Dat is inclusief normalisen, encoden en uploaden he !!!quote:
Schuld Afschuiven!quote:Op dinsdag 18 december 2007 21:22 schreef 64-Bitch het volgende:
Zo Huubje kreeg even de wind van voren van Hedda door de foon. En Huub maakt er weer een mooi verhaal van dat het alleen door Villa Vandaag komt... hahahahaha...
ik werd ooit tweede, dat was de eerste keer dat ik blij was met de tweede plek!quote:Op dinsdag 18 december 2007 21:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ook. Heeft hij ook eens een uitje dat ie volgens mij echt leuk vindt.
Ze jassen er weer lekker in brodda.quote:Op dinsdag 18 december 2007 21:28 schreef dieenebart het volgende:
[..]
ik werd ooit tweede, dat was de eerste keer dat ik blij was met de tweede plek!
dgk fanquote:Op dinsdag 18 december 2007 21:25 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Dat is inclusief normalisen, encoden en uploaden he !!!![]()
(Kan niet veel, maar DAT nou net wel EN snel !)
Nadat ze eerst buiten zei; wat vond Hedda dan...quote:Op dinsdag 18 december 2007 21:31 schreef Dark het volgende:
Lieke tegen Huub - Bedankt voor je uitleg over het telefoontje met Hedda, maar ik heb het niet echt nodig!
Huub - Ik deel het gewoon met je.
Lieke - Heb ik niet nodig!
OT; goedenavond
quote:Op dinsdag 18 december 2007 21:20 schreef PeterNB het volgende:
(audio van) Huub belt Hedda:
http://www.evilshare.com/cd1e44a0-fef6-102a-8573-00a0c993e9d6
Precies. hij moet er mee stoppen.quote:Op dinsdag 18 december 2007 21:33 schreef miesy het volgende:
zo lekker naief soms, die huub.
wilt nog steeds dingen met lieke delen waarna ze hem weer zegt dat het haar niet boeit.
pijnlijk, je steds weer stoten tegen diezelfde muur...
Er stond op VV dat hij haar puur had uitgenodigd om Lieke jaloers te maken en terug te winnen of iets dergelijksquote:Op dinsdag 18 december 2007 21:33 schreef itsme het volgende:
Waarom was hedda dan kwaad op Huub?
Huub laat dat zeik zweef wijf links liggen, of pest haar maar doe niet aardig meer.
Huub lulde zich er bij Hedda nog wel weer uit. Aan het einde is ze om. Hoeveel jaar kende ze hem nou?quote:Op dinsdag 18 december 2007 21:26 schreef pronkjewail het volgende:
Hedda is echt cool. Heerlijk om te horen hoe Hedda Huubje op zijn plek zet.
echt waar? dat had ik gemist.quote:Op dinsdag 18 december 2007 21:33 schreef 2live het volgende:
[..]
Nadat ze eerst buiten zei; wat vond Hedda dan...
Huub zal het nooit leren.zie je hoe hij tegen Amanda en Brian doet.quote:Op dinsdag 18 december 2007 21:34 schreef itsme het volgende:
[..]
Precies. hij moet er mee stoppen.
Genoeg kansen gegeven. Laat haar dan lekker in haar eentje spelen als ze niet normaal kan doen.
How sadquote:Op dinsdag 18 december 2007 21:33 schreef 2live het volgende:
[..]
Nadat ze eerst buiten zei; wat vond Hedda dan...
daar straft hij haar het meest mee.quote:Op dinsdag 18 december 2007 21:34 schreef itsme het volgende:
[..]
Precies. hij moet er mee stoppen.
Genoeg kansen gegeven. Laat haar dan lekker in haar eentje spelen als ze niet normaal kan doen.
Luister naar Huub!quote:Op dinsdag 18 december 2007 21:36 schreef Dark het volgende:
Heb net even teruggelezen en gekeken en deze uitspraak van Lieke is wel blijven hangen...........
Als ik speltechnisch iets doe....dan wil ik nog wel eens manipulatief iets draaien........
Zonder te liegen, maar ook niet direct de waarheid te vertellen! - quote van Lieke.
Vraagje........hoe kan je manipulatief iets draaien, zonder te liegen en toch ook niet de waarheid vertellen?
Fijn dat je dat het jou ook opgevallen is, er kwam geen enkele reactie hier.quote:Op dinsdag 18 december 2007 21:36 schreef Dark het volgende:
Heb net even teruggelezen en gekeken en deze uitspraak van Lieke is wel blijven hangen...........
Als ik speltechnisch iets doe....dan wil ik nog wel eens manipulatief iets draaien........
Zonder te liegen, maar ook niet direct de waarheid te vertellen! - quote van Lieke.
Vraagje........hoe kan je manipulatief iets draaien, zonder te liegen en toch ook niet de waarheid vertellen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |