Schuld Afschuiven!quote:Op dinsdag 18 december 2007 21:22 schreef 64-Bitch het volgende:
Zo Huubje kreeg even de wind van voren van Hedda door de foon. En Huub maakt er weer een mooi verhaal van dat het alleen door Villa Vandaag komt... hahahahaha...
ik werd ooit tweede, dat was de eerste keer dat ik blij was met de tweede plek!quote:Op dinsdag 18 december 2007 21:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ook. Heeft hij ook eens een uitje dat ie volgens mij echt leuk vindt.
Ze jassen er weer lekker in brodda.quote:Op dinsdag 18 december 2007 21:28 schreef dieenebart het volgende:
[..]
ik werd ooit tweede, dat was de eerste keer dat ik blij was met de tweede plek!
dgk fanquote:Op dinsdag 18 december 2007 21:25 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Dat is inclusief normalisen, encoden en uploaden he !!!![]()
(Kan niet veel, maar DAT nou net wel EN snel !)
Nadat ze eerst buiten zei; wat vond Hedda dan...quote:Op dinsdag 18 december 2007 21:31 schreef Dark het volgende:
Lieke tegen Huub - Bedankt voor je uitleg over het telefoontje met Hedda, maar ik heb het niet echt nodig!
Huub - Ik deel het gewoon met je.
Lieke - Heb ik niet nodig!
OT; goedenavond
quote:Op dinsdag 18 december 2007 21:20 schreef PeterNB het volgende:
(audio van) Huub belt Hedda:
http://www.evilshare.com/cd1e44a0-fef6-102a-8573-00a0c993e9d6
Precies. hij moet er mee stoppen.quote:Op dinsdag 18 december 2007 21:33 schreef miesy het volgende:
zo lekker naief soms, die huub.
wilt nog steeds dingen met lieke delen waarna ze hem weer zegt dat het haar niet boeit.
pijnlijk, je steds weer stoten tegen diezelfde muur...
Er stond op VV dat hij haar puur had uitgenodigd om Lieke jaloers te maken en terug te winnen of iets dergelijksquote:Op dinsdag 18 december 2007 21:33 schreef itsme het volgende:
Waarom was hedda dan kwaad op Huub?
Huub laat dat zeik zweef wijf links liggen, of pest haar maar doe niet aardig meer.
Huub lulde zich er bij Hedda nog wel weer uit. Aan het einde is ze om. Hoeveel jaar kende ze hem nou?quote:Op dinsdag 18 december 2007 21:26 schreef pronkjewail het volgende:
Hedda is echt cool. Heerlijk om te horen hoe Hedda Huubje op zijn plek zet.
echt waar? dat had ik gemist.quote:Op dinsdag 18 december 2007 21:33 schreef 2live het volgende:
[..]
Nadat ze eerst buiten zei; wat vond Hedda dan...
Huub zal het nooit leren.zie je hoe hij tegen Amanda en Brian doet.quote:Op dinsdag 18 december 2007 21:34 schreef itsme het volgende:
[..]
Precies. hij moet er mee stoppen.
Genoeg kansen gegeven. Laat haar dan lekker in haar eentje spelen als ze niet normaal kan doen.
How sadquote:Op dinsdag 18 december 2007 21:33 schreef 2live het volgende:
[..]
Nadat ze eerst buiten zei; wat vond Hedda dan...
daar straft hij haar het meest mee.quote:Op dinsdag 18 december 2007 21:34 schreef itsme het volgende:
[..]
Precies. hij moet er mee stoppen.
Genoeg kansen gegeven. Laat haar dan lekker in haar eentje spelen als ze niet normaal kan doen.
Luister naar Huub!quote:Op dinsdag 18 december 2007 21:36 schreef Dark het volgende:
Heb net even teruggelezen en gekeken en deze uitspraak van Lieke is wel blijven hangen...........
Als ik speltechnisch iets doe....dan wil ik nog wel eens manipulatief iets draaien........
Zonder te liegen, maar ook niet direct de waarheid te vertellen! - quote van Lieke.
Vraagje........hoe kan je manipulatief iets draaien, zonder te liegen en toch ook niet de waarheid vertellen?
Fijn dat je dat het jou ook opgevallen is, er kwam geen enkele reactie hier.quote:Op dinsdag 18 december 2007 21:36 schreef Dark het volgende:
Heb net even teruggelezen en gekeken en deze uitspraak van Lieke is wel blijven hangen...........
Als ik speltechnisch iets doe....dan wil ik nog wel eens manipulatief iets draaien........
Zonder te liegen, maar ook niet direct de waarheid te vertellen! - quote van Lieke.
Vraagje........hoe kan je manipulatief iets draaien, zonder te liegen en toch ook niet de waarheid vertellen?
Ja doei, zo kun je alles verdraaien in het voordeel van Lieke of nadeel van Huub.quote:
't is voor de niet-streamers he.......quote:Op dinsdag 18 december 2007 21:34 schreef akveor het volgende:
[..]
![]()
Bedankt... ik ben altijd zeer blij met je mp3-tjes. TOP.
We worden ook elke keer opgescheept met waardeloze lui.Ricardo en Melissa vinden we de slechtste butlers en die mogen steeds komen.Ook al die klote gasten van Luc en antilianen krijgen we steeds te zien.quote:Op dinsdag 18 december 2007 21:38 schreef Lady-night het volgende:
Zo met al die brothers in da house is het zeker de bedoeling om te zorgen dat ze geen TMF kijken?
Want stel je voor dat Brian weer opgefokt raakt
Top en bedankt!quote:Op dinsdag 18 december 2007 21:25 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Dat is inclusief normalisen, encoden en uploaden he !!!![]()
(Kan niet veel, maar DAT nou net wel EN snel !)
idd...... hij praat ook altijd positief over Hedda en krijgt zo'n blik in zijn ogenquote:Op dinsdag 18 december 2007 21:24 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Maar Hedda doet dat tenminste normaal...ze spreekt haar frustratie uit en sluit het gesprek af met: "dag, lieverd"...
Dat Huub draait en manipulatief is...........weet ik al langer, daar maakt hij volgens mij ook geen geheim van.quote:
nav wat was deze uitspraak dan?quote:Op dinsdag 18 december 2007 21:36 schreef Dark het volgende:
klopt.... Huub heeft tegen Brian gezegd, dat hij Hedda een keer wilde uitnodigen (ging niet perse om de 8 uur)quote:Op dinsdag 18 december 2007 21:32 schreef Ning het volgende:
Ik begreep wel uit het gesprek dat die avond besloten was om Hedda uit te nodigen, en niet zoals Brian "dacht"
dat het al vast stond een paar dagen ervoor
Als er iemand aan haar vroeg 'hebben jullie die spullen gepakt?' dan zei Lieke 'nee' , want Lieke had ze dan in haar eentje gepaktquote:Op dinsdag 18 december 2007 21:43 schreef Dark het volgende:
[..]
Dat Huub draait en manipulatief is...........weet ik al langer, daar maakt hij volgens mij ook geen geheim van.
Het verbaasde mij deze woorden te horen uit de mond van "miss righteous, I do nothing wrong".
Lieke vindt zichzelf zooooooo goed, eerlijk en principieel!quote:Op dinsdag 18 december 2007 21:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Fijn dat je dat het jou ook opgevallen is, er kwam geen enkele reactie hier.
Misschien omdat dat ons niet verbaasd en we het voor waarheid aannamenquote:Op dinsdag 18 december 2007 21:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Fijn dat je dat het jou ook opgevallen is, er kwam geen enkele reactie hier.
Als ze met leugens wordt geconfronteerd pareert ze heel makkelijk af met ik heb nooit iets anders gezegd. Dat ging over haar intenties om de villa in te gaan. Palma die al die tijd gelijk had.quote:Op dinsdag 18 december 2007 21:43 schreef Dark het volgende:
[..]
Dat Huub draait en manipulatief is...........weet ik al langer, daar maakt hij volgens mij ook geen geheim van.
Het verbaasde mij deze woorden te horen uit de mond van "miss righteous, I do nothing wrong".
Als je zin hebt zij hier de filmpjes.quote:
Een discussie met Huub over eerlijkheid.............quote:
Het draait allemaal hoe de ander het interpreteert... Je kunt een gesprek toch een bepaalde richting sturen en daar de ander mee op het verkeerde been zetten..... Dan manipuleer je zonder te liegen... en kun je daarmee je voordeel doen.quote:Op dinsdag 18 december 2007 21:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja doei, zo kun je alles verdraaien in het voordeel van Lieke of nadeel van Huub.
Dat vond ik echt de limit..........quote:Op dinsdag 18 december 2007 21:49 schreef schatje het volgende:
[..]
Als ze met leugens wordt geconfronteerd pareert ze heel makkelijk af met ik heb nooit iets anders gezegd. Dat ging over haar intenties om de villa in te gaan. Palma die al die tijd gelijk had.
heb ik al gezien, maar was me idd niet opgevallen...thnx.quote:Op dinsdag 18 december 2007 21:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Als je zin hebt zij hier de filmpjes.
http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=59653&sess=14591
http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=59671&sess=14591
http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=59684&sess=14591
Klopt en dat snap Lieke dus niet. Zij kan het spel niet onderscheiden van de realiteit.quote:Op dinsdag 18 december 2007 21:51 schreef akveor het volgende:
Volgens mij draait het hele spel daar om.
Inderdaad Lieke denkt dat ze gewoon in het "normale" leven zit.quote:Op dinsdag 18 december 2007 21:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Klopt en dat snap Lieke dus niet. Zij kan het spel niet onderscheiden van de realiteit.
Als je streams kijkt snap je wat ik bedoel. De rat is weer übergemeen bezig.
Palma zei ook nog dat ze het toen best zwaar had omdat Huub zo bezig was tegen haar. Lieke lachte gewoon. Zeg dan op z'n minst sorry.quote:Op dinsdag 18 december 2007 21:52 schreef Dark het volgende:
[..]
Dat vond ik echt de limit..........
Palma die best blij reageert, dat ze Lieke goed heeft ingeschat (nav artikel VIVA) en Lieke die nog blijer reageert dat ze NOOIT iets anders heeft gezegd
Voor mijn gevoel beheerst Lieke dat kunstje tot bijna in perfectie en dat irriteert mij.quote:Op dinsdag 18 december 2007 21:51 schreef akveor het volgende:
[..]
Het draait allemaal hoe de ander het interpreteert... Je kunt een gesprek toch een bepaalde richting sturen en daar de ander mee op het verkeerde been zetten..... Dan manipuleer je zonder te liegen... en kun je daarmee je voordeel doen.
Volgens mij draait het hele spel daar om.
Het is bijna niet te doen om naar die rat te luisteren, mijn hemel , holy Brian ten top.quote:
De enige die ik ECHT NIET TREK ........is Brian, ook nu, ik moet hem gewoon mutenquote:Op dinsdag 18 december 2007 21:54 schreef akveor het volgende:
Ik merk aan mezelf dat Huub bij mij wel iets kapot heeft gemaakt met dat gelieg tegen Lieke. Kan hem momenteel niet echt goed verdragen.
En hoe zit het dan in de ogen van die gore wifebeater?quote:
Ik hoop dat het een dodelijk virus is, wat een rat is het toch.quote:Op dinsdag 18 december 2007 21:59 schreef Desii het volgende:
Wat is Brian weer bezig zeg... niet normaal, heeft weer last van het HOS-virus
Die uitspraak was van Lieke.quote:Op dinsdag 18 december 2007 21:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Klopt en dat snap Lieke dus niet. Zij kan het spel niet onderscheiden van de realiteit.
Als je streams kijkt snap je wat ik bedoel. De rat is weer übergemeen bezig.
Zowel het argumentje over Lieke eerder als het afgeluisterde gesprek worden half weergegevenquote:
In de ogen van Brian is iederen een lying fucking ass.............behalve ..........his holinessquote:Op dinsdag 18 december 2007 22:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
En hoe zit het dan in de ogen van die gore wifebeater?
Goede vraagquote:Op dinsdag 18 december 2007 22:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
En hoe zit het dan in de ogen van die gore wifebeater?
Grappig zoals jij dit opschrijft is het alweer acceptabeler dan uit de mond van Brianquote:Op dinsdag 18 december 2007 22:05 schreef Py het volgende:
[..]
Goede vraag![]()
![]()
Lieke is er zaterdag, na de uitspraken van vrijdagnacht, achter gekomen dat Huub haar onder de dekens gemanipuleerd heeft. Huub heeft gelogen waarom bepaalde dingen gebeurden en valse spelinformatie gegeven.
Huub heeft Hedda als pionnetje meegenomen om tegen Lieke in te gaan om zo de aandacht van hemzelf af te halen.
Dat soort waarheden enzo.
Voor mij is het gewoon de intonatie waardoor het lijkt alsof zij gelijk heeft. In normale gesprekken doe je dat gewoon niet omdat de ander prima kan inschatten wat ze bedoelt. Het is soms alsof je een mening krijgt opgedrongen waardoor ik me eerder juist tegen haar zou afzetten.quote:Op dinsdag 18 december 2007 21:56 schreef Dark het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel beheerst Lieke dat kunstje tot bijna in perfectie en dat irriteert mij.
Kan bijna nooit precies zeggen waar het aan ligt, maar het voelt altijd alsof er iets niet klopt.
Denk dat de bewoners daar ook last van hebben..................
Ik ook denk ik. Het is toch ook vreemd dat iedereen een hekel aan haar heeft daar.quote:Op dinsdag 18 december 2007 22:07 schreef akveor het volgende:
[..]
Voor mij is het gewoon de intonatie waardoor het lijkt alsof zij gelijk heeft. In normale gesprekken doe je dat gewoon niet omdat de ander prima kan inschatten wat ze bedoelt. Het is soms alsof je een mening krijgt opgedrongen waardoor ik me eerder juist tegen haar zou afzetten.
Fans te kakken gezet? Hoe dan?quote:Op dinsdag 18 december 2007 22:02 schreef akveor het volgende:
[..]
Die uitspraak was van Lieke.
Lieke is traag met schakelen en heeft (te) veel tijd nodig om het te verwerken.
Op de streams zie ik haar zich losworstelen van Huub en terecht.
De rat maakt handig gebruik van de situtuatie die Huub heeft gecreëerd.
Al met al is het Huub die zich in de nesten heeft gewerkt. 52% van de stemmen en hij heeft vele fans gewoon te kakken gezet. Daar zijn minimaal 10% van Lieke bij.
Heb ik ook hoor.Zit steeds vaker lekker een spelletje te doen.Word misselijk van al die gasten daar in huis.En Van Brian kots ik het meest,maar die gaat nooit op zijn bek.Alle gasten zijn aardig voor hem.quote:Op dinsdag 18 december 2007 22:06 schreef BuffyJan het volgende:
Goh Serpentlene/zeiklene/janklene komt binnen met een verhaal over dr beste vriendin. Die kijkt niet omdat ze t een kutprogramma vindt! TOP VRIENDIN!
Maar dat is egoistisch van haar volgens janklene, en dr andere vriendin is er wel voor dr bla bla
En Brain begint weer over Lieke
Ik zet de streams uit, ik vind t met de dag stommer worden
Kan best afvalstoffen zijn van de reikiquote:Op dinsdag 18 december 2007 22:06 schreef mazaru het volgende:
Volgens mij stinkt Lieke uit haar straatje. Die jongen staat steeds met zijn hand voor zijn neus
[ afbeelding ]
Lees topic "Huub heeft geen sex gehad met Hedda"...quote:Op dinsdag 18 december 2007 21:33 schreef itsme het volgende:
Waarom was hedda dan kwaad op Huub?
Huub laat dat zeik zweef wijf links liggen, of pest haar maar doe niet aardig meer.
Hee swa my brothaquote:Op dinsdag 18 december 2007 22:07 schreef pullup het volgende:
[..]
Grappig zoals jij dit opschrijft is het alweer acceptabeler dan uit de mond van Brian![]()
Het zal wel in de nuances liggen
Laazt ze alsjeblieft ook uit Tilburg wegblijvenquote:Op dinsdag 18 december 2007 22:08 schreef BuffyJan het volgende:
Ok streams uit. Waarom lult die gastspelerkut steeds over t spel? Ze is geen miljonair en speelt dus geen spel.
Mag ze eruit aub?
Enkeltje Tilburg aub
Ik stream wrs wat meer dan jij dus pik ik ook meer op. De grote"Leugen" waar het om zou gaan is nooit uitgesproken en wordt gebruikt door Lieke omdat er niet over gesproken mag worden. Lieke liegt net zo hard als Huub maar weet dat prachtig te verbloemen.quote:
Niks vreemds aan.quote:Op dinsdag 18 december 2007 22:08 schreef itsme het volgende:
[..]
Ik ook denk ik. Het is toch ook vreemd dat iedereen een hekel aan haar heeft daar.
Dat kan allemaal best de bedoeling van Lieke zijn geweest maar Brian en Amanda aten er maar mooi van mee.quote:Op dinsdag 18 december 2007 22:12 schreef Mokum020 het volgende:
dus................
als Lieke stond te koken voor iedereen was dat voor haar eigen image....en niet om hem of Amanda te voeden..
volgens Brian
die 55% is alles behalve representatief! Heb je die sms acties van nowlive niet gelezen? 300 sms-jes in 1x sturen via een of andere website.quote:Op dinsdag 18 december 2007 22:02 schreef akveor het volgende:
[..]
Die uitspraak was van Lieke.
Lieke is traag met schakelen en heeft (te) veel tijd nodig om het te verwerken.
Op de streams zie ik haar zich losworstelen van Huub en terecht.
De rat maakt handig gebruik van de situtuatie die Huub heeft gecreëerd.
Al met al is het Huub die zich in de nesten heeft gewerkt. 52% van de stemmen en hij heeft vele fans gewoon te kakken gezet. Daar zijn minimaal 10% van Lieke bij.
Al dat gezeik van Huub en Lieke afgelopen weken terwijl je achteraf weet dat er door dat hele verhaal een grote leugen van Huub achter zit. Dat vind ik weinig met spel te maken te hebben (Brianpraktijken). Huub die ik altijd zo creatief en handig vond en dan flikt ie dit. Dolksteek in mijn rug en meerdere mensen zullen dat ook wel zo voelen.quote:
Dat heb ik weggelaten, kon je zo invullen...quote:Op dinsdag 18 december 2007 22:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat kan allemaal best de bedoeling van Lieke zijn geweest maar Brian en Amanda aten er maar mooi van mee.
Mee eens, van een fanatiek Huub fan ben ik afgedruipt naar een kots op Huub-fan.quote:Op dinsdag 18 december 2007 22:15 schreef akveor het volgende:
[..]
Al dat gezeik van Huub en Lieke afgelopen weken terwijl je achteraf weet dat er door dat hele verhaal een grote leugen van Huub achter zit. Dat vind ik weinig met spel te maken te hebben (Brianpraktijken). Huub die ik altijd zo creatief en handig vond en dan flikt ie dit. Dolksteek in mijn rug en meerdere mensen zullen dat ook wel zo voelen.
Ik heb Amanda een keer andijvie-stamppot zien maken, ik zou het nog niet aan de varkens op de kinderboerderij geven, het zag er zo onsmakelijk uitquote:Op dinsdag 18 december 2007 22:16 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Dat heb ik weggelaten, kon je zo invullen...
![]()
hoe vaak heeft Amanda gekookt? Ze zit altijd als eerste aan tafel te wachten op anderen...
Voor die SMs-jes is toch gewoon betaald. Ik ken geen site waarmee je gratis naar 0900 nummers kunt SMS-en.quote:Op dinsdag 18 december 2007 22:15 schreef 64-Bitch het volgende:
[..]
die 55% is alles behalve representatief! Heb je die sms acties van nowlive niet gelezen? 300 sms-jes in 1x sturen via een of andere website.
Hear, hear!quote:Op dinsdag 18 december 2007 22:12 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik stream wrs wat meer dan jij dus pik ik ook meer op. De grote"Leugen" waar het om zou gaan is nooit uitgesproken en wordt gebruikt door Lieke omdat er niet over gesproken mag worden. Lieke liegt net zo hard als Huub maar weet dat prachtig te verbloemen.
Die leden van Nowlive hebben er een jaarsalaris voor over!!quote:Op dinsdag 18 december 2007 22:18 schreef akveor het volgende:
[..]
Voor die SMs-jes is toch gewoon betaald. Ik ken geen site waarmee je gratis naar 0900 nummers kunt SMS-en.
300 SMS-jes kosten dan 180 euro....
Heeft daar niets mee te maken...is puur groepsgedrag....quote:Op dinsdag 18 december 2007 22:13 schreef Py het volgende:
[..]
Niks vreemds aan.![]()
Ze is maandenlang een vreselijke pain in the ass bijdehante tofdoenerige houtaine bitch geweest tegen alles en iedereen.
Ik heb zoiets van, meeste sympathie gaat naar Huub van mij, en voor de rest zal het aan mn reet roesten wat hij daar doet. Walgelijker dan Brian en Amanda zal hij imo nooit worden. Althans Jaap mag ik ook heel erg graag maar de rest.quote:Op dinsdag 18 december 2007 22:15 schreef akveor het volgende:
[..]
Al dat gezeik van Huub en Lieke afgelopen weken terwijl je achteraf weet dat er door dat hele verhaal een grote leugen van Huub achter zit. Dat vind ik weinig met spel te maken te hebben (Brianpraktijken). Huub die ik altijd zo creatief en handig vond en dan flikt ie dit. Dolksteek in mijn rug en meerdere mensen zullen dat ook wel zo voelen.
Jij bent echt kwaadquote:Op dinsdag 18 december 2007 22:19 schreef beequeen het volgende:
Nee Brian, jij hoeft je 24 uur niet aan te vragen, je mag een nachtje slapen in motel DeWitte Bregen als je uit je dak gaat.
Ik maak me weer veel te boos. MUTE Brian.
Het feit dat er niet over gesproken mag worden, lijkt mij erop dat de leugen wel vrij groot/precair is.quote:Op dinsdag 18 december 2007 22:12 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik stream wrs wat meer dan jij dus pik ik ook meer op. De grote"Leugen" waar het om zou gaan is nooit uitgesproken en wordt gebruikt door Lieke omdat er niet over gesproken mag worden. Lieke liegt net zo hard als Huub maar weet dat prachtig te verbloemen.
Huub heeft altijd eerlijk gezegd, dat hij het fijn vond om de waarheid te vertellen, aangezien je dan altijd sterk staat. Maar op het moment dat hij vond dat hij baat zou hebben met een leugen, dat hij dan zeker niet zou aarzelen om die leugen er in te gooien.quote:Op dinsdag 18 december 2007 22:15 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik zet dat jong ook altijd op MUTE............quote:Op dinsdag 18 december 2007 22:19 schreef beequeen het volgende:
Nee Brian, jij hoeft je 24 uur niet aan te vragen, je mag een nachtje slapen in motel DeWitte Bregen als je uit je dak gaat.
Ik maak me weer veel te boos. MUTE Brian.
Hij zal nu met goede akties moeten komen voor het weer enigszinds goed komt.quote:Op dinsdag 18 december 2007 22:17 schreef 64-Bitch het volgende:
[..]
Mee eens, van een fanatiek Huub fan ben ik afgedruipt naar een kots op Huub-fan.
Alleen Dennis at toen alles op ! Maar ja daar noem ik natuurlijk ook iemandquote:Op dinsdag 18 december 2007 22:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb Amanda een keer andijvie-stamppot zien maken, ik zou het nog niet aan de varkens op de kinderboerderij geven, het zag er zo onsmakelijk uit
Dat kun je wel zeggen, thanx dear.quote:
Ik heb eigenlijk meer de indruk dat het andersom is, Lieke werd al veel eerder voor leugenaar uitgemaakt en dat terwijl Huub op zijn zachtst gezegd ook niet helemaal de waarheid sprak.quote:Op dinsdag 18 december 2007 22:12 schreef beequeen het volgende:
[..]
ook.quote:Op dinsdag 18 december 2007 22:20 schreef riri het volgende:
[..]
Heeft daar niets mee te maken...is puur groepsgedrag....
het zijn apen in een kooi
alles en iedereen op één en men doet elkaar na...simple as that.....zijn weinig mensen die zich van zo'n groepsgedrag distantieren...heel weinig....
men neemt aan ...ook hier op het forum dat wat een aantal mensen zeggen en vinden dat dat ook klopt...men loopt met de massa mee...zo zit de simpele mens in elkaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |