Beetje laat (computer stond al uit), maar vannacht werd dit nummer ook bij Roosmarijn gedraaid, aangevraagd door ene... jawel... Daniël!!quote:Op dinsdag 18 december 2007 23:26 schreef moveyourass-kevin het volgende:
"he rudy, kun je maximo park, books from boxes draaien, geweldig nr. vraag m vaak aan maar hy wordt nooit gedraaid, staat ie niet in jullie compu? gr. daniel 18-12-2007 23:20 "
tss.. hebben we net dit nummer rond 22:50u gedraaid
jeugdig enthousiasme hequote:
Goed bezig, voor hoeveel en welkequote:
Hier heb ik nergens last van tot nu toe.quote:Op woensdag 19 december 2007 09:40 schreef Againzender het volgende:
De streams hebben het moeilijk trouwens hier. Meer mensen dat probleem, of moet ik dit intern zoeken?
Wonderful Days voor teveel geldquote:Op woensdag 19 december 2007 09:40 schreef alwaysleft het volgende:
[..]
Goed bezig, voor hoeveel en welke
Blijft toch wel favo van je hequote:Op woensdag 19 december 2007 09:40 schreef Againzender het volgende:
[..]
Wonderful Days voor teveel geld
Geen probleem hier via de link die hier een 20tal posts boven is geplaatst.quote:Op woensdag 19 december 2007 09:40 schreef Againzender het volgende:
De streams hebben het moeilijk trouwens hier. Meer mensen dat probleem, of moet ik dit intern zoeken?
Heeft oog voor smaakquote:Op woensdag 19 december 2007 09:41 schreef Impry het volgende:
De regisseur heeft het wel voorzien op het NOS-kippetje
Dat noemen ze 'vlot schakelen'. Vooral bij programma's als Idols hebben ze er vaak nogal last van...quote:Op woensdag 19 december 2007 09:42 schreef TheArt het volgende:
Heeft die regisseur ADHD ofzo?
Benieuwd of deze fantastische plaat (serieusquote:Beste gever,
Hartelijk dank voor je donatie aan de 3FM Serious Request. (...)
De plaat die je aangevraagd hebt, KINDEREN VOOR KINDEREN - Morgen is een Droom, wordt misschien al deze week op 3FM gedraaid maar in ieder geval volgende week tijdens de Top Serious Request.
quote:Op woensdag 19 december 2007 09:44 schreef Impry het volgende:
[..]
Benieuwd of deze fantastische plaat (serieus) door een van de DJ's gedraaid wordt!
Ben je gekquote:Op woensdag 19 december 2007 09:43 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Nee, negeren van m'n tekst. Was het heel storend?
Nee hoorquote:Op woensdag 19 december 2007 09:43 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Nee, negeren van m'n tekst. Was het heel storend?
Mijn idee....quote:Op woensdag 19 december 2007 09:42 schreef TheArt het volgende:
Heeft die regisseur ADHD ofzo?
Ach, op het begin is hij nog enthousiast en fanatiek, zal straks ook wat rustiger gaan denk ik zoquote:
Ik meen me te herinneren dat het vorig jaar ook zo flitsend wasquote:
Hij wil even tonen hoeveel camera's hij daar heeft hangen.... te veelquote:Op woensdag 19 december 2007 09:49 schreef Impry het volgende:
[..]
Ach, op het begin is hij nog enthousiast en fanatiek, zal straks ook wat rustiger gaan denk ik zo
De eerste is al binnenquote:Op woensdag 19 december 2007 09:49 schreef borisz het volgende:
oke een ik ruik die dennennaalden al count kan straks omhoog ?
Inderdaad.quote:Op woensdag 19 december 2007 10:01 schreef Sirolf het volgende:
De camerakwaliteit van de SR-headlines is wel brak trouwens...
Laten we eerst maar eens afwachten eer we conclusies daar over kunnen gaan trekkenquote:Op woensdag 19 december 2007 10:07 schreef Dichterbijer het volgende:
Stenders moet er nog echt in komen... die zou het wel eens aardig kunnen verzieken de sfeer in het huis als het tegen zit...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |