Dat viel bij ons echt heel goed mee, hoorquote:Op vrijdag 8 februari 2008 08:21 schreef draculettetje het volgende:
wat ik me afvroeg voor diegene die na 1 juli trouwen (dacht ten minste dat het 1 juli was)
hoe gaan jullie om met het rookverbod in de horeca? nou snap ik wel dat de feest gelegenheid daar wat op zal bedenken, maar op 1 of andere manier zie ik iedereen tijdens de bruiloft buiten staan
en dat dan de band voor de helft van de genodigden staat te spelen......
Ik trouw 3 mei en op ons verzoek wordt er niet binnen gerookt, er worden dus géén asbakken neergezet en wel bordjes neergezet dat er niet gerookt mag worden. Ik heb geen zin om na mijn eigen feestje naar rook te stinken.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 08:21 schreef draculettetje het volgende:
wat ik me afvroeg voor diegene die na 1 juli trouwen (dacht ten minste dat het 1 juli was)
hoe gaan jullie om met het rookverbod in de horeca? nou snap ik wel dat de feest gelegenheid daar wat op zal bedenken, maar op 1 of andere manier zie ik iedereen tijdens de bruiloft buiten staan
Aan onze zaal zit een dakterras en daar mag gerookt worden,ik vind het heerlijk dat er binnen niet meer gerookt mag worden aangezien ik zelf niet rook.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 08:21 schreef draculettetje het volgende:
Ik trek mijn jurk aan nadat mijn haar en make-up is gedaan. Wij gaan al vroeg foto's maken (vertrekken al rond 9.15!). Tijdens de lunch doe ik gewoon een slabber om ofzo, want ik ken mezelfquote:Op vrijdag 8 februari 2008 11:19 schreef Pure-Poison het volgende:
Wat zouden jullie doen of hebben jullie gedaan?
Ik denk dat het toch maar een slab/schort word,wil ook eigenlijk wel heel de dag van mij jurk genieten!quote:Op vrijdag 8 februari 2008 11:50 schreef draculettetje het volgende:
hey waar is mijn reactie?
nou ja komt erop neer dat dat best kan met een schort of slab! ik hoop uberhaupt voor die tijd wat naar binnen te kunnen krijgen
ben trouwens bezig met de offertes voor de huwelijkse voorwaarden, maar wat een prijsverschillen hanteren die notarissen
is goed, ik heb 6 offertes aangevraagd via notaristarieven.nl de goedkoopste 3 zal ik je pm'enquote:Op vrijdag 8 februari 2008 17:44 schreef Pure-Poison het volgende:
[..]
Ik denk dat het toch maar een slab/schort word,wil ook eigenlijk wel heel de dag van mij jurk genieten!
Is dat zo? Nou dan mag ik dat ook wel es gaan uitzoeken hoe dat zit met die notarissen! Zou je me anders een PM willen sturen als je een voordelige weet?
Wij trouwen er net voor (het is idd 1 juli) maar wij hebben sowieso besloten dat er bij ons in de zaal niet gerookt mag worden!!!quote:Op vrijdag 8 februari 2008 08:21 schreef draculettetje het volgende:
Superquote:Op vrijdag 8 februari 2008 19:26 schreef draculettetje het volgende:
[..]
is goed, ik heb 6 offertes aangevraagd via notaristarieven.nl de goedkoopste 3 zal ik je pm'en
ligt er ook aan of je/jullie een testament willenquote:Op vrijdag 8 februari 2008 21:20 schreef Pure-Poison het volgende:
[..]
SuperGeen idee aan wat voor bedrag ik moet denken maar zal wel niet goedkoop zijn ben ik bang!
dan heb je een mooie combi gemaakt!quote:Op zaterdag 9 februari 2008 11:32 schreef tessie het volgende:
MIjn jurk is zwart/wit, helemaal wit vond ik echt niet bij mij passen, en helemaal zwart vond ik ook een beetje te heftig...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |