Nou ik heb normaal altijd lijn 1 naar stadshagen, en dan stap ik bij de willaertstraat uit. Maar de bus reed voor mn neus weg en wilde niet even stoppen. Dus ik nam lijn 2 naar holtenbroek en stapte bij de esdoorn straat uit. Daar was ik nog nooit geweest dus ik loop rechts ipv links. Om er 20 min later achter te komen dat ik toch links had gemoetenquote:Op donderdag 20 december 2007 11:19 schreef Morretje het volgende:Goeiemorgen!
Qwea, hoe krijg je dat nu weer voor elkaar?
quote:Op donderdag 20 december 2007 11:33 schreef Rewimo het volgende:
Wij hadden laatst een paar netjes met pinda's gekocht voor de vogels in de tuin. Die netjes lagen in het voorraadhok. Maar van de week lag een van de netjes ineens op de grond en lagen de pinda's over de vloerPinda's in de tuin gemikt.
Vanmorgen liep ik het voorraadhok in. Daar zat Guus op zijn gemak te eten van een volgend netje pinda's
Hahaha, die Guus! Wat een malle kat, dat ie pinda's lekker vindt..quote:Op donderdag 20 december 2007 11:33 schreef Rewimo het volgende:
Wij hadden laatst een paar netjes met pinda's gekocht voor de vogels in de tuin. Die netjes lagen in het voorraadhok. Maar van de week lag een van de netjes ineens op de grond en lagen de pinda's over de vloerPinda's in de tuin gemikt.
Vanmorgen liep ik het voorraadhok in. Daar zat Guus op zijn gemak te eten van een volgend netje pinda's
Ik doe het altijd met coreldraw.. en dat ik dat zelfs kan, zegt genoegquote:Op donderdag 20 december 2007 15:00 schreef Qwea het volgende:
zeg, wie kan hier photosjoppen? Althans ; een foto van dikkie met muts verkleinen naar user icon formaat.
Dat lukt mij nooit.
Gefeli Morrie!
gave foto.quote:Op donderdag 20 december 2007 13:54 schreef Greys het volgende:
Toch nog een wittige kerst hier in Bleiswijk
[ afbeelding ]
Die kat heeft een identiteitscrisis.quote:Op donderdag 20 december 2007 11:33 schreef Rewimo het volgende:
Ik denk het wel ja. Ik blijf morgen thuis denk ik. Men ik heb net heel de plee bij elkaar gekotstquote:Op donderdag 20 december 2007 15:57 schreef Morretje het volgende:
Verdwalen is sowieso kut.. Weet ook nog steeds niet overal de weg, maar ik zorg wel dat ik precies weet waar ik langs moet als ik ergens moet zijn. Google-earth is toch wel makkelijk.. Oh en straks heb ik een telefoon met tomtom, dus dan verdwaal ik nooooooit meer..![]()
Ga je ziek worden Q?
weer een kat met identiteitscrisis?quote:
Nee, nog niet. Maar bedankt voor de waarschuwingquote:Op donderdag 20 december 2007 17:06 schreef Greys het volgende:
Morretje, gefeliciteerd!
Nok, heb je de kerstgroet al gezien?Wat kan die man van mij dansen he?
quote:Op donderdag 20 december 2007 17:28 schreef Greys het volgende:
Qwea, ik heb even gepost, maar mijn advies aan je is om er niet verder op in te gaan, hoe moeilijk dat misschien ook isEcht, NIET doen, het geeft alleen de mods maar meer werk en het wakkert het vuurtje alleen maar aan. Hou de eer aan jezelf en de actie
Nou, daar gaat mn rel dusquote:Op donderdag 20 december 2007 17:28 schreef Greys het volgende:
Qwea, ik heb even gepost, maar mijn advies aan je is om er niet verder op in te gaan, hoe moeilijk dat misschien ook isEcht, NIET doen, het geeft alleen de mods maar meer werk en het wakkert het vuurtje alleen maar aan. Hou de eer aan jezelf en de actie
Je blijft het proberen, he.quote:
JA! Godver de godverquote:Op donderdag 20 december 2007 18:34 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Je blijft het proberen, he.
En dan steeds die irritante redelijke lui die roet in het eten komen gooien.
so truequote:Op donderdag 20 december 2007 18:52 schreef MissBliss het volgende:
Nou ja, die GreenWhitePuppet ís ook wel een megakneus hoor
Jammer alleen dat je door kan blijven gaan met discussieren en dat het punt toch nooit aankomt, verspilde moeite dus
Jaaaa, nou zit ik de hele tijd door te linken omdat er ik weet niet hoeveel naast staatquote:Op donderdag 20 december 2007 21:06 schreef Qwea het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=kHD4bcZWZdc&feature=related
quote:Op donderdag 20 december 2007 21:24 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Jaaaa, nou zit ik de hele tijd door te linken omdat er ik weet niet hoeveel naast staat
Mijn zus heeft 2 van die rekels momenteel die alles stuk trappen binneninquote:Op donderdag 20 december 2007 21:34 schreef Ingetje79 het volgende:
Non![]()
Mooie kutzooi, om het zo maar ff te zeggen.
Ook wel leuk...zo met het kerstpakket![]()
Hier was koffieluten gezellig...dinnetje is hoogzwanger, dus de bonbons gingen er rap door.
Beebje was flink aan het trappen en ik voelde het voetje zo in m'n hand![]()
Isniegoe voor je eierstokken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |