abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116503912
Mijn vriendin heeft het in haar ogen zijn het orange/blauw gestreepte vlekken met zwaailichten erop. In mijn ogen zijn het gewoon wat lichtere plekken op haar huid.

Ik snap dat ze er mee zit maar je moet echt goed kijken om het te zien. Ze heeft een killer-figuur, prachtig gezicht en uitstraling. Maar soms haalt ze zichzelf zo naar beneden met een paar kleine vlkejes :(.

Ze zitten trouwens op haar bovenarmen-schouders.
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 7 september 2012 @ 19:09:00 #102
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_116508496
Ik heb zo langzamerhand meer vitiligohuid dan gewone. Ik heb nog een beetje mazzel dat het vooral op mijn lichaam en bovenbenen zit en dus onder mijn kleren. Maar ook mijn handen en voeten vertonen steeds meer vlekken.

Echt ermee zitten doe ik niet (meer). Ik ga zwemmen en naar de sauna. Kwam laatst nog iemand met vitiligo tegen in de sauna :)

O en ik ben zelden verbrand geweest vroeger, dat heeft er echt niks mee te maken.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  zaterdag 8 september 2012 @ 11:29:40 #103
320891 Geelman
Uw conservatieve baken
pi_116529970
quote:
11s.gif Op donderdag 6 september 2012 19:02 schreef Argo het volgende:
Toevallig op dit topic gestuit. Ja ik heb vitiligo nooit wat aan laten doen, vooral mijn penis lijdt eronder, verder hier en daar wat op de elleboog en handen natuurlijk. Mondhoeken en onder de ogen heb ik natuurlijk ook. :')

Kloteziekte.
Toch vind ik het niet echt een 'ziekte', althans, echt last heb je er verder niet van. Natuurlijk is het cosmetisch wel vervelend, mensen vragen er ook wel eens naar en zo.

Maar ja, je kan er verder bitter weinig aan doen... ;( Loslaten is het beste, maar daar ben ik zelf ook niet al te goed in! :P
Ook zag ik, dat al het zwoegen, alsook alle bekwaamheid in het werk, louter naijver is van de een op de ander; ook dit is ijdelheid en najagen van wind.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 8 september 2012 @ 12:59:05 #104
13151 crew  Rewimo
pi_116531676
Het is een ziekte waar je niet ziek van bent. Je kunt er heel oud mee worden. Het is vooral vervelend in de zomer, als het zichtbaarder is en je moet oppassen voor verbranding. En het kan heel naar zijn als de vlekken erg zichtbaar zijn :{
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_116532053
Zelf heb ik er alleen maar last van als ik mijn penis was, die lijkt helemaal zwart/bruinig alsof hij verbrand is. Maar dat komt door de contrast van geen pigment wel pigment. :'( Had het er vandaag toch weer moeilijk mee in de douche.

Verder is het vervelend om de ooghoeken, mondhoeken en tja handen daar ben ik wel aan gewend. Hier en daar wel een grijze haar door de vitiligo.
  zaterdag 8 september 2012 @ 16:30:34 #106
320891 Geelman
Uw conservatieve baken
pi_116536727
quote:
11s.gif Op zaterdag 8 september 2012 13:22 schreef Argo het volgende:
Zelf heb ik er alleen maar last van als ik mijn penis was, die lijkt helemaal zwart/bruinig alsof hij verbrand is. Maar dat komt door de contrast van geen pigment wel pigment. :'( Had het er vandaag toch weer moeilijk mee in de douche.

Verder is het vervelend om de ooghoeken, mondhoeken en tja handen daar ben ik wel aan gewend. Hier en daar wel een grijze haar door de vitiligo.
Ja, dat lijkt me ook wel flink balen. Ik baal ook wel eens van die witte vlekken in m'n haar, 't is toch best opvallend.

Maar als je een neger bent, is het pas echt erg! :o
Ook zag ik, dat al het zwoegen, alsook alle bekwaamheid in het werk, louter naijver is van de een op de ander; ook dit is ijdelheid en najagen van wind.
pi_116536764
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2012 16:30 schreef Geelman het volgende:

[..]

Ja, dat lijkt me ook wel flink balen. Ik baal ook wel eens van die witte vlekken in m'n haar, 't is toch best opvallend.

Maar als je een neger bent, is het pas echt erg! :o
Mijn penis lijkt op die van een neger, dankzij deze kwaal. Of nouja als een penis ooit van een neger was maar op bepaalde plekke wit is geworden.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 08-09-2012 16:32:00 ]
  zaterdag 8 september 2012 @ 16:39:22 #108
320891 Geelman
Uw conservatieve baken
pi_116536948
quote:
11s.gif Op zaterdag 8 september 2012 16:31 schreef Argo het volgende:

[..]

Mijn penis lijkt op die van een neger, dankzij deze kwaal. Of nouja als een penis ooit van een neger was maar op bepaalde plekke wit is geworden.
Lastig, lastig... ;( Jammer dat het niet echt op te lossen valt. Ja, je kan je haar nog verven, maar daar blijft het bij. En ik heb daar ook niet echt zin in.
pi_116537009
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2012 16:39 schreef Geelman het volgende:

[..]

Lastig, lastig... ;( Jammer dat het niet echt op te lossen valt. Ja, je kan je haar nog verven, maar daar blijft het bij. En ik heb daar ook niet echt zin in.
We kunnen ons beide laten blonderen of zo. :') Of een paars kapsel nemen, nee ach die paar witte haren meestal zijn de opmerkingen erover vervelender dan de situatie zelf.
  zondag 9 september 2012 @ 00:47:49 #110
320891 Geelman
Uw conservatieve baken
pi_116552844
quote:
11s.gif Op zaterdag 8 september 2012 16:41 schreef Argo het volgende:

[..]

We kunnen ons beide laten blonderen of zo. :') Of een paars kapsel nemen, nee ach die paar witte haren meestal zijn de opmerkingen erover vervelender dan de situatie zelf.
Daar heb je gelijk in, je moet de zaak natuurlijk wel een beetje relativeren. Sommige mensen doen zelfs flinke moeite om highlights in hun haar te krijgen! :D
pi_116559309
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2012 19:09 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb zo langzamerhand meer vitiligohuid dan gewone. Ik heb nog een beetje mazzel dat het vooral op mijn lichaam en bovenbenen zit en dus onder mijn kleren. Maar ook mijn handen en voeten vertonen steeds meer vlekken.

Echt ermee zitten doe ik niet (meer). Ik ga zwemmen en naar de sauna. Kwam laatst nog iemand met vitiligo tegen in de sauna :)

O en ik ben zelden verbrand geweest vroeger, dat heeft er echt niks mee te maken.
Damn, kut man. Strong topic-revisit na 5 jaar trouwens. Als je een grove schatting zou moeten geven van de 'progressie' van de afgelopen 5 jaar, hoeveel % is het dan ongeveer verergerd?
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 9 september 2012 @ 12:12:17 #112
13151 crew  Rewimo
pi_116559473
Moeilijk te zeggen, ik kan niet alles zien, ik heb bijvoorbeeld geen idee of het ook op mijn rug zit en of dat verergerd is. Maar over het geheel zie ik steeds meer wit, het is nog altijd in progressie.
pi_116614437
Volgens sommige personen schijnt het zo te zijn dat het met de stemmingswissleningen van de persoon/drager te maken heeft. Zo kan een overleiden, ontslag oid. een 'traumatische' ervaring zijn waardoor het vitiligo uitbreid.

Zo was er enige tijd geleden een verhaal in het blad van de lvvp een verhaal van een vrouw bij wie het jaren passief was geweest. Oftewel aanwezig, maar niet uitgebreid tot een bepaalde gebeurtenis er kwam waardoor de vitiligo ook verder uitbreide.

Ook het onstaan schijnt met zo'n gebeurtenis gekoppeld te kunnen worden. Ik weet het niet zeker maar in het zelfde jaar toen ik vitiligo kreeg is een goede vriend van mij overleden. Dat zou een aanleiding geweest kunnen zijn....
If a cluttered desk is a sign of a cluttered mind, of what then, is an empty desk?
- Albert Einstein
  maandag 10 september 2012 @ 22:17:38 #114
320891 Geelman
Uw conservatieve baken
pi_116623722
Zou dat echt zo kunnen zijn?
  zaterdag 8 juni 2013 @ 00:33:28 #115
31260 Finch
Stay close
pi_127545464
Zo even een Kickje,

Is het bij iedereen nog steeds stabiel, of breidt het uit? Bij mij zijn de plekken toegenomen, helaas.

Hebben jullie toevallig nog nieuwe methoden vernomen? Deze kwam ik van de week tegen, wie weet wordt het wat.

http://www.nu.nl/gezondhe(...)ijs-en-vitiligo.html
If a cluttered desk is a sign of a cluttered mind, of what then, is an empty desk?
- Albert Einstein
pi_127550398
Ik heb inmiddels ook vitiligo. Geconstateerd bij de huisarts. Op 1 juli heb ik een afspraak bij de dermatoloog. Hopen dat het niet erger wordt :s
pi_128036571
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 00:33 schreef Finch het volgende:
Zo even een Kickje,

Is het bij iedereen nog steeds stabiel, of breidt het uit? Bij mij zijn de plekken toegenomen, helaas.

Hebben jullie toevallig nog nieuwe methoden vernomen? Deze kwam ik van de week tegen, wie weet wordt het wat.

http://www.nu.nl/gezondhe(...)ijs-en-vitiligo.html
Kick!

Waar kan je je opgeven voor die methode.. zou het zo willen doen.

Ondanks dat ik stabiel ben en er best wel weer wat plekken waar mijn kleur terugkomt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')