kijk, dat de hoogtepunten van een jaar Brian in 2 minuten past, ok.quote:Op dinsdag 18 december 2007 19:27 schreef rooie3 het volgende:
Ook zo leuk dat Huub ook een filmpje heeft gekregen en een taart voor 1 jaar in de kooi.Toch lief van de redactie.
Hahahahahha, dat is gewoon Huub die dat zegtquote:Op dinsdag 18 december 2007 19:46 schreef IkWeetNiets het volgende:
Heb even een klein clipje gemaakt van het moment waar het oortje van Lieke te horen is. Het is heel apart want ik ben de enige die het hoort. Lieke heeft al een paar keer heel nadrukkelijk gezegd dat ze het "heel smerig" vindt. Even later hoor je het oortjes-kanaal dat per ongeluk, heel kort, wordt doorgeschakeld naar het geluid op de streams. De stem zegt: "en je vindt het heel smerig..."
Je hoort het meteen nadat Lieke "Niet alleen maar, niet alleen maar..." heeft gezegd.
http://www.evilshare.com/8cc2b3fc-fee5-102a-8573-00a0c993e9d6
Dat vindt ik mooi voor Jaap.quote:Op dinsdag 18 december 2007 19:48 schreef rooie3 het volgende:
Jaap mag 23 januari mee doen aan de Iq test.Hij hoort bij de prominenten.
Huh ? Ik kom net binnen, maar waarom had Lieke een oortje dan ???quote:Op dinsdag 18 december 2007 19:46 schreef IkWeetNiets het volgende:
Heb even een klein clipje gemaakt van het moment waar het oortje van Lieke te horen is. Het is heel apart want ik ben de enige die het hoort. Lieke heeft al een paar keer heel nadrukkelijk gezegd dat ze het "heel smerig" vindt. Even later hoor je het oortjes-kanaal dat per ongeluk, heel kort, wordt doorgeschakeld naar het geluid op de streams. De stem zegt: "je vindt het zo smerig dat..."
Je hoort het meteen nadat Lieke "Niet alleen maar, niet alleen maar..." heeft gezegd.
er zit geen geluid bij.quote:Op dinsdag 18 december 2007 19:46 schreef IkWeetNiets het volgende:
Heb even een klein clipje gemaakt van het moment waar het oortje van Lieke te horen is. Het is heel apart want ik ben de enige die het hoort. Lieke heeft al een paar keer heel nadrukkelijk gezegd dat ze het "heel smerig" vindt. Even later hoor je het oortjes-kanaal dat per ongeluk, heel kort, wordt doorgeschakeld naar het geluid op de streams. De stem zegt: "je vindt het zo smerig dat..."
Ik hoor enkel een oorverdovende stilte ...quote:Op dinsdag 18 december 2007 19:46 schreef IkWeetNiets het volgende:
Ik twijfel toch een beetje. Zegt Huub dit niet zelf?quote:Op dinsdag 18 december 2007 19:46 schreef IkWeetNiets het volgende:
Volgens mij is het de stem van Huub met een kneep op z'n strot, hoorquote:Op dinsdag 18 december 2007 19:46 schreef IkWeetNiets het volgende:
jaap is topquote:Op dinsdag 18 december 2007 19:48 schreef rooie3 het volgende:
Jaap mag 23 januari mee doen aan de Iq test.Hij hoort bij de prominenten.
Ik vind dit ook wel leuk voor hem. Al haalt ie een IQ score van 160 dan nog gaat Amanda zeggen dat hij helemaal niet slim is want ze vind hem op veel gebieden helemaal niet slimquote:
Er zijn twee clipserfilmpjes van dit gesprek, in het ene zie je Lieke, in het andere Huub. In beide hoor je het oortje. Huub zegt niets op het moment dat je her hoort.quote:Op dinsdag 18 december 2007 19:49 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Hahahahahha, dat is gewoon Huub die dat zegt... Ik vind het wel een magnefieke grap van je
Je moet wel op "play" drukkenquote:Op dinsdag 18 december 2007 19:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik hoor enkel een oorverdovende stilte ...
hahhahaha, maar het oortje doorgeschakeld op de streams, hoe bedenk je hetquote:Op dinsdag 18 december 2007 19:54 schreef IkWeetNiets het volgende:
[..]
Er zijn twee clipserfilmpjes van dit gesprek, in het ene zie je Lieke, in het andere Huub. In beide hoor je het oortje. Huub zegt niets op het moment dat je her hoort.
(ik zal het even opzoeken...)
Joh!quote:
Voor de hilariteit kunnen ze beter Amanda sturen...quote:Op dinsdag 18 december 2007 19:52 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik vind dit ook wel leuk voor hem. Al haalt ie een IQ score van 160 dan nog gaat Amanda zeggen dat hij helemaal niet slim is want ze vind hem op veel gebieden helemaal niet slim
En hoe hard moet ik het dan wel niet zetten om die extra audio van de schim te horen?quote:Op dinsdag 18 december 2007 19:54 schreef IkWeetNiets het volgende:
[..]
Je moet wel op "play" drukken![]()
![]()
Die beweerde dat ze het vorig jaar had gedaanquote:Op dinsdag 18 december 2007 19:55 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Voor de hilariteit kunnen ze beter Amanda sturen...
Zeker dat het geluid aan staat, anders wss audiocodecs die ontbrekenquote:Op dinsdag 18 december 2007 19:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Joh!![]()
Hij loopt 11 seconden, geluidloos.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |