Hallokes!!
Ik ben een meisje van 20 jaar en heb een relatie met T. in totaal 3.5 jaar. We hebben onze relatie al eens verbroken na 1.5 jaar, omdat ik hem niet meer graag zag.. Nu 6 maand daarna hadden we nog eens afgesproken en de vonken sloegen weer over.
Nu hebben we vanaf augustus al paar probs, hij zei me dat hij niet meer zkr was over zijn gevoelens voor mij. Nu was dat al terug goed, maar hij is heel erg jaloers, zo mag ik niet weg met mijn klas (en da zijn dan nog meisjes). Ik mag geen tijd voor mijn eigen hebben en ik heb daar echt nood aan en heb dit gezegd tegen hem, maar hij beweert dat ik liever bij mijn klas zit dan bij hem..
Nogtans zie ik hem bijna elke avond en in het weekend.. Nouja daz kort mijn relatie voorgesteld
Nu overlaatst hadde we ruzie, ivm dat ik was weggeweest met vriendinnen en geen bericht had gestuurd. Hij was zo boos en heeft me geslaan :s.
Ik heb ook een goede vriend S. in de klas en kom er al 3 jaar met overeen, en de laatste tijd ben ik gevoelens gaan ontwikkelen voor hem.. Vooral omdat hij zo lief is en me begrijpt.. Ik weet wel dat hij me aantrekkelijk vind en zo, maar hij heeft ook een vriendin al een paar jaar. Nu ben ik zo in de war, ik hou nog van T. maar weet niet goe ver dit gaat.. Ik heb nu 7 dagen pauze gevraagd om na te denken, maar ik denk de hele tijd aan S.

En ik mis T. niet zo erg, maar denk wel aan de momenten (leuke wel) tesamen, maar ik kan hem niet vergeven dat hij me geslaan heeft.. Ik ben gewoon bang dat ik niemand anders ga vinden die goed bij me past..
Kweet lijk niet wat ik moe doen of denken
Kan er me aub iemand helpen???