quote:
Op dinsdag 5 februari 2008 10:00 schreef draculettetje het volgende:[..]
Gefeliciteerd! Is idd al weer erg dichtbij!
zijn er nog dingen die je moet regelen?
Stadhuis:geregeld (20 juni 2008 om 14 uur hier op het stadhuis)
Locatie: geregeld (we gaan daar eten met daggasten en 's avonds feesten)
Getuigen: na veel wikken en weken eruit, bijna iedereen gevraagd, alle ID's verzameld voor ondertrouw
Ondertrouw: 19 februari 2008
Fotograaf: geregeld (door hier mee te lezen ben k bij fotohunt uitgekomen)
DJ: leuke setting van Ocean Entertainment (met een extra bellenblaasmachine!!! jippie, wilde ik graag)
Jurk: heb ik al lang! inclusief schoenen etc in zelfde kleur, korselet voor eronder (erg dat je een jaar vantevoren je jurk al hebt, indien geinteresseerden wil k het verhaal erover wel vertellen

)
Pak R (R is voorletter van aanstaande) : moet nog, we zijn al wezen kijken, maar hij wil Hindoestaans pak, zijn moeder is hindoestaanse en hij is wel beetje zo opgevoed. We gaan snel weer kijken. Eerste keer was niet zo'n succes door die stomme verkoopster
Taart: gaan we binnenkort doen bij bakker van het hotel waar we het vieren. We doen alleen maar taart voor daggasten, niet voor avondgasten, die mogen meteen aan andere hapjes. Vaak eet helft toch geen taart etc.
We zijn bezig notaris zoeken voor huwelijkse voorwaarden vastleggen (ja we gaan echt op huwelijkse voorwaarden trouwen, heeft ook echt goede reden! )
Kaarten: morgen mogen we naar de proefdruk gaan kijken.
Ringen: zijn klaar, ik moet alleen nog 1 keer passen en waarschijnlijk moet ring nog een kwart kleiner voor mij, nu is hij net ietsiepietse te groot.
Huwelijksreis: Geregeld! een week naar NYC en dan 3.5 weken naar brits guyana waar familie van R woont.
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~