dan heb je wel heeeeel veeel pech...quote:Op woensdag 19 december 2007 00:49 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Ik had na 6 keer ruilen eindelijk een exemplaar zonder dode pixel.
4 Met rotte pixels bij Media Markt en 2 met rotte pixels bij Bart Smit.
Laatst 3 digitale spiegelreflexcamera's bij Media Markt gekocht en teruggebracht, ook vanwege dooie pixels.
Denk aan het resultaat: Een fonkel mooie DSlite waar je lekker Zelda op kunt spelen.quote:Op woensdag 19 december 2007 01:07 schreef MissyMirjaM het volgende:
morgen maar weer terug dan
zó geen zin in
ja, en dan maar hopen dat ik er 1 zonder dode pixel meekrijgquote:Op woensdag 19 december 2007 01:11 schreef BMH het volgende:
[..]
Denk aan het resultaat: Een fonkel mooie DSlite waar je lekker Zelda op kunt spelen.
Open je em bij de kassaquote:Op woensdag 19 december 2007 01:12 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
ja, en dan maar hopen dat ik er 1 zonder dode pixel meekrijg
de mediamarkt zit hier ook niet om de hoek ofzo
Idd, ruim voor sluitingstijd gaan zodat je gewoon telkens een rondje kassa-klantenservice-kassa kan doen tot je een hebt zonder dode pixelsquote:
Batterijen meenemen en live daar openmaken na het kopen, zo voorkom je eventuele verdachtmakingen over "laten vallen/slordig mee omgegaan" etcquote:Op woensdag 19 december 2007 01:12 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 19 december 2007 02:08 schreef soylent het volgende:
[..]
Batterijen meenemen en live daar openmaken na het kopen, zo voorkom je eventuele verdachtmakingen over "laten vallen/slordig mee omgegaan" etc
Er zit gewoon al (wat) stroom in de accu op het moment dat je hem koopt, dus je kan hem altijd van te voren testen op dode pixels voordat je hem meeneemt.quote:Op woensdag 19 december 2007 01:12 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
Oh ja, een accu natuurlijkquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |