Ben jij niet zijn eerste liefde?quote:Op woensdag 19 december 2007 22:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik weet dat hij er met zijn ex regelmatig is geweest, in de sauna.
Met mij echter nog nooit!![]()
Maar met jullie wil ie vast wel
Bij lange na nietquote:Op woensdag 19 december 2007 22:57 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ben jij niet zijn eerste liefde?
zijn grootstequote:Op woensdag 19 december 2007 22:57 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nou ja, dan istie iig goed ingereden.quote:Op woensdag 19 december 2007 22:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Bij lange na niet
Hij heeft voor mij al twee keer met een ander samengewoond.
Ik ook, trouwens.
Trusten naaimachine koningin!quote:Op woensdag 19 december 2007 22:59 schreef Morretje het volgende:
* Morretje gaat![]()
Gezellie samen met meneer Morretje..
Jullie wel dan, Ingetje?quote:Op woensdag 19 december 2007 22:57 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 19 december 2007 23:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Trusten naaimachine koningin!
En doe Meneer Morretje de groeten van ons
Wij zijn idd jeugdliefdes...wel vriendjes/dinnetjes gehad daarvoor, maar nooit serieus.quote:Op woensdag 19 december 2007 23:01 schreef Morretje het volgende:
[..]
Jullie wel dan, Ingetje?
Wij ook niet hoor, hoewel we wel elk voor het eerst samenwonen..
Wast maar zo! Ik denk dat het er op uitdraait, dat ik alles mee neem naar mams vrijdag, en haar het laat doen, 'want het gaat bij jou 3 keer zo snel'..quote:Op woensdag 19 december 2007 23:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Trusten naaimachine koningin!
En doe Meneer Morretje de groeten van ons
quote:Op woensdag 19 december 2007 23:01 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Wij zijn idd jeugdliefdes...wel vriendjes/dinnetjes gehad daarvoor, maar nooit serieus.
quote:Op woensdag 19 december 2007 22:59 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nou ja, dan istie iig goed ingereden.
Oh, dan zijn Meneer Greys en ik ook elkaars eerste liefde.quote:Op woensdag 19 december 2007 23:01 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Wij zijn idd jeugdliefdes...wel vriendjes/dinnetjes gehad daarvoor, maar nooit serieus.
daar is m'n oudste (achter)nichtje (het zijn de kinderen van mijn neven en nichten) ooit mee begonnen, die had nogal een mega spraakgebrek (nog slist ze heel erg) en had wat moeite met namen, ome dominique werd ome moniek bv en tante manon werd tante ballon. En dat hebben we er eigenlijk maar in gehoudenquote:Op woensdag 19 december 2007 23:23 schreef Greys het volgende:
Slaap lekker Nok!
Goed gedaan Non, met die cijfers!
En hoezo heet jij Tante Ballon?![]()
Dora The Explorer![]()
Ooh ja, godver de godver. Die ligt dus nog in haar auto.quote:Op woensdag 19 december 2007 22:55 schreef Morretje het volgende:
Qwea! Vergeet m'n routebeschrijving niet!
Truste muts!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |