Gefelciteerdquote:Op donderdag 24 januari 2008 16:07 schreef draculettetje het volgende:ik (wij) zijn vandaag in ondertrouw gegaan ondanks dat hij al de hele week ziek is!
![]()
oe bellenblaas..... ik wil ook wel sterretjes maar da's overdag eigenlijk ook niet leuk
bellenblaas wel, wat is er zo speciaal of anders aan dat het niet vlekt?
nou ja 6 voor 1.50 is ook geen geld
bij ons is inderdaad alleen genoteerd of we uberhaupt muziek wildenquote:Op vrijdag 25 januari 2008 18:47 schreef tessie het volgende:
Volgens mij mag je zelfs 3 nummers uitkiezen, een voor als je binnenkomt, een wordt volgens mij tijdens de ceremonie ergens gedraaid, en een voor als jullie weg gaan.
ja mn nichtje had let me entertain you als openingsdans zit erg dansbaar!quote:Op zaterdag 26 januari 2008 00:06 schreef tessie het volgende:
Maar denk je wel dat andere mensen dan ook gelijk mee komen dansen Fannetje? En je kan dan toch trouwens oko nog wel een speciaal nummer uitkiezen? Zou er dan vooral eentje kiezen die goed dansbaar is voor iedereen, zodat ze gelijk ook echt zin krijgen om te gaan dansen.
een mooie reis kunnen jullie dan altijd toch nog gaan maken wanneer hij de zaak wel alleen kan laten in de toekomst?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 15:39 schreef Pure-Poison het volgende:
Wij gaan niet op huwlijksreis helaas,we hebben een eigen zaak en mijn vriend wil de boel niet zo lang alleen laten (wat ik op zich wel kan begrijpen maar in dit geval...) dus word het waarschijnlijk een lang weekend/paar daagjes gezellig er tussen uit!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |