kijk, dat de hoogtepunten van een jaar Brian in 2 minuten past, ok.quote:Op dinsdag 18 december 2007 19:27 schreef rooie3 het volgende:
Ook zo leuk dat Huub ook een filmpje heeft gekregen en een taart voor 1 jaar in de kooi.Toch lief van de redactie.
Hahahahahha, dat is gewoon Huub die dat zegtquote:Op dinsdag 18 december 2007 19:46 schreef IkWeetNiets het volgende:
Heb even een klein clipje gemaakt van het moment waar het oortje van Lieke te horen is. Het is heel apart want ik ben de enige die het hoort. Lieke heeft al een paar keer heel nadrukkelijk gezegd dat ze het "heel smerig" vindt. Even later hoor je het oortjes-kanaal dat per ongeluk, heel kort, wordt doorgeschakeld naar het geluid op de streams. De stem zegt: "en je vindt het heel smerig..."
Je hoort het meteen nadat Lieke "Niet alleen maar, niet alleen maar..." heeft gezegd.
http://www.evilshare.com/8cc2b3fc-fee5-102a-8573-00a0c993e9d6
Dat vindt ik mooi voor Jaap.quote:Op dinsdag 18 december 2007 19:48 schreef rooie3 het volgende:
Jaap mag 23 januari mee doen aan de Iq test.Hij hoort bij de prominenten.
Huh ? Ik kom net binnen, maar waarom had Lieke een oortje dan ???quote:Op dinsdag 18 december 2007 19:46 schreef IkWeetNiets het volgende:
Heb even een klein clipje gemaakt van het moment waar het oortje van Lieke te horen is. Het is heel apart want ik ben de enige die het hoort. Lieke heeft al een paar keer heel nadrukkelijk gezegd dat ze het "heel smerig" vindt. Even later hoor je het oortjes-kanaal dat per ongeluk, heel kort, wordt doorgeschakeld naar het geluid op de streams. De stem zegt: "je vindt het zo smerig dat..."
Je hoort het meteen nadat Lieke "Niet alleen maar, niet alleen maar..." heeft gezegd.
er zit geen geluid bij.quote:Op dinsdag 18 december 2007 19:46 schreef IkWeetNiets het volgende:
Heb even een klein clipje gemaakt van het moment waar het oortje van Lieke te horen is. Het is heel apart want ik ben de enige die het hoort. Lieke heeft al een paar keer heel nadrukkelijk gezegd dat ze het "heel smerig" vindt. Even later hoor je het oortjes-kanaal dat per ongeluk, heel kort, wordt doorgeschakeld naar het geluid op de streams. De stem zegt: "je vindt het zo smerig dat..."
Ik hoor enkel een oorverdovende stilte ...quote:Op dinsdag 18 december 2007 19:46 schreef IkWeetNiets het volgende:
Ik twijfel toch een beetje. Zegt Huub dit niet zelf?quote:Op dinsdag 18 december 2007 19:46 schreef IkWeetNiets het volgende:
Volgens mij is het de stem van Huub met een kneep op z'n strot, hoorquote:Op dinsdag 18 december 2007 19:46 schreef IkWeetNiets het volgende:
jaap is topquote:Op dinsdag 18 december 2007 19:48 schreef rooie3 het volgende:
Ik vind dit ook wel leuk voor hem. Al haalt ie een IQ score van 160 dan nog gaat Amanda zeggen dat hij helemaal niet slim is want ze vind hem op veel gebieden helemaal niet slimquote:
Er zijn twee clipserfilmpjes van dit gesprek, in het ene zie je Lieke, in het andere Huub. In beide hoor je het oortje. Huub zegt niets op het moment dat je her hoort.quote:Op dinsdag 18 december 2007 19:49 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Hahahahahha, dat is gewoon Huub die dat zegt... Ik vind het wel een magnefieke grap van je
Je moet wel op "play" drukkenquote:Op dinsdag 18 december 2007 19:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik hoor enkel een oorverdovende stilte ...
hahhahaha, maar het oortje doorgeschakeld op de streams, hoe bedenk je hetquote:Op dinsdag 18 december 2007 19:54 schreef IkWeetNiets het volgende:
[..]
Er zijn twee clipserfilmpjes van dit gesprek, in het ene zie je Lieke, in het andere Huub. In beide hoor je het oortje. Huub zegt niets op het moment dat je her hoort.
(ik zal het even opzoeken...)
Joh!quote:
Voor de hilariteit kunnen ze beter Amanda sturen...quote:Op dinsdag 18 december 2007 19:52 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik vind dit ook wel leuk voor hem. Al haalt ie een IQ score van 160 dan nog gaat Amanda zeggen dat hij helemaal niet slim is want ze vind hem op veel gebieden helemaal niet slim
En hoe hard moet ik het dan wel niet zetten om die extra audio van de schim te horen?quote:Op dinsdag 18 december 2007 19:54 schreef IkWeetNiets het volgende:
[..]
Je moet wel op "play" drukken![]()
![]()
Die beweerde dat ze het vorig jaar had gedaanquote:Op dinsdag 18 december 2007 19:55 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Voor de hilariteit kunnen ze beter Amanda sturen...
Zeker dat het geluid aan staat, anders wss audiocodecs die ontbrekenquote:Op dinsdag 18 december 2007 19:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Joh!![]()
Hij loopt 11 seconden, geluidloos.
Ze krijgt wel hipsters hoor, niet zo lullig doen.quote:Op dinsdag 18 december 2007 19:58 schreef Mokum020 het volgende:
Owwwwwwwwwwww wat liefffffffffffffffffff
dankjewelllllllllllllllllllllllllllllll Ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
lieffffffffffffffffffffffffff
dankejwelllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll
Ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
mijn god zeg
Moet kunnen. Ik snap niet dat Huub dat überhaupt wil met die zuursletquote:Op dinsdag 18 december 2007 19:58 schreef mazaru het volgende:
Lieke weigert weer eens om post met Huub te lezen.
Smakkend zegt ze dat ze het alleen wilt doen
Hysterisch wijf!quote:Op dinsdag 18 december 2007 19:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze krijgt wel hipsters hoor, niet zo lullig doen.![]()
I know dear. Die brief van Jaap over Artis.quote:
Ja maar die gozer was ook niet het ALLERscherpste potlood uit het doosje !!quote:Op dinsdag 18 december 2007 20:04 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ze waren zelfs verliefd op Dennis dus wat dat betreft...
Maar wel geweldig, lief, eerlijk, open, betrouwbaar, innemend, sexy, sportief,quote:Op dinsdag 18 december 2007 20:05 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ja maar die gozer was ook niet het ALLERscherpste potlood uit het doosje !!
Laat me raden: Amandaquote:Op dinsdag 18 december 2007 19:58 schreef Mokum020 het volgende:
Owwwwwwwwwwww wat liefffffffffffffffffff
dankjewelllllllllllllllllllllllllllllll Ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
lieffffffffffffffffffffffffff
dankejwelllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll
Ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
mijn god zeg
Ah nu snap ik wat je bedoelt maar dat is Huub die dat zegt.quote:Op dinsdag 18 december 2007 19:46 schreef IkWeetNiets het volgende:
Pffffffffffff.... 't is dat het voor jou nog maar 4 nachtjesquote:Op dinsdag 18 december 2007 20:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar wel geweldig, lief, eerlijk, open, betrouwbaar, innemend, sexy, sportief,
mooi, leuk, sociaal, spiritueel, betrokken, avontuurlijk, knap, schattig, spannend,
goedgekleed, vrolijk, verrassend, zorgzaam, sterk, spontaan, grappig, etc. etc.
quote:Op dinsdag 18 december 2007 20:10 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Pffffffffffff.... 't is dat het voor jou nog maar 4 nachtjes
slapen is, want anders![]()
(Ik vind dat brievenlezen nooit zo leuk. Hebben jullie dat ook ?)
Ik denk dat het toch de stem van Huub is. Maakt eigenlijk niet uit, het script zit in haar hoofd, niemand hoeft haar dat in te fluisteren. Wat ik interessant vind zijn de eerste woorden van Lieke in dit filmpje.quote:Op dinsdag 18 december 2007 20:07 schreef IkWeetNiets het volgende:
Op dat andere filmpje hoor je ook nog "blijf benadrukken, blijf doorgaan"
Duidelijk niet de stem van Huub
Helemaal top.quote:
Het was toch altijd zuipdammen, schaken wordt zo moeilijk met allemaal dezelfde glaasjes (of zie ik dat verkeerd?)quote:
De schaakstukken zitten op de glaasjes...quote:Op dinsdag 18 december 2007 20:28 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Het was toch altijd zuipdammen, schaken wordt zo moeilijk met allemaal dezelfde glaasjes (of zie ik dat verkeerd?)
Je sigquote:
Superleuk inderdaad.. Alleen wilt Huub het pas morgen spelen, want vanaaf drinkt hij niet..quote:Op dinsdag 18 december 2007 20:39 schreef Desii het volgende:
Dat schaakkado is gaaf..... Huub en Japie knetterlam.... lachuh
Ach... Als ik dan sex zou moeten hebben met iemand uitquote:Op dinsdag 18 december 2007 20:32 schreef Disana het volgende:
Ricardo wil ook kaartjes, roept hij naar de streamers.
No way.
over wat hebben ze in het begin? dat het je dik maakt?quote:Op dinsdag 18 december 2007 20:36 schreef Lady-night het volgende:
Krijgt Amanda straks nog te horen wat ze wel of niet mag zeggen vanavond?
http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=59998&sess=2832
En ik dacht nog wel dat ik iets miste zonder streams.quote:Op dinsdag 18 december 2007 20:48 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Saaie kutstreams, waar kijken we naar .......
Twee gastspelers die een Sudoku zitten te maken
Tijd voor wat anders.
Drank. Holy Brian wil niet dat ze drinkt itt zichzelf. Brian zuipt zich dagelijks een stuk in zijn kraag maar dat valt niet op door de pammetjes die hij slikt. De combi maakt duf.quote:Op dinsdag 18 december 2007 20:48 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
over wat hebben ze in het begin? dat het je dik maakt?
Vergeet niet dat Brain er vanaf de eerste minuut is.quote:Op dinsdag 18 december 2007 19:46 schreef tuinfluiter het volgende:
Brian zijn 1 jaar dag 23 september werd die dag gevierd en viel samen met 1 jaar DGK 23 september ,
dus volgens de redactie werd dat extra feestelijk voor Brian en alle miljonairs.
Amanda is de volgende die 1 jaar in DGK woont, ik dacht 1 of 2 februari 2008.
Het is gezellig bij de Wereld Draait Door.
Gaaf voor hem ik gun hem datquote:Op dinsdag 18 december 2007 19:48 schreef rooie3 het volgende:
Wel knap van hem, dat moet ik em nagevenquote:Op dinsdag 18 december 2007 20:56 schreef maril het volgende:
[..]
Vergeet niet dat Brain er vanaf de eerste minuut is.
huub moiet eens goed begrijpen dat Lieke niets met hem te maken wil hebben, hij moet niet drammen, en haar met rust laten.quote:Op dinsdag 18 december 2007 19:58 schreef mazaru het volgende:
Lieke weigert weer eens om post met Huub te lezen.
Smakkend zegt ze dat ze het alleen wilt doen
Ik ook. Heeft hij ook eens een uitje dat ie volgens mij echt leuk vindt.quote:
Hij vroeg schaken.quote:Op dinsdag 18 december 2007 21:08 schreef diedirk het volgende:
Wat een triest ventje die huub echt een zielige stalker.
Lieke gaat de Jacuzzi in en meteen fluisterd Huub heel stil naar Luc of deze ook mee de jacuzzi in gaat.
Geef Lieke eens wat ruimte als ze daarom vraagt sukkeltje
Alsof dat zo makkelijk gaat in 1 huis. Als Lieke niets met hm te maken wilt hebben moet ze maar lekker de poort uitlopen. Liever zie ik persoonlijk dat ze nog steeds met zn drieen gaan spelen trouwens.quote:Op dinsdag 18 december 2007 21:01 schreef maril het volgende:
[..]
huub moiet eens goed begrijpen dat Lieke niets met hem te maken wil hebben, hij moet niet drammen, en haar met rust laten.
Wijze woorden van Amanda tegen een boze Brian:" Het gesprek gaat net zo moeizaam als je het zelf maakt."quote:Op dinsdag 18 december 2007 20:36 schreef Lady-night het volgende:
Krijgt Amanda straks nog te horen wat ze wel of niet mag zeggen vanavond?
http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=59998&sess=2832
Ik hoorde hem gisteren zeggen zondag.Maar las het verder hier niet,dus weet het niet zeker.quote:Op dinsdag 18 december 2007 21:20 schreef T-lex het volgende:
En uiteraard zijn er ook vanavond weer wat bekende Luc matties in de villa....kan die gast niet naar huis. Zijn we gelijk van dat gezeik af steeds.
Oh, het zijn gangsta broddas van Lamme Luc.....ze komen chillen.quote:Op dinsdag 18 december 2007 21:20 schreef T-lex het volgende:
En uiteraard zijn er ook vanavond weer wat bekende Luc matties in de villa....kan die gast niet naar huis. Zijn we gelijk van dat gezeik af steeds.
Selene doet bij iedereen alsof ze ze allang kent..... ons knuffelbeertje!quote:Op dinsdag 18 december 2007 21:20 schreef T-lex het volgende:
Man ze leggen net neerquote:Op dinsdag 18 december 2007 21:20 schreef PeterNB het volgende:
(audio van) Huub belt Hedda:
http://www.evilshare.com/cd1e44a0-fef6-102a-8573-00a0c993e9d6
Maar Hedda doet dat tenminste normaal...ze spreekt haar frustratie uit en sluit het gesprek af met: "dag, lieverd"...quote:Op dinsdag 18 december 2007 21:22 schreef 64-Bitch het volgende:
Zo Huubje kreeg even de wind van voren van Hedda door de foon. En Huub maakt er weer een mooi verhaal van dat het alleen door Villa Vandaag komt... hahahahaha...
VV geeft ook een gekleurd beeld van wat daar echt aan de hand is, met dank aan PoekieRoekie.quote:Op dinsdag 18 december 2007 21:22 schreef 64-Bitch het volgende:
Zo Huubje kreeg even de wind van voren van Hedda door de foon. En Huub maakt er weer een mooi verhaal van dat het alleen door Villa Vandaag komt... hahahahaha...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |