Beetje laat (computer stond al uit), maar vannacht werd dit nummer ook bij Roosmarijn gedraaid, aangevraagd door ene... jawel... Daniël!!quote:Op dinsdag 18 december 2007 23:26 schreef moveyourass-kevin het volgende:
"he rudy, kun je maximo park, books from boxes draaien, geweldig nr. vraag m vaak aan maar hy wordt nooit gedraaid, staat ie niet in jullie compu? gr. daniel 18-12-2007 23:20 "
tss.. hebben we net dit nummer rond 22:50u gedraaid
jeugdig enthousiasme hequote:
Goed bezig, voor hoeveel en welkequote:
Hier heb ik nergens last van tot nu toe.quote:Op woensdag 19 december 2007 09:40 schreef Againzender het volgende:
De streams hebben het moeilijk trouwens hier. Meer mensen dat probleem, of moet ik dit intern zoeken?
Wonderful Days voor teveel geldquote:Op woensdag 19 december 2007 09:40 schreef alwaysleft het volgende:
[..]
Goed bezig, voor hoeveel en welke
Blijft toch wel favo van je hequote:Op woensdag 19 december 2007 09:40 schreef Againzender het volgende:
[..]
Wonderful Days voor teveel geld
Geen probleem hier via de link die hier een 20tal posts boven is geplaatst.quote:Op woensdag 19 december 2007 09:40 schreef Againzender het volgende:
De streams hebben het moeilijk trouwens hier. Meer mensen dat probleem, of moet ik dit intern zoeken?
Heeft oog voor smaakquote:Op woensdag 19 december 2007 09:41 schreef Impry het volgende:
De regisseur heeft het wel voorzien op het NOS-kippetje
Dat noemen ze 'vlot schakelen'. Vooral bij programma's als Idols hebben ze er vaak nogal last van...quote:Op woensdag 19 december 2007 09:42 schreef TheArt het volgende:
Heeft die regisseur ADHD ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |