Wij hebben ook onze eigen uitnodigingen ontworpen en hebben er heel veel leuke reacties op gehadquote:Op woensdag 23 januari 2008 12:02 schreef tessie het volgende:
Wij ontwerpen onze uitnodigingen zelf, vond ei standaart uitnodigingen het ook steeds net niet, en zo is het wel leuk persoonlijk ook.
Afgrijselijk vond ik dat, ja. Van die vervaagde foto's of tekeningen van ringen enzo. Uiteindelijk hebben wij voor een tamelijk hippe kaart gekozen, ik was er erg blij mee.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 20:30 schreef Fannetje het volgende:
En de kaarten.. tja, als je geen cremekleuring kaart wil en ook nog geen ringen, rozen of het woord "ja" erop, vallen er héél veel kaarten af.
da´s waar lijkt me ook heel erg naar en vervelend als er dierbare net overlijden voor de bruiloft....quote:Op woensdag 23 januari 2008 20:34 schreef Fannetje het volgende:
Ik heb gelukkig nog geen nachtmerries gehad over de bruiloft
Ik hoop alleen heel erg dat er geen mensen vlak voor onze bruioft dood gaan ofzo. Net na de kerst is mijn oom heel plotseling overleden en sindsdien ben ik daar best veel mee bezig. Gerbert heeft een tante die behoorlijk ziek is (longkanker), zijn vader is aardig aan het kwakkelen met zijn gezondheid en mijn beide oma's zijn boven de 80...
Maar we blijven maar hopen op het beste... je kunt het toch niet echt voorspellen!
Heb ik ook, tante van V. is heel erg ziek (borstkanker uitgezaaid naar longen, botten en lever) en mijn oma is eigenlijk al best "op". Denk dat oma er sowieso niet bij zal zijn, ze raakt volledig in de war zodra ze ergens anders is dan thuis. Ze is onze laatste grootouder, vorig jaar hebben we rond deze tijd van het jaar een oma (moeders kant) en een opa (vaders kant) van V. begraven. Vorig jaar mijn portie begrafenissen eigenlijk al wel gehad.quote:Op woensdag 23 januari 2008 20:34 schreef Fannetje het volgende:
Ik heb gelukkig nog geen nachtmerries gehad over de bruiloft
Ik hoop alleen heel erg dat er geen mensen vlak voor onze bruioft dood gaan ofzo. Net na de kerst is mijn oom heel plotseling overleden en sindsdien ben ik daar best veel mee bezig. Gerbert heeft een tante die behoorlijk ziek is (longkanker), zijn vader is aardig aan het kwakkelen met zijn gezondheid en mijn beide oma's zijn boven de 80...
Maar we blijven maar hopen op het beste... je kunt het toch niet echt voorspellen!
yepquote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:43 schreef melonovy het volgende:
[..]
oh super super super, jij woont vast inArnhem
![]()
Wij hebben er ook eens een paar nachtjes gelogeerd in het koetshuis, helemaal super was dat, echt de mooiste hotelkamer die ik ooit bezocht heb! Geniet ervan!
Bellenblaasquote:Op donderdag 24 januari 2008 13:58 schreef tessie het volgende:
Ik heb net bij de blokker bruids-bellenblaas gekochtHaha , ja lekker vroeg, maar ik kwam het toevallig tegen, en het was maar 1.50 voor 6 stuks, dus gelijk maar een paar pakjes gekocht
quote:Op donderdag 24 januari 2008 15:38 schreef tessie het volgende:
Het is dus speciaal bruids-bellenblaas, en die vlekt nietEn het zit in hele gave kitch-potjes, in de vorm van een mini bruidstaart haha
In de gemeente waar in woon mag dat wel!quote:Op donderdag 24 januari 2008 15:53 schreef tessie het volgende:
Hahaha ja is het ook , daarom vond ik ze ook zo geweldig
En bellen staan leuk op de foto(hier mag je nergens met rijst gooien)
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 24 januari 2008 16:07 schreef draculettetje het volgende:ik (wij) zijn vandaag in ondertrouw gegaan ondanks dat hij al de hele week ziek is!
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |