abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56597060
wat ik me afvroeg voor diegene die na 1 juli trouwen (dacht ten minste dat het 1 juli was)
hoe gaan jullie om met het rookverbod in de horeca? nou snap ik wel dat de feest gelegenheid daar wat op zal bedenken, maar op 1 of andere manier zie ik iedereen tijdens de bruiloft buiten staan
en dat dan de band voor de helft van de genodigden staat te spelen......
pi_56597154
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 08:21 schreef draculettetje het volgende:
wat ik me afvroeg voor diegene die na 1 juli trouwen (dacht ten minste dat het 1 juli was)
hoe gaan jullie om met het rookverbod in de horeca? nou snap ik wel dat de feest gelegenheid daar wat op zal bedenken, maar op 1 of andere manier zie ik iedereen tijdens de bruiloft buiten staan
Dat viel bij ons echt heel goed mee, hoor (in België was er toen al een rookverbod). Redelijk wat rokers tussen de genodigden maar ik heb nooit de indruk gehad dat de dj voor een halflege zaal aan het spelen was. Mensen roken af en toe iets, maar staan niet uren buiten.
Ik merk dat toch ook als we iets gaan eten op restaurant.
pi_56597196
het zal ook wel mijn waan idee zijn denk ik, misschien ook omdat ik zelf niet rook en bij verjaardagen hier men buiten rookt en het me dan wel op valt
pi_56597296
quote:
Ik trouw 3 mei en op ons verzoek wordt er niet binnen gerookt, er worden dus géén asbakken neergezet en wel bordjes neergezet dat er niet gerookt mag worden. Ik heb geen zin om na mijn eigen feestje naar rook te stinken. Ik rook niet, mijn verloofde ( ) rookt niet, meeste van mijn vrienden en familieleden roken niet. Heb 1 broer en een zusje die roken... die gaan maar mooi buiten staan. Ben wat dat betreft genadeloos.

Ik vind roken gewoon smerig en ben erg gelukkig met het rookverbod dat in juli ingaat. Heb dan ook (een lichte vorm van) astma en heb ook echt last van rook, krijg het benauwd.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_56597368
ik rook zelf dus ook niet, maar vriend wel
ik geloof de helft van de fam en vrienden ook wel als het niet meer is
maar op zich vind ik het wel een strak plan als je er zelf ook last van heb door je astma!
en aan de stank had ik nog niet gedacht!
pi_56599147
Wij trouwen ook vóór 1 juli en officieel mag er dus nog gerookt worden, maar op ons verzoek worden er dus ook geen asbakken neergezet en worden rokers verzocht om buiten een sigaretje te roken.

We hebben wel wat familieleden die roken, maar die zijn van ons wel gewend dat ze niet binnen mogen roken dus ik neem aan dat ze daar geen problemen mee zullen hebben. En anders hebben ze lekker pech
pi_56599674
quote:
Aan onze zaal zit een dakterras en daar mag gerookt worden,ik vind het heerlijk dat er binnen niet meer gerookt mag worden aangezien ik zelf niet rook.

Ik weet niet zo goed wat ik met mijn trouwjurk moet doen,nou ja wanneer ik em aan moet.
Wij gaan om 11.00 met ouders,broers,zussen en getuige brunchen,dan worden er rond half 2-2uur foto's gemaakt,om 16.00 trouwen,daarna dinner en dan feest.
Nu twijfel ik of ik mijn jurk gelijk s'morgens aan doe of na de brunch.Het liefst heb ik em heel de dag aan natuurlijk maar aan de andere kant ben ik bang dat ik er iets op knoei tijdens de brunch en dan moeten we dus nog foto's maken en trouwen.
Wat zouden jullie doen of hebben jullie gedaan?
01-08-2008
pi_56599865
bij ons is wel een terras maar ik heb dus in mn kop gehaald, mooie zomeravond, gezellig met alle rokers op het terras maar het zal wel loslopen.

hihi jullie hebben ook een leuke en aparte indeling van de dag! ik weet natuurlijk niet wat je met de brunch serveert, kan me voorstellen dat er juist op zo'n dag geknoeit gaat worden, maar toch denk ik dat ik er voor gekozen zou hebben de jurk de hele dag aan te doen. Ook omdat je anders weer een moment moet zoeken met omkleden en eventueel dan haar en make up moet doen wat ook vlekken kan veroorzaken!
pi_56599912
Ja dat make-up/haar moment zie ik dus ook niet zitten,anders maar een short voor met het eten dat had een collega ook vertelde ze.
01-08-2008
pi_56599942
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 11:19 schreef Pure-Poison het volgende:

Wat zouden jullie doen of hebben jullie gedaan?
Ik trek mijn jurk aan nadat mijn haar en make-up is gedaan. Wij gaan al vroeg foto's maken (vertrekken al rond 9.15!). Tijdens de lunch doe ik gewoon een slabber om ofzo, want ik ken mezelf

Ach, mijn jurk zal in de Efteling ook niet al te schoon blijven... ik zie het wel
pi_56600163
hey waar is mijn reactie?

nou ja komt erop neer dat dat best kan met een schort of slab! ik hoop uberhaupt voor die tijd wat naar binnen te kunnen krijgen

ben trouwens bezig met de offertes voor de huwelijkse voorwaarden, maar wat een prijsverschillen hanteren die notarissen
pi_56606365
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 11:50 schreef draculettetje het volgende:
hey waar is mijn reactie?

nou ja komt erop neer dat dat best kan met een schort of slab! ik hoop uberhaupt voor die tijd wat naar binnen te kunnen krijgen

ben trouwens bezig met de offertes voor de huwelijkse voorwaarden, maar wat een prijsverschillen hanteren die notarissen
Ik denk dat het toch maar een slab/schort word,wil ook eigenlijk wel heel de dag van mij jurk genieten!

Is dat zo? Nou dan mag ik dat ook wel es gaan uitzoeken hoe dat zit met die notarissen! Zou je me anders een PM willen sturen als je een voordelige weet?
01-08-2008
pi_56608032
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 17:44 schreef Pure-Poison het volgende:

[..]

Ik denk dat het toch maar een slab/schort word,wil ook eigenlijk wel heel de dag van mij jurk genieten!

Is dat zo? Nou dan mag ik dat ook wel es gaan uitzoeken hoe dat zit met die notarissen! Zou je me anders een PM willen sturen als je een voordelige weet?
is goed, ik heb 6 offertes aangevraagd via notaristarieven.nl de goedkoopste 3 zal ik je pm'en
  vrijdag 8 februari 2008 @ 20:25:38 #289
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_56609212
quote:
Wij trouwen er net voor (het is idd 1 juli) maar wij hebben sowieso besloten dat er bij ons in de zaal niet gerookt mag worden!!!
Zelf roken we niet en hebben we er meer een hekel aan. Onze zaal heeft een balkon aan t water en daar mogen de rokers hun verslaving op peil houden. Hebben wij tenminste geen stinkkleding omdat anderen per se moeten roken.
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
pi_56610256
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 19:26 schreef draculettetje het volgende:

[..]

is goed, ik heb 6 offertes aangevraagd via notaristarieven.nl de goedkoopste 3 zal ik je pm'en
Super Geen idee aan wat voor bedrag ik moet denken maar zal wel niet goedkoop zijn ben ik bang!
01-08-2008
pi_56612666
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 21:20 schreef Pure-Poison het volgende:

[..]

Super Geen idee aan wat voor bedrag ik moet denken maar zal wel niet goedkoop zijn ben ik bang!
ligt er ook aan of je/jullie een testament willen

maar de huwelijksevoorwaarden tussen de 600 en 800 euro.....
  zaterdag 9 februari 2008 @ 09:32:11 #292
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_56618804
K heb huwelijkse voorwaarden voor rond de 500 euro gezien, maar het is niet goedkoop en k moet er ook nog aan gaan. Vandeweek maar eens bellen met deze en een afspraak maken.
pi_56618916
let je dan wel op dat alles incl is, bedoel met btw en griffierrecht enzo, ik had er namelijk ook 1 die zei rond de 500 uit te komen maar dat was excl
al zouden de tarieven natuurlijk ook wel per stad en regio verschillen
  zaterdag 9 februari 2008 @ 10:35:49 #294
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_56619390
500 euro was inclusief aangeven bij de rechtbank etc (a 150 euro). Maar er stodn ook op hun website dat ze wat goedkoper zijn dan de rest (zitten ook midden in de middle of nowhere) maar dat dat niet terug te zien is in mindere kwaliteit. Maar ja voor een verschil van 100 a 200 euro wil ik best wel een stukje verder rijden, geen probleem

Trouwt er hier iemand in kleur, of iedereen netjes in t wit?
pi_56619430
ja dat kan ik me wel voorstellen, waar zitten die dan?
ligt er natuurlijk aan hoeveel omrijden het is.... alhoewel voor 100 a 200 kan ik een end rijden natuurlijk

ik was niet specifiek op zoek naar een witte jurk, ik heb ook oranje, rood, cappucino aan gehad, maar het is een witte jurk geworden, die overigens ook niet in een andere kleur te bestellen was
pi_56620034
MIjn jurk is zwart/wit, helemaal wit vond ik echt niet bij mij passen, en helemaal zwart vond ik ook een beetje te heftig...
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_56620199
Mijn jurk is ivoorkleurig.
pi_56623102
quote:
Op zaterdag 9 februari 2008 11:32 schreef tessie het volgende:
MIjn jurk is zwart/wit, helemaal wit vond ik echt niet bij mij passen, en helemaal zwart vond ik ook een beetje te heftig...
dan heb je een mooie combi gemaakt!

die van mij is trouwens ook ivoor wit,
  zondag 10 februari 2008 @ 13:00:43 #299
127100 Krupelhintsje
Tsjin sinleas geweld!
pi_56641419
Nog 6 maanden 2 weken en 5 dagen!!!
*** The Truth Is Out There ***
pi_56642115
Nouuu allemaal erg gefeliciteerd. Moet super gevoel geven =D

Ik en mijn vriend hebben ookal zo over trouwen zitten praten( Voor binnen paar jaar, zijn nog maar 17 éh. ) en uiteindelijk besloten om het niet te doen(scheidingen leiden wel tot een wantrouwen in trouwen =( ) want we willen iets anders
Hadden zitten brainstormen en dachten om gwn een feest te geven en een fake trouwpartij te maken, met één van onze beste vrienden die dan zo de pastoor speelt in een kostuum. Gewoon er echt een feestje van maken , een grappige bedoening en toch onze liefde vieren ! =D
Natuurlijk is dat allemaal toekomstmuziek, maar welk meisje droomt daar nu niet van op voorhand!
What are the three words guaranteed to humiliate men everywhere?
'Hold my purse.'
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')