2 jaar geleden had die gast van Jiskefet een tekst bedacht. Knetters wat was dat ziek toen. Geen touw aan vast te knopenquote:Op donderdag 20 december 2007 09:22 schreef Etcetera het volgende:
ik vond het heerlijk dat er op zich geen hele rare woorden instonden
ben wel 26x de fout in gegaan
Laatste stahedagquote:Op donderdag 20 december 2007 09:24 schreef Deansensitized het volgende:
Inderdaad ja! Laatste stagedag 2007!
Straks kerstluch/borrel en kerstpakket!
Ach, het zal wel goedkomen. Werk zat nogquote:
Same herequote:Op donderdag 20 december 2007 09:27 schreef Etcetera het volgende:
hier een na laatste stagedag van 2007
volgende week vrij
Ach, het zijn de laatste loodjes zeg maar (cliché). Toch lach ik me ziek als ik straks dat HBO diploma in ontvangst mag nemenquote:
Ik zit samen met 1 collega hier volgens mij. Ideaal, lekker rond 10uur komen en om 16.00 weer weg. Ik ga me niet uit de naad zitten werken die dagen, tenzij het nodig blijkt aan de hand van commentaar op mijn documenten.quote:Op donderdag 20 december 2007 09:34 schreef Loontjah het volgende:
Mensen die vrij hebben
Mensen die kerstvakantie tijdens stage hebben
Gelukkig ben ik niet de enigste die door blijft werken.
Het kantoor gaat hier wel "dicht" maar we zijn volgens mij het enigste bedrijfje hier die dan doorwerkt.
Dat wordt weer genieten in de trein, overal plaats, geen jellende kinderen om je heen.
Ja hehquote:
Alleen op zon- en feestdagen niet. En een periode in de zomer... Toch?quote:Op donderdag 20 december 2007 09:36 schreef Deansensitized het volgende:
Dat is dan wel relax Ilona.... maar mag je gewoon je OV gebruiken dan?
Nee hoor, vanaf 2 januari ben ik ook gewoon weer hier. Kantoor is dan dicht, maar moet wel gewoon aanwezig zijn. Ga ik dan fijn mijn stageverslag schrijven.quote:Op donderdag 20 december 2007 09:34 schreef Loontjah het volgende:
Mensen die vrij hebben
Gelukkig ben ik niet de enigste die door blijft werken.
Het kantoor gaat hier wel "dicht" maar we zijn volgens mij het enigste bedrijfje hier die dan doorwerkt.
Dat wordt weer genieten in de trein, overal plaats, geen jellende kinderen om je heen.
Die zal dan wel niet aangenomen wordenquote:Op donderdag 20 december 2007 09:36 schreef Okiedokie86 het volgende:
Hm ik moet nog tot en met volgende week maandag, dus zijn maar 3 daagjes. En morgen komt een vriend die hier ook stage wil lopen de hele dag hierdus word een beestenboel
Tot wanneer loopt je stage ?quote:Op donderdag 20 december 2007 09:37 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Nee hoor, vanaf 2 januari ben ik ook gewoon weer hier. Kantoor is dan dicht, maar moet wel gewoon aanwezig zijn. Ga ik dan fijn mijn stageverslag schrijven.
Lekker rustig aan inderdaad. Lekkere dagen zijn dat altijdquote:Op donderdag 20 december 2007 09:36 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik zit samen met 1 collega hier volgens mij. Ideaal, lekker rond 10uur komen en om 16.00 weer weg. Ik ga me niet uit de naad zitten werken die dagen, tenzij het nodig blijkt aan de hand van commentaar op mijn documenten.
wat is er mis meequote:Op donderdag 20 december 2007 09:34 schreef Loontjah het volgende:
Mensen die vrij hebben
Dat zei ik jaquote:Op donderdag 20 december 2007 09:40 schreef Loontjah het volgende:
OV blijft gewoon geldig ook in de vakanties. Alleen weekend en feestdagen is hij niet geldig, en uiteraard 1 maand in de zomer.
Toe maar, dan ben je er wel aan toequote:Op donderdag 20 december 2007 09:41 schreef Etcetera het volgende:
[..]
wat is er mis meeik heb vanaf september geen 1 dag vrij gevraagd, heb keihard gewerkt, en van die week dat ik volgende week vrij ben neem ik zelf 2 dagen op en op de andere dagen is er gewoon geen kut te doen hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |