Geweldig dat ze ook allemaal zo chronogisch op je pagina staan, en zo veel.
Ps, als je nog denkt "ik wil er wallpapers bij plaatsen van Sabine bij Barend $ van Dorp", mail me. Ik heb die op video en een televisiekaart in mijn PC.
quote:
op 10-24-1999 om 09:14 PM schreef JayBee het volgende:
Hulde uit Delft, geweldige pagina! Zijn dat allemaal 'grabs' van televisie? Of heb je ook wallpapers van de internet streams gehaald?Geweldig dat ze ook allemaal zo chronogisch op je pagina staan, en zo veel.
Ps, als je nog denkt "ik wil er wallpapers bij plaatsen van Sabine bij Barend $ van Dorp", mail me. Ik heb die op video en een televisiekaart in mijn PC.
Bedankt, ja het zijn allemaal grabs van tv. Van de streams krijg je geen mooie kwaliteit. Barend en van Dorp heb ik gemist, tzt wil ik een special sectie maken met caps'buiten het huis' , misschien mail ik je dan voor je caps..
Groet.
Maar...."Alle credits en copyright liggen bij de bedenkers van Big Brother en Veronica. Deze website heeft geen enkele binding met het programma en is puur voor de fun! Bezoek de enige echte Big Brother site voor de laatste nieuwtjes, chatbox, en live beelden uit het Big Brother huis.."
Da's niet helemaal goed he!
quote:
op 10-24-1999 om 09:59 PM schreef Stippel het volgende:
Mooie site!Maar...."Alle credits en copyright liggen bij de bedenkers van Big Brother en Veronica. Deze website heeft geen enkele binding met het programma en is puur voor de fun! Bezoek de enige echte Big Brother site voor de laatste nieuwtjes, chatbox, en live beelden uit het Big Brother huis.."
Da's niet helemaal goed he!
Ik neem aan dat dit cynisch bedoeld is????
Zou ik dan echt een Barbie zijn?????
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |