abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56246782
Ik denk dat je dat nog wel kan verzetten hoor draculettetje... hier kon je het zelfs ook zonder afspraak doen... Gewoon ff bellen dus zou ik zeggen

Wij ontwerpen onze uitnodigingen zelf, vond ei standaart uitnodigingen het ook steeds net niet, en zo is het wel leuk persoonlijk ook.
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_56246894
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 12:02 schreef tessie het volgende:

Wij ontwerpen onze uitnodigingen zelf, vond ei standaart uitnodigingen het ook steeds net niet, en zo is het wel leuk persoonlijk ook.
Wij hebben ook onze eigen uitnodigingen ontworpen en hebben er heel veel leuke reacties op gehad
pi_56249016
Super toch om het zelf te ontwerpen, lekker origineel, zegt meer over jezelf dan de standaard kaartjes.
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_56249720
Inderdaad leuk, maar ik ben niet zo'n ontwerpwonder

Onze kaartjes zijn nu samengesteld uit een paar verschillende kaartjes. Dat vind ik ook al best origineel
pi_56252176
Is het toch ook Fannetje, je hebt in elk geval dan een orginele kaart die niemand anders heeft

Hebben jullie ook wel eens nachtmerries over wat er allemaal mis kan gaan als je gaat trouwen? Of ben ik de enige Bridezilla hier?
Ik heb al een paar keer nachtmerries gehad over mijn jurk die niet goed was (dat krijg je als je hem zelf nog niet gezien hebt denk ik haha!) en ook over familie die er niet bij was, maar dat kon ze dan ook niet zoveel schelen enzo...
pi_56252478
Ik heb sinds ik zaterdag mijn jurk heb gekocht al 2 keer gedroomd dat 'ie verdwenen was.
Ik denk dat de overige dromen nog wel komen als ik dichter bij "de dag" kom.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_56252708
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 20:30 schreef Fannetje het volgende:
En de kaarten.. tja, als je geen cremekleuring kaart wil en ook nog geen ringen, rozen of het woord "ja" erop, vallen er héél veel kaarten af.
Afgrijselijk vond ik dat, ja. Van die vervaagde foto's of tekeningen van ringen enzo. Uiteindelijk hebben wij voor een tamelijk hippe kaart gekozen, ik was er erg blij mee.

@Levi, ja, dat had ik dus ook. Of dromen dat er iets mis gaat bij de kapper en je een heel erg korte pony hebt ineens
pi_56253994
Ik ben blij dat ik niet de enige ben hahaha!
pi_56254592
Tijdens de week voor ons kerkelijk huwelijk heb ik gedroomd dat er tijdens onze mis een begrafenis plaatsvond IN de kerk en dat wij onze trouwmis moesten laten plaatsvinden voor de kerk. Al onze gasten waren verkeerd want die zaten uiteraard in de kerk en mijn man en ik moesten alles zelf doen (muziek opzetten, teksten voorlezen, ...). Vreselijk was het
pi_56255637
ik heb nu nog geen nachtmerries ofzo gehad
vriend lief heeft besloten gewoon in ondertrouw te willen gaan!

Ik heb ook zelf de uitnodigingen bedacht en ben ze dan ook zelf aan het maken (veeeeel ste veeeeel werk maar ja ben nu eenmaal begonnen)

wel hoe het met kamperen gaat en of mn zoessie de laatste avond bij mij kan zijn.....
pi_56259473
Ik heb gelukkig nog geen nachtmerries gehad over de bruiloft

Ik hoop alleen heel erg dat er geen mensen vlak voor onze bruioft dood gaan ofzo. Net na de kerst is mijn oom heel plotseling overleden en sindsdien ben ik daar best veel mee bezig. Gerbert heeft een tante die behoorlijk ziek is (longkanker), zijn vader is aardig aan het kwakkelen met zijn gezondheid en mijn beide oma's zijn boven de 80...

Maar we blijven maar hopen op het beste... je kunt het toch niet echt voorspellen!
pi_56259892
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 20:34 schreef Fannetje het volgende:

Ik hoop alleen heel erg dat er geen mensen vlak voor onze bruioft dood gaan ofzo. Net na de kerst is mijn oom heel plotseling overleden en sindsdien ben ik daar best veel mee bezig. Gerbert heeft een tante die behoorlijk ziek is (longkanker), zijn vader is aardig aan het kwakkelen met zijn gezondheid en mijn beide oma's zijn boven de 80...

Maar we blijven maar hopen op het beste... je kunt het toch niet echt voorspellen!
da´s waar lijkt me ook heel erg naar en vervelend als er dierbare net overlijden voor de bruiloft....
maar het is idd niet te voorspellen
pi_56261518
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 20:34 schreef Fannetje het volgende:

Heb ik ook, tante van V. is heel erg ziek (borstkanker uitgezaaid naar longen, botten en lever) en mijn oma is eigenlijk al best "op". Denk dat oma er sowieso niet bij zal zijn, ze raakt volledig in de war zodra ze ergens anders is dan thuis. Ze is onze laatste grootouder, vorig jaar hebben we rond deze tijd van het jaar een oma (moeders kant) en een opa (vaders kant) van V. begraven. Vorig jaar mijn portie begrafenissen eigenlijk al wel gehad.

Ik hoop gewoon heel hard dat er voorlopig even geen nare dingen gebeuren... al hoop ik dat natuurlijk altijd!
***Levi was here***
pi_56262193
Ik had mijn trouwjurk uitgezocht maar er moesten nog wel een stel dingen anders.Hun zouden het in orde maken maar in de weken voordat ik em dus echt daadwerkelijk helmaal naar mijn zin kon passen heb ik echt gedroomd dat er vanalles niet goed aan zou zijn en dat ze het niet konden maken zoals ik het wilde.Toen ik em helemaal af gezien en gepast was en er zeker weten helemaal blij mee was was het ook goed,geen enge dromen meer over gehad.Nu zijn we met de ringen bezig en droomde ik vorige week dat we op de dag van ons trouwen er in het stadhuis achter kwamen dat we waren vergeten ringen te kopen!!! We moesten toen in een klein winkeltje in het stadhuis ringen uitzoeken maar we hadden maar heel weinig keuze en de ring was eigenlijk niet naar ons zin,ik vond het zo erg dat ik dus voortaan met een trouwring moest lopen die ik eigenlijk niet mooi vond! Pfffffff....hoe krijg ik het verzonnen,en dan nog een half jaar te gaan!!!
01-08-2008
pi_56268834
hihi ik zou zeggen succes
ik krijg steeds van mensen te horen het gaat nu snel he
maar ik heb zoiets van het zal wel, klinkt nog steeds als ver van mn bed show ( juli is toch ook nog ver weg) heb het idee praktisch geregeld te hebben ik zou niet weten wat ik nu nog moet doen,

behalve als een gek mn uitnodigingen af te maken
pi_56270744
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 22:43 schreef melonovy het volgende:

[..]

oh super super super, jij woont vast in Arnhem
Wij hebben er ook eens een paar nachtjes gelogeerd in het koetshuis, helemaal super was dat, echt de mooiste hotelkamer die ik ooit bezocht heb! Geniet ervan!
yep ik ben heel benieuwd hoe de kamer eruit ziet, we gaan er zeker van genieten Ook wel heel netjes trouwens: we mogen de sleutel van de kamer een dag eerder komen halen.

Verder nog geen nachtmerries, hier al is het in theorie nog mogelijk om mijn jurk te verpesten als die vermaakt wordt (verkoopster had daar net iets andere ideeen over dan ik). De enige echte zorg die ik heb, is als ik maar geen uitslag in mijn nek krijg net die dag, want dat kan van de een op de andere dag ontstaan

Ik heb dat ook, dat mensen vragen of ik nog veel moet regelen en dat de maanden voorbij zijn voordat ik het weet, maar ik heb praktisch ook alles al geregeld.

Wij moeten binnenkort ook maar eens iets aan uitnodigingen gaan doen, is er nog niet echt van gekomen. Nou ja eerst maar even uitzieken *snif, snotter*
pi_56271224
beterschap!
fijn dat je de sleutel een dag eerder kan ophalen hoef je er op de dag zelf niet meer aan te denken, al moet je de sleutel dan alsnog niet vergeten!
pi_56274742
Ik heb net bij de blokker bruids-bellenblaas gekocht Haha , ja lekker vroeg, maar ik kwam het toevallig tegen, en het was maar 1.50 voor 6 stuks, dus gelijk maar een paar pakjes gekocht
pi_56275455
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 13:58 schreef tessie het volgende:
Ik heb net bij de blokker bruids-bellenblaas gekocht Haha , ja lekker vroeg, maar ik kwam het toevallig tegen, en het was maar 1.50 voor 6 stuks, dus gelijk maar een paar pakjes gekocht
Bellenblaas Vlekt dat niet op je jurk? Heeft iemand daar ervaring mee? Lijkt me zo zonde als je allemaal bellenblaas vlekker hebt.
***Levi was here***
pi_56276936
Het is dus speciaal bruids-bellenblaas, en die vlekt niet En het zit in hele gave kitch-potjes, in de vorm van een mini bruidstaart haha
pi_56276970
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 15:38 schreef tessie het volgende:
Het is dus speciaal bruids-bellenblaas, en die vlekt niet En het zit in hele gave kitch-potjes, in de vorm van een mini bruidstaart haha
Klinkt vreselijk kitch! Denk dat ik ze ook maar ga halen!
***Levi was here***
pi_56277290
Hahaha ja is het ook , daarom vond ik ze ook zo geweldig
En bellen staan leuk op de foto (hier mag je nergens met rijst gooien)
pi_56277421
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 15:53 schreef tessie het volgende:
Hahaha ja is het ook , daarom vond ik ze ook zo geweldig
En bellen staan leuk op de foto (hier mag je nergens met rijst gooien)
In de gemeente waar in woon mag dat wel! Alleen trouw ik daar dan weer niet.
***Levi was here***
pi_56277513
ik (wij) zijn vandaag in ondertrouw gegaan ondanks dat hij al de hele week ziek is!

oe bellenblaas..... ik wil ook wel sterretjes maar da's overdag eigenlijk ook niet leuk
bellenblaas wel, wat is er zo speciaal of anders aan dat het niet vlekt?
nou ja 6 voor 1.50 is ook geen geld
pi_56277530
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 16:07 schreef draculettetje het volgende:
ik (wij) zijn vandaag in ondertrouw gegaan ondanks dat hij al de hele week ziek is!
Gefeliciteerd!
***Levi was here***
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')