quote:Op maandag 31 december 2007 16:46 schreef LucasBergman het volgende:
Toch een ernstig topic...Ik voorzie een bash![]()
http://www.sugababes.nl/showtopic/685220/1 deze bedoel ik![]()
Ons land is over tien jaar kapotquote:Op dinsdag 1 januari 2008 13:56 schreef Toempf het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Westside Muthafucka's
Het is maar wat je lekker vindtquote:Op dinsdag 1 januari 2008 14:52 schreef honda1990 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Op het schorriemorrie na zitten er ook nog wel lekkere wijven
Idd, dat je m'n reactie als serieus beschouwdquote:
terugkrabbelenquote:Op dinsdag 1 januari 2008 16:28 schreef honda1990 het volgende:
[..]
Idd, dat je m'n reactie als serieus beschouwd
Tuurlijk beschouw ik dat niet als serieusquote:Op dinsdag 1 januari 2008 16:28 schreef honda1990 het volgende:
[..]
Idd, dat je m'n reactie als serieus beschouwd
precies wat ik wou zeggenquote:Op woensdag 19 december 2007 16:55 schreef Elvi het volgende:
[..]
Volgens mij is er iemand uitgeschoten met de Photoshop
quote:
Neeee die gast woont bij mij in de straatquote:Op zaterdag 29 december 2007 16:29 schreef -Strawberry- het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
"Matj krul"
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En dit zijn nog niet eens alle foto's van ^jeweetZELLUF^
't is echt te makkelijk om ze te vinden. nog geen minuut zoeken.
quote:Op dinsdag 1 januari 2008 23:20 schreef GotC het volgende:
[..]
Neeee die gast woont bij mij in de straat![]()
![]()
. Echt, hij is precies zoals op die foto's, en t enige wat hij doet is voor z'n ouders huis zittenmet vrienden, roken+muziek aan etc.
Ik dacht al dat ik m ergens van herkende
Naaldwijk, niet Rotterdamquote:Op dinsdag 1 januari 2008 23:32 schreef honda1990 het volgende:
[..]waar in Rotterdam woon je dan ergens?
Weet je wat hij ook weleens moet doen? Hun hondje uitlaten, en het is zo'n klein wit pluizenballetjequote:Op dinsdag 1 januari 2008 23:33 schreef Faxie het volgende:
Idd da's het enige wat ze doen. 'Mooi' zijn, 'stoer' zijn, 'hip' zijn, samen met 'vrienden' mooi stoer en hip zijn, ennuh.... owja, 'mooi','stoer' en 'hip' zijn.
Kansloos volk, ga wat nuttigs doen met je leven
Ik wil niet flauw doen maar om te kunnen zoeken moet ik inloggen je gaat me toch niet vertellen dat........quote:Op woensdag 2 januari 2008 00:09 schreef Enchanter het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zeker koud binnen
[ afbeelding ]
Kijk hoe die broek zit![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
*ril*![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
naam : Gangstah_Nicky![]()
[ afbeelding ]
Zit er nou nog een antenne op die TV ?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
, leeftijd : 13 jaar
Wat je wel niet allemaal vind als je zoekt op het woord : gangster of gangstah![]()
![]()
![]()
![]()
Idd als mijn zoon er zo bij zou willen lopen zou ik me toch diep schamen en me af vragen waar het mis is gegaanquote:Op woensdag 2 januari 2008 00:12 schreef GotC het volgende:
Dat ouders dat soort kleding/haartoestanden toelaten uberhaupt.
Bij partypeeps2000 hoef je niet ingelogd te zijnquote:Op woensdag 2 januari 2008 00:20 schreef honda1990 het volgende:
[..]
Ik wil niet flauw doen maar om te kunnen zoeken moet ik inloggen je gaat me toch niet vertellen dat........
Neither do I.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 13:54 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
![]()
Die had ik nog niet gezien. Priceless.
Dat dus.quote:
Ik vraag me af wat er mis is met de laatste twee?quote:Op woensdag 2 januari 2008 00:36 schreef honda1990 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een frocio
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tuurlijk, want die zijn hip, Paris Hilton ed hebben ze ook. Een echte hond kan je namelijk niet meedragen als mode accesoire, daar zijn ze te zwaar voorquote:Op dinsdag 1 januari 2008 23:50 schreef honda1990 het volgende:
@ Gotc: Ach kan de beste overkomen
Of zo'n blafkat walgelijke beesten het zijn vaak geen mooie herders oid nee het zijn van die kuthondjes
*Krijgt rillingen over z'n rug*quote:Op woensdag 2 januari 2008 11:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Tuurlijk, want die zijn hip, Paris Hilton ed hebben ze ook. Een echte hond kan je namelijk niet meedragen als mode accesoire, daar zijn ze te zwaar voor.
Dat topic buwuahua wat een stumpertsquote:Op dinsdag 1 januari 2008 13:54 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
![]()
Die had ik nog niet gezien. Priceless.
Ka-me-ha-me-HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op woensdag 2 januari 2008 11:21 schreef honda1990 het volgende:
Hebben we deze al gehad?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Whehehe, sexturk. Je zit de donshaartjes op zijn kinderwangen zitten. Volgens mij weet hij net dat hij er meer mee kan dan plassen. Maar dan ook echt net.quote:
quote:Op woensdag 2 januari 2008 12:52 schreef frank07 het volgende:
ik ben richard ik woon in zwijndrecht ik hou van mooie meisjes en chille met me niggas in the hood ,me favorite muziek is mini rmb uniq en all die andere lauwe rappers uit roffa me hobby is denk ik basketbal en me favorite film biker boyz en boyz in the hood me favorite eten ik denk kebab en nasi en mac en kentucky dat was het wel zo en me favorite gang is standaard CSS CRABBEHOF STRAAT SOLDATEN
NO WAY!quote:Op woensdag 19 december 2007 15:27 schreef Enchanter het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |