Cool, hoop eigenlijk wel dat er niet zoveel geregisseerd wordt als vorig jaar... spontane platen zijn het leukst, dus bij een request gelijk draaienquote:Op dinsdag 18 december 2007 23:08 schreef moveyourass-kevin het volgende:
ik ook! (zit woe/do/vrij op het plein, muziek samenstellen vanaf 18u tot 06u - zin in !)
Feestjuh dus!quote:Op dinsdag 18 december 2007 23:04 schreef moveyourass-kevin het volgende:
rudy is om 00:00u jarig!
Ik vrees toch echt dat dat tevergeefs is...quote:Op dinsdag 18 december 2007 23:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Cool, hoop eigenlijk wel dat er niet zoveel geregisseerd wordt als vorig jaar... spontane platen zijn het leukst, dus bij een request gelijk draaien
Ik hoop alleen wel dat ze ook overdag hier en daar zelf platen die je niet veel hoort op 3FM erdoorheen gooien. Die diversiteit en keuze van de luisteraar is nou juist het leuke van de SR.quote:Op dinsdag 18 december 2007 23:10 schreef moveyourass-kevin het volgende:
na 00:00u plan ik maar een paar plaatjes per uur in, de rest mogen ze gaan freaken of kijken wat er spontaan voorbij komt..
Niet iedereen luistert 24/7 naar de radio he.quote:Op dinsdag 18 december 2007 23:26 schreef moveyourass-kevin het volgende:
"he rudy, kun je maximo park, books from boxes draaien, geweldig nr. vraag m vaak aan maar hy wordt nooit gedraaid, staat ie niet in jullie compu? gr. daniel 18-12-2007 23:20 "
tss.. hebben we net dit nummer rond 22:50u gedraaid
Dit jaar zal het wel Flappie worden vrees ik, Gerard heeft Henk daar zelfs al voor uit de kast getrokken en er is zelfs een single van gemaakt.quote:Op dinsdag 18 december 2007 23:27 schreef -chefke- het volgende:
Wij gaan dit jaar met onze blaaskapel waarschijnlijk weer een midagje kijken net als afgelopen jaar wat toen het o zo prachtige belgie(met EKDOM als henk westbroek) en 220 euro opleverde.
quote:Op dinsdag 18 december 2007 23:26 schreef moveyourass-kevin het volgende:
"he rudy, kun je maximo park, books from boxes draaien, geweldig nr. vraag m vaak aan maar hy wordt nooit gedraaid, staat ie niet in jullie compu? gr. daniel 18-12-2007 23:20 "
tss.. hebben we net dit nummer rond 22:50u gedraaid
Klopt, dat vond ik ook een domper van vorig jaar.quote:Op dinsdag 18 december 2007 23:13 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik hoop alleen wel dat ze ook overdag hier en daar zelf platen die je niet veel hoort op 3FM erdoorheen gooien. Die diversiteit en keuze van de luisteraar is nou juist het leuke van de SR.
Dat was vorig jaar regelmatig erg ver te zoeken...
En ik hoop dat mensen die bij de brievenbus gewoon direct hun plaat te horen krijgen, en niet "ja, hij komt ergens de komende dagen langs" als reactie krijgen. Da's zo'n dooddoener...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |