Ja, ben nu al thuis. Volgende keer graag de willaertstraatquote:Op woensdag 19 december 2007 13:14 schreef Morretje het volgende:
Waar vandaan schat?
Had dus echt net een msngesprek: 'eej, kunnen jullie ons komen halen?', 'ja, dat kan, maar de bus rijdt rechtstreeks heur'
Ik kom net met de trein uit zwolle. Zwolle niks aan de hand, kom ik thuis, ist witquote:Op woensdag 19 december 2007 15:00 schreef Ingetje79 het volgende:
Hoiiii![]()
Net onderweg naar huis ( met de auto, die zekers niet gratis rijdt) was er een stuk wat echt helemaal wit was van de sneeuw en een kilometer verder lag eigenlijk haast niets meer en hier thuis helemaal niets!
Was wel een heel plaatselijk sneeuwbuitje. Wel mooi om te zien trouwens
succes. Het is teringkoudquote:Op woensdag 19 december 2007 15:13 schreef Morretje het volgende:
nee, over 10 minuutjes halen..![]()
Ben gelukkig nog niet buiten geweest, maar de daken van de huizen aan de overkant zijn idd ook nog bevroren..
Gesjellig...en dan moet je ze zeker ook weer naar het station toe brengen, dus een wijntje bij het eten wordt weer niets?quote:Op woensdag 19 december 2007 15:13 schreef Morretje het volgende:
nee, over 10 minuutjes halen..![]()
Ben gelukkig nog niet buiten geweest, maar de daken van de huizen aan de overkant zijn idd ook nog bevroren..
ja duh. Stadshagen ligt toch ook in Zwollequote:Op woensdag 19 december 2007 15:15 schreef Morretje het volgende:
Hihi, moest ff zoeken, maar hier in Zwolle bedoel je dus..
Moet je in Stadshagen dan?quote:Op woensdag 19 december 2007 15:16 schreef Qwea het volgende:
[..]
ja duh. Stadshagen ligt toch ook in Zwolle
Nietquote:
quote:Op woensdag 19 december 2007 15:18 schreef Morretje het volgende:
Ach jung.. Ik wist natuurlijk niet zeker of je Zwollywood ook bedoelde!
Woon je vlakbij de willaertstraat dan?quote:Op woensdag 19 december 2007 15:20 schreef Morretje het volgende:
[..]
Zag je anders ook niet zwaaien
![]()
Dat dan ook weer niet.. Maar daarom kun je toch wel ff zwaaien?quote:Op woensdag 19 december 2007 15:27 schreef Qwea het volgende:
[..]
Woon je vlakbij de willaertstraat dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |