Hoe was het op je werkquote:Op woensdag 19 december 2007 16:34 schreef Pheno het volgende:
Zo
Lekker op tijd.quote:Op woensdag 19 december 2007 16:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Nog een tip: Neem NU de personeels-shuttle naar het station
Zolang je niet op oudjaarsdag afgevoerd wordt naar het ziekenhuis omdat je zogenaamd een kwaadaardige hersentumor hebt valt het allemaal best mee.quote:Op woensdag 19 december 2007 17:20 schreef Pheno het volgende:
Ja, of ze moeten weer afbellen. Mijn eindejaars is toch al verneukt op deze manier.
Nee, een kwaadaardige darmtumor is iid minder ergquote:Op woensdag 19 december 2007 17:33 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Zolang je niet op oudjaarsdag afgevoerd wordt naar het ziekenhuis omdat je zogenaamd een kwaadaardige hersentumor hebt valt het allemaal best mee.
hersenen ook, dat merk je bij de gemiddelde fokker toch nietquote:Op woensdag 19 december 2007 17:37 schreef mcDavid het volgende:
Je darmen kunnen ze er altijd nog uitsnijden.
Vrouw (nog niet eens) aan 't stuur, bloed aan de muurquote:Een automobiliste uit Katwijk raakte woensdag gewond, toen zij haar autoruiten ijsvrij wilde maken.
De 39-jarige vrouw startte voor het krabben haar motor, maar wist niet dat haar auto in de eerste versnelling stond. Terwijl zij half in de auto hing, schoot het voertuig vooruit. De vrouw liep een been- en enkelbreuk op, aldus de politie. De Katwijkse raakte met haar been bekneld in de auto, nadat het geopende portier een muurtje raakte en dichtklapte. De vrouw zag kans om de auto achteruit te duwen en zichzelf te bevrijden. De vrouw is naar een ziekenhuis vervoerd.
quote:Op woensdag 19 december 2007 17:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vrouw (nog niet eens) aan 't stuur, bloed aan de muur
Moeder van mijn vrouw is ook al overleden aan kanker, het is gewoon een letterlijk en figuurlijk een rotziekte.quote:Op woensdag 19 december 2007 17:38 schreef mcDavid het volgende:
Toch kut voor mijn pa dat hij geen gemiddelde fokker was
naja end goed al goed dus maakt ook niet zoveel uit eigenlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |