog ongeveer 5 a 10 minuten duren. Een troost: over een uurtje komt er nog een traag moment en dat elk uur weer... Het is die f*cking AD-server die de boel loopt te vertragen en schijnbaar is het oplossen van het probleem erg lastig.
KILLERS !!!!!!!!!!!!!
PSB-alarm
Read My Mind
Exacte reden waarom het elk uur is weet ik niet, maar het is telkens rond het begin van het uur.. Erg irritant.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |