Sorry, wie ben jij?quote:Op dinsdag 18 december 2007 17:11 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Nou, ik vind hem daarentegen wel goed.
Carequote:Op dinsdag 18 december 2007 17:12 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Sorry, wie ben jij?
Ik ken jou niet meer
quote:Op dinsdag 18 december 2007 17:11 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Nou, ik vind hem daarentegen wel goed.
Het is: "#care" n00b.quote:Op dinsdag 18 december 2007 17:14 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Care![]()
je hebt mij zo vaak gepest, nu is het mijn beurt
Uhm....quote:Op dinsdag 18 december 2007 17:14 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik had de tekst van jou gepikkert
Nee, dit is goed voor mijn postcount.quote:Op dinsdag 18 december 2007 17:14 schreef Gert het volgende:
Goede TT, matige fipo.
Of moeten we weer aardig gaan doen tegen je, Ian?
Je staat tegenwoordig hoger in de lijst dan ikquote:Op dinsdag 18 december 2007 17:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nee, dit is goed voor mijn postcount.
quote:Op dinsdag 18 december 2007 17:16 schreef Veulen het volgende:
Tjonge je kijkt even niet en het gaat gewoon weer over sex
Daar hoor ik ook, baggeraar.quote:Op dinsdag 18 december 2007 17:16 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Je staat tegenwoordig hoger in de lijst dan ik
Nee, het gaat over dingen in mijn reet duwen.quote:Op dinsdag 18 december 2007 17:16 schreef Veulen het volgende:
Tjonge je kijkt even niet en het gaat gewoon weer over sex
OK, Nou mensen, flink doorjennen dan maar, ik ben even naar albert de palbert en zo..quote:Op dinsdag 18 december 2007 17:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nee, dit is goed voor mijn postcount.
quote:Op dinsdag 18 december 2007 17:18 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
..gelukkig begrijp ik noob niet, nogmaals #care
Ja, ik zie ook vaak op FOK woorden die iedereen lijkt te begrijpen, behalve ik..quote:Op dinsdag 18 december 2007 17:18 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
..gelukkig begrijp ik noob niet, nogmaals #care
Dingen? Het is maar één ding! Wel een gigantisch dingquote:Op dinsdag 18 december 2007 17:18 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nee, het gaat over dingen in mijn reet duwen.
Ik heb de paarsche vibrator zelf bedacht, dat is het erge.quote:Op dinsdag 18 december 2007 17:21 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dingen? Het is maar één ding! Wel een gigantisch ding
En we noemen hem het paarsche beertjequote:Op dinsdag 18 december 2007 17:22 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb de paarsche vibrator zelf bedacht, dat is het erge.
Voorzichtig of ik haal haar erbij.quote:Op dinsdag 18 december 2007 17:23 schreef Lobasca het volgende:
[..]
En we noemen hem het paarsche beertje
Maar natuurlijk...quote:Op dinsdag 18 december 2007 17:22 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb de paarsche vibrator zelf bedacht, dat is het erge.
Dit zat er aan te komen natuurlijk.quote:Op dinsdag 18 december 2007 17:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maar natuurlijk...
[ afbeelding ]
Dat lijkt zo ongeveer standaard te zijn in de Tarzan-serie... alsmede de stimulatie aan de andere kant..quote:Op dinsdag 18 december 2007 17:31 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dit zat er aan te komen natuurlijk.
Wel fijn dat mijn clitje ook gestimuleerd gaat worden.
Kijk, dat zou ik dus serieus niet weten.quote:Op dinsdag 18 december 2007 17:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat lijkt zo ongeveer standaard te zijn in de Tarzan-serie... alsmede de stimulatie aan de andere kant..
Wel opvallend dat die dingen vrijwel allemaal paars zijn trouwens
Ik ook niet, maar ik was net op zoek naar een plaatje van een paarse vibratorquote:Op dinsdag 18 december 2007 17:35 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Kijk, dat zou ik dus serieus niet weten.
Bullshit, bevalt dat ding?quote:Op dinsdag 18 december 2007 17:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik was net op zoek naar een plaatje van een paarse vibrator
En als je dan op die site allemaal van die paarse dingen ziet... dan valt het wel op
quote:Op dinsdag 18 december 2007 17:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maar natuurlijk...
[ afbeelding ]
Geen idee, ik heb geen Tarzanquote:
Aan jou de eer!quote:Op dinsdag 18 december 2007 17:38 schreef Jappie het volgende:
Je hoopt met zo'n topictitel toch min of meer wel op een rel schaal 5
quote:Op dinsdag 18 december 2007 17:43 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik zal mijn ervaring maar niet hier neerzetten.
Ach kom op...webcam aan...recorder stand...leuk nieuw lingerietje..knop om en denken aan Gert.quote:Op dinsdag 18 december 2007 17:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb geen Tarzan![]()
Ik heb alleen een hele simpele omdat m'n vriendinnen allemaal liepen te zeuren dat zo'n ding het helemaal was en dat ik m'n toenmalige aan/uit verkering met m'n ex direct zou beëindigen als ik zo'n ding zou hebben...
Niets is minder waar, ik vind het zo waardeloos dat de originele batterijen er nog inzitten (al 2½ jaar dus)
Doe mij maar het echte werk.... dat is leuker en lekkerder dan zo'n siliconenstaaf
Niet voor zover ik weet, maar ik heb de laatste dagen niet alles gelezen (lees: ik heb helemaal niet teruggelezen)quote:
Voor volk en vaderland?quote:Op dinsdag 18 december 2007 17:45 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ach kom op...webcam aan...recorder stand...leuk nieuw lingerietje..knop om en denken aan Gert.
Het is net alsof dat ding zijn duim opsteektquote:Op dinsdag 18 december 2007 17:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maar natuurlijk...
[ afbeelding ]
Ik vraag me serieus af wat ze bedoeld hebben met dat hondje aan de linkerkant... ik bedoel: ik begrijp waar het voor is, maar waarom in de vorm van een hondje waarvan de voorpoot het werk doet, en die nog een hondje op z'n rug heeft ook??quote:Op dinsdag 18 december 2007 17:56 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Het is net alsof dat ding zijn duim opsteekt
Wat een ding zeg !! iid . Zit er ook een wekker in ofzoquote:Op dinsdag 18 december 2007 17:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik vraag me serieus af wat ze bedoeld hebben met dat hondje aan de linkerkant... ik bedoel: ik begrijp waar het voor is, maar waarom in de vorm van een hondje waarvan de voorpoot het werk doet, en die nog een hondje op z'n rug heeft ook??
Het idee alleen al dat de voorpoot van een hond....
Wat vervelend, heb je net m'n linkje gemistquote:Op dinsdag 18 december 2007 17:59 schreef Jappie het volgende:
Ah..klokslag 6..we gaan aan tafel.. ...![]()
Ja, gadver, eerst heeft die hond misschien staan krabben aan iets smerigs en vervolgens....quote:Op dinsdag 18 december 2007 17:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik vraag me serieus af wat ze bedoeld hebben met dat hondje aan de linkerkant... ik bedoel: ik begrijp waar het voor is, maar waarom in de vorm van een hondje waarvan de voorpoot het werk doet, en die nog een hondje op z'n rug heeft ook??
Het idee alleen al dat de voorpoot van een hond....
Het is zelfs 2 hondjesquote:Op dinsdag 18 december 2007 18:02 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik zie nu pas dat het een hondje is.
Hoi Soury, heb je met je kerstboom lopen sjouwen?quote:Op dinsdag 18 december 2007 17:58 schreef Soury het volgende:
Návond !!! Zucht kerstHeb een rug als een gympie
Yep, maar staat !!! Had al lopen schoonmaken, ja je maakt wat ruimte en vind wel es wat (stof enzo)quote:Op dinsdag 18 december 2007 18:13 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Hoi Soury, heb je met je kerstboom lopen sjouwen?
Dat gezuip altijd van iedereen hier..en waarom heb ik de naam?quote:Op dinsdag 18 december 2007 18:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Yep, maar staat !!! Had al lopen schoonmaken, ja je maakt wat ruimte en vind wel es wat (stof enzo)En er zit een kluit aan dus wel zwaar. Pfff .. Pic volgt, zit ff aan een wijntje
Voor mij is het nieuws.quote:Op dinsdag 18 december 2007 18:22 schreef BONG4002 het volgende:
Ik zag trouwens (oud nieuws) dat de redactie een stevig weekje terug weer heel kort had meegepost in de COSHad ik niet gedacht dat ze weer terug zouden komen om eerlijk te zijn
Doe maar rustig aan, geniet van je wijntjequote:Op dinsdag 18 december 2007 18:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Yep, maar staat !!! Had al lopen schoonmaken, ja je maakt wat ruimte en vind wel es wat (stof enzo)En er zit een kluit aan dus wel zwaar. Pfff .. Pic volgt, zit ff aan een wijntje
Don't be to happy want ze waren er maar zéér kort en komen nu voorlopig weer niet terugquote:
Ik had geen idee dat ze weleens posten daar, onder welke naam dan Bong?quote:Op dinsdag 18 december 2007 18:22 schreef BONG4002 het volgende:
Ik zag trouwens (oud nieuws) dat de redactie een stevig weekje terug weer heel kort had meegepost in de COSHad ik niet gedacht dat ze weer terug zouden komen om eerlijk te zijn
Weet je ook welke COS?quote:Op dinsdag 18 december 2007 18:25 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Don't be to happy want ze waren er maar zéér kort en komen nu voorlopig weer niet terug
DGK_REDACTIEquote:Op dinsdag 18 december 2007 18:25 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ik had geen idee dat ze weleens posten daar, onder welke naam dan Bong?
Ja, dat snap ik ook niet Lobasca, dat incidentele citroen-brandewijntje van jou mag geen naam hebben toch?quote:Op dinsdag 18 december 2007 18:22 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dat gezuip altijd van iedereen hier..en waarom heb ik de naam?
quote:Op dinsdag 18 december 2007 18:28 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik ook niet Lobasca, dat incidentele citroen-brandewijntje van jou mag geen naam hebben toch?
Best lastig met of zonder flits. met flist zijn de lichtjes zo overheersend. Ga nog een poging wagen. En het wijntje smaakt prima.. En ben ben een paar dagen vrijquote:Op dinsdag 18 december 2007 18:24 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Doe maar rustig aan, geniet van je wijntje![]()
maar wel graag vanavond nog hier neerzetten, dus hup hup
Nou ja zeg, ik kan me voorstellen dat ze meteen weer weggingen, wat een ontvangst.quote:Op dinsdag 18 december 2007 18:29 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Vanaf hier begonnen ze mee te posten
Lekker Soury, geniet ervanquote:Op dinsdag 18 december 2007 18:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Best lastig met of zonder flits. met flist zijn de lichtjes zo overheersend. Ga nog een poging wagen. En het wijntje smaakt prima.. En ben ben een paar dagen vrij [ afbeelding ]
Thx Bong!quote:Op dinsdag 18 december 2007 18:29 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Vanaf hier begonnen ze mee te posten
Idd, niet echt fatsoenlijk...helaas was zoiets wel te verwachten, er is ze namelijk het vuur aan de schenen gelegd toen ze eerder hier kwamen en ze kunnen natuurlijk niet overal op antwoorden tot ontevredenheid van een aantal usersquote:Op dinsdag 18 december 2007 18:32 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Nou ja zeg, ik kan me voorstellen dat ze meteen weer weggingen, wat een ontvangst.
Nee, ze mogen natuurlijk ook niet alles vertellen.quote:Op dinsdag 18 december 2007 18:34 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Idd, niet echt fatsoenlijk...helaas was zoiets wel te verwachten, er is ze namelijk het vuur aan de schenen gelegd toen ze eerder hier kwamen en ze kunnen natuurlijk niet overal op antwoorden tot ontevredenheid van een aantal users
Dat deden ze ook in het begin weleens, maar dat waren dan meestal hints of tipjes van de sluier, later begonnen een aantal users steeds meer eisen te stellen aan de redactie als er dingen onduidelijk waren en zo ging dat dan steeds een stapje verder zegmaarquote:Op dinsdag 18 december 2007 18:38 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Nee, ze mogen natuurlijk ook niet alles vertellen.
Aan de andere kant, als je laat doorschemeren dat je van dé redactie bent, moet je ook wel wat te melden hebben, dat doe je toch met een bedoeling lijkt mij.
Maar als je zo onheus bejegent wordt, is het logisch dat je de benen neemt.
Jammer dat sommige mensen dan gelijk de hele hand willen hè? Dan maak je ze toch kopschuw lijkt mij.quote:Op dinsdag 18 december 2007 18:40 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat deden ze ook in het begin weleens, maar dat waren dan meestal hints of tipjes van de sluier, later begonnen een aantal users steeds meer eisen te stellen aan de redactie als er dingen onduidelijk waren en zo ging dat dan steeds een stapje verder zegmaarOok zal er wellicht van hoger zijn ingegrepen dat de redactie soms teveel info verspreidde waardoor ze volgens eigen zeggen "een spreekverbod" hebben
Ze hadden vanaf het begin dat ze meepostten (vorig jaar december) ook regelmatig wat te melden, echter toen kwamen er een heleboel kutnewbies die niet alleen vonden dat ze het recht hadden om de redactie van alles te vragen, maar ook dat de redactie de plicht had om al hun vragen te beantwoorden, en vanaf dat moment was het voor de redactie eigenlijk niet leuk meer om hier nog te posten (daarvoor was t gewoon gezellig), want telkens als ze zich lieten zien dan begonnen dezelfde hufters weer te schreeuwen dat ze recht hadden op antwoord en liepen ze uit te schelden voor van alles en nogwat alsof de redactie John de Mol zelf was.quote:Op dinsdag 18 december 2007 18:38 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Nee, ze mogen natuurlijk ook niet alles vertellen.
Aan de andere kant, als je laat doorschemeren dat je van dé redactie bent, moet je ook wel wat te melden hebben, dat doe je toch met een bedoeling lijkt mij.
Maar als je zo onheus bejegent wordt, is het logisch dat je de benen neemt.
Godverdegodverdegodver.quote:Op dinsdag 18 december 2007 18:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze hadden vanaf het begin dat ze meepostten (vorig jaar december) ook regelmatig wat te melden, echter toen kwamen er een heleboel kutnewbies die niet alleen vonden dat ze het recht hadden om de redactie van alles te vragen, maar ook dat de redactie de plicht had om al hun vragen te beantwoorden, en vanaf dat moment was het voor de redactie eigenlijk niet leuk meer om hier nog te posten (daarvoor was t gewoon gezellig), want telkens als ze zich lieten zien dan begonnen dezelfde hufters weer te schreeuwen dat ze recht hadden op antwoord en liepen ze uit te schelden voor van alles en nogwat alsof de redactie John de Mol zelf was.
Een beetje nadenken en je realiseren dat ze niet alles kunnen en mogen vertellen (ze moeten immers ook hun hypotheek betalen) was kennelijk al teveel gevraagd, en ook de verantwoordelijkheid voor de gebeurtenissen in de villa gelijk maar neerleggen bij degene die hier met die account post is kennelijk heel normaal...
Sommige mensen zijn niet alleen dom maar ook rete-irritant, en mensen die zulke zaken niet kunnen en/of willen zien en dan gelijk alle fatsoensnormen maar aan hun laars lappen, schreeuwen helaas het hardst.
Dat, en de gifjes in de COS... daar wordt FOK! sloom vanquote:Op dinsdag 18 december 2007 18:47 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Godverdegodverdegodver.
Smerige, vuile, achterlijke, mongelide TERINGkutnewbies![]()
![]()
![]()
Erg, dat soort stommelingen, je zou er plaatsvervangende schaamte van krijgenquote:Op dinsdag 18 december 2007 18:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze hadden vanaf het begin dat ze meepostten (vorig jaar december) ook regelmatig wat te melden, echter toen kwamen er een heleboel kutnewbies die niet alleen vonden dat ze het recht hadden om de redactie van alles te vragen, maar ook dat de redactie de plicht had om al hun vragen te beantwoorden, en vanaf dat moment was het voor de redactie eigenlijk niet leuk meer om hier nog te posten (daarvoor was t gewoon gezellig), want telkens als ze zich lieten zien dan begonnen dezelfde hufters weer te schreeuwen dat ze recht hadden op antwoord en liepen ze uit te schelden voor van alles en nogwat alsof de redactie John de Mol zelf was.
Een beetje nadenken en je realiseren dat ze niet alles kunnen en mogen vertellen (ze moeten immers ook hun hypotheek betalen) was kennelijk al teveel gevraagd, en ook de verantwoordelijkheid voor de gebeurtenissen in de villa gelijk maar neerleggen bij degene die hier met die account post is kennelijk heel normaal...
Sommige mensen zijn niet alleen dom maar ook rete-irritant, en mensen die zulke zaken niet kunnen en/of willen zien en dan gelijk alle fatsoensnormen maar aan hun laars lappen, schreeuwen helaas het hardst.
Heel helder en duidelijk uitgelegd!quote:Op dinsdag 18 december 2007 18:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Thnxquote:Op dinsdag 18 december 2007 18:48 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Heel helder en duidelijk uitgelegd!
Ben je nu serieus over die gifjes?quote:Op dinsdag 18 december 2007 18:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat, en de gifjes in de COS... daar wordt FOK! sloom van
quote:Op dinsdag 18 december 2007 18:50 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ben je nu serieus over die gifjes?
Tuurlijk niet, maar die COShoeren die denken dat FOK! alleen uit DGK bestaat en die het volbaggeren van zoveel mogelijk COSsen tot hoogste levensdoel gemaakt hebben dachten dat wel... en bleven dat ook roepen.quote:
Zo'n smilie schreeuwt om een "riddle of the day"quote:
Rivier.quote:Op dinsdag 18 december 2007 18:59 schreef Jappie het volgende:
[..]
Zo'n smilie schreeuwt om een "riddle of the day"![]()
Wat heeft stroom maar geeft geen licht;
ook een mond maar houd hem dicht.
Zelfs een hoofd maar kan niet gapen
en een bed doch onbeslapen ?
Ik heb dat ook gedacht in die tijd dat FOK dagenlang heel traag ging en tegelijkertijd die gifjes in kwamen, of ben ik ook een CoSHoer?quote:Op dinsdag 18 december 2007 18:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, maar die COShoeren die denken dat FOK! alleen uit DGK bestaat en die het volbaggeren van zoveel mogelijk COSsen tot hoogste levensdoel gemaakt hebben dachten dat wel... en bleven dat ook roepen.
Alsof heel FOK! sloom zou worden van een paar gifjes in 1 subforum![]()
Fok! wordt NIET ik herhaal NIET traag omdat mensen in een COS ergens een paar gifjes plaatsen.quote:Op dinsdag 18 december 2007 19:00 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik heb dat ook gedacht in die tijd dat FOK dagenlang heel traag ging en tegelijkertijd die gifjes in kwamen, of ben ik ook een CoSHoer?
Daar heb je wel een punt, steedsquote:Op dinsdag 18 december 2007 18:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, maar die COShoeren die denken dat FOK! alleen uit DGK bestaat en die het volbaggeren van zoveel mogelijk COSsen tot hoogste levensdoel gemaakt hebben dachten dat wel... en bleven dat ook roepen.
Alsof heel FOK! sloom zou worden van een paar gifjes in 1 subforum![]()
Precies..het zijn die bandbreedte ende mbvretende avatargifjes van NZ.quote:Op dinsdag 18 december 2007 19:01 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Fok! wordt NIET ik herhaal NIET traag omdat mensen in een COS ergens een paar gifjes plaatsen.
quote:Op dinsdag 18 december 2007 19:01 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Fok! wordt NIET ik herhaal NIET traag omdat mensen in een COS ergens een paar gifjes plaatsen.
quote:Op dinsdag 18 december 2007 18:59 schreef Jappie het volgende:
[..]
Zo'n smilie schreeuwt om een "riddle of the day"![]()
Wat heeft stroom maar geeft geen licht;
ook een mond maar houd hem dicht.
Zelfs een hoofd maar kan niet gapen
en een bed doch onbeslapen ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 18 december 2007 19:02 schreef Jappie het volgende:
[..]
Precies..het zijn die bandbreedte ende mbvretende avatargifjes van NZ.
Stengelquote:Op dinsdag 18 december 2007 19:01 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hij was echt té makkelijk.
Bovendien heb jij de mijne nog niet echt opgelost geloof ik.
Fok! wordt traag van al die zwarte letters in usernames.quote:Op dinsdag 18 december 2007 19:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
![]()
Zullen we een nieuwe hoax gaan verzinnen??
FOK! wordt traag van COShoeren (ja idd... heel FOK! wordt daar traag van)
Daar ben ik ondertussen ook wel achterquote:Op dinsdag 18 december 2007 19:01 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Beauty!quote:Op dinsdag 18 december 2007 19:05 schreef Soury het volgende:
Nou daar ist ie dan.. Wel een zootje en geen bal aan[ afbeelding ]
Een een cadeautje voor mezelf
HERTOG JAN!!11111!!11quote:Op dinsdag 18 december 2007 19:05 schreef Soury het volgende:
Ohhh oohh kutquote:Op dinsdag 18 december 2007 19:05 schreef Jappie het volgende:
[..]
Wat dacht je van al die lampjes in de kerstboompics...
quote:Op dinsdag 18 december 2007 19:04 schreef -Blurk- het volgende:
[..]Jij kan een spoiler maken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dolf is de baas
Insaantje
Lekker hoorquote:Op dinsdag 18 december 2007 19:05 schreef Soury het volgende:
quote:Op dinsdag 18 december 2007 19:05 schreef Soury het volgende:
Oeh leuk... ik maak weer ff een nieuwe serie... zet ik die van mezelf in t donker er ook bijquote:Op dinsdag 18 december 2007 19:05 schreef Soury het volgende:
Jamin gaat na vandaag verbouwen, had voor 30 euro ballen en zuurstokkenquote:
quote:Op dinsdag 18 december 2007 19:07 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jij ook.
Tekst selecteren die je in spoiler wil hebben en klikken op het "lege" icoontje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dolf is de baas
Insaantje
Had je niet gedacht hè? Je gaat naar dat onbeschreven vierkantje hierboven en dan heb je hem.quote:
quote:Op dinsdag 18 december 2007 19:08 schreef Lobasca het volgende:
[..]Weer wat geleerd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
God, ik ben te goed voor deze wereld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dolf is de baas
Insaantje
Das waarquote:Op dinsdag 18 december 2007 19:09 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Weer wat geleerd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en weet jij ook al met de quote-splits-knop om te gaan?quote:Op dinsdag 18 december 2007 19:09 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Had je niet gedacht hè? Je gaat naar dat onbeschreven vierkantje hierboven en dan heb je hem.
quote:Op dinsdag 18 december 2007 19:09 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Weer wat geleerd.
Ja er zit een barst in het glas (moet ik laten fixen), maar die poster staat al een tijdje daar dus als ik um weghaal zie je een zwarte streep op de muur. Die muur gaat ook binnekort een ander kleurtje krijgen.quote:Op dinsdag 18 december 2007 19:09 schreef Ian_Nick het volgende:
Die visjes op de achtergrond maken het echt af
Wat is dat voor een knop dan?quote:Op dinsdag 18 december 2007 19:11 schreef Lobasca het volgende:
[..]
en weet jij ook al met de quote-splits-knop om te gaan?
De quote-split knop geef je de volgende tags: [ /qoute] en [ quote] tegen elkaar aan.quote:Op dinsdag 18 december 2007 19:11 schreef Lobasca het volgende:
[..]
en weet jij ook al met de quote-splits-knop om te gaan?
Verrek !!!quote:
Hmmz kee nog eentje dan..daarna is Ianquote:Op dinsdag 18 december 2007 19:20 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Nee, ik vind het leuker om te raden
quote:Op dinsdag 18 december 2007 19:26 schreef Jappie het volgende:
[..]
Hmmz kee nog eentje dan..daarna is Ian![]()
5 mannen gingen naar de kerk toen het plots begon te regenen;
4 van de 5 mannen begonnen te rennen en werden nat
de 5e veroerde zich niet en bleef droog.
Hoe kon dit?
Ik met jou, veulerst en Gert?quote:Op dinsdag 18 december 2007 19:29 schreef -Blurk- het volgende:
Wat is een nazi met drie messen in zijn rug?
quote:Op dinsdag 18 december 2007 19:26 schreef Jappie het volgende:
[..]
de 5e verroerde zich niet en bleef droog.
Hoe kon dit?
quote:Op dinsdag 18 december 2007 19:28 schreef Lobasca het volgende:
[..]Die had ik eerst staan maar ging twijfelen en haalde hem weer wegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....fuck spelling I say.
![]()
De 5e is dood en ligt dus in een kist.quote:Op dinsdag 18 december 2007 19:26 schreef Jappie het volgende:
[..]
de 5e verroerde zich niet en bleef droog.
Hoe kon dit?
quote:Op dinsdag 18 december 2007 19:30 schreef -Blurk- het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hem 'um speciaal voor jou geëdit.quote:Op dinsdag 18 december 2007 19:31 schreef Jappie het volgende:
[..]
Die had ik eerst staan maar ging twijfelen en haalde hem weer weg...fuck spelling I say.
Ik had 'm dus goed?quote:Op dinsdag 18 december 2007 19:33 schreef Jappie het volgende:
[..]
Tijd dat je er zelf weer eens een hier dumpt dan.
Opgeruimd staat netjes o.i.d.quote:Op dinsdag 18 december 2007 19:33 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Zou óók kunnen, maar is niet het juiste antwoord
Jaja...pfft..... pietje ongeduld.quote:Op dinsdag 18 december 2007 19:33 schreef Ian_Nick het volgende:
Jappiiiiiiee!?
quote:Op dinsdag 18 december 2007 19:35 schreef Jappie het volgende:
[..]
Jaja...pfft..... pietje ongeduld..kan ik er wat aan doen dat die page's hier zo traag laden na dit geintje van Lean.
Thnx dearquote:Op dinsdag 18 december 2007 19:32 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik hem 'um speciaal voor jou geëdit.
quote:Op dinsdag 18 december 2007 19:38 schreef Jappie het volgende:
[..]
Thnx dear..maar ik ken mijn gebreken...no harm done.
Triest maar waarquote:Op dinsdag 18 december 2007 19:37 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Had ie het nu weer goed? Wordt ie nog onuitstaanbaarder
quote:Op dinsdag 18 december 2007 19:40 schreef Ian_Nick het volgende:
Okee, ik heb een nieuwe bedacht:
Ik open wat u meestal sluit.
Door mij kan ieder in en uit.
Uw vriendjes gaan mij door de mond.
Men vindt mij dan ook laag bij de grond.
Wederom heb ik het idee dat hij erg makkelijk is, maar dat dacht ik van de vorige ook
Goed!!!! Klasse Jappiequote:Op dinsdag 18 december 2007 19:42 schreef Jappie het volgende:
[..]
Triest maar waar![]()
Anyway...... [ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 18 december 2007 19:42 schreef -Blurk- het volgende:
[..]Sorry, niet goed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op dinsdag 18 december 2007 19:36 schreef -Blurk- het volgende:
Mooie serie Leandra, ik vind zelf die van Soury érg leuk!
Een kattenluikjequote:Op dinsdag 18 december 2007 19:59 schreef Ian_Nick het volgende:
En Blurk zat zo dicht bij met haar eerste gok.
Yeuyquote:Op dinsdag 18 december 2007 20:07 schreef Jappie het volgende:
[..]
Nope; goedgekeurd door de nederlandse vereniging van puzzelende huismannen.![]()
Ik weet hetquote:Op dinsdag 18 december 2007 20:12 schreef Jappie het volgende:
[..]
Voor blurk een klassieker....niet googlen he
![]()
What is black and white and red all over?
Nee, ik google nooit met raadselsquote:Op dinsdag 18 december 2007 20:12 schreef Jappie het volgende:
[..]
Voor blurk een klassieker....niet googlen he
![]()
What is black and white and red all over?
het communisme?quote:Op dinsdag 18 december 2007 20:14 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Nee, ik google nooit met raadsels
Netriddle!?quote:Op dinsdag 18 december 2007 20:16 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik weet dat jij het weet![]()
BTW...heb je ooit Netriddle gedaan ?
Online riddles oplossen is fun.quote:Op dinsdag 18 december 2007 20:16 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Netriddle!?
Nog nooit van gehoord?
Even google erbij pakkenquote:Op dinsdag 18 december 2007 20:17 schreef Jappie het volgende:
[..]
Online riddles oplossen is fun.![]()
Netriddle was de oermoeder der online puzzle adventures.
quote:Op dinsdag 18 december 2007 20:20 schreef Jappie het volgende:
[..]
Bereid je maar voor op een jarendurende nieuwe verslaving mijn zoon.
Yepquote:Op dinsdag 18 december 2007 20:18 schreef -Blurk- het volgende:
Of moet ik het in een heel andere hoek zoeken, meer letterlijk misschien?
Misschien heeft Ian nog wel een leuke riddle als hint.quote:Op dinsdag 18 december 2007 20:20 schreef -Blurk- het volgende:
Drank misschien ? Red Label?
Nee hoor, nu schat je me te hoog in Jappie. Mijn hersens kraken.quote:Op dinsdag 18 december 2007 20:20 schreef Jappie het volgende:
[..]
Yep![]()
Je houd je toch niet bewust van de domme he ?
Jemig wat het jij er een werk van gemaakt.. (Boom)quote:Op dinsdag 18 december 2007 19:36 schreef -Blurk- het volgende:
Mooie serie Leandra, ik vind zelf die van Soury érg leuk!
How about: "White Rhino"quote:Op dinsdag 18 december 2007 20:21 schreef Jappie het volgende:
[..]
Misschien heeft Ian nog wel een leuke riddle als hint.
wélja, doe er nog maar een raadseltje bij...quote:Op dinsdag 18 december 2007 20:21 schreef Jappie het volgende:
[..]
Misschien heeft Ian nog wel een leuke riddle als hint.
Dat lijkt mij sterk http://www.nirvana-shop.com/white-rhino-p-97.htmlquote:Op dinsdag 18 december 2007 20:23 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
How about: "White Rhino"
Dat lijkt mij wel een goeie hint over hoe je op zoek moet naar het antwoord?![]()
hintquote:Op dinsdag 18 december 2007 20:25 schreef -Blurk- het volgende:
Cocaïne? Vanwege die neushoorn? Of heroïne?
Daar doelde ik niet echt opquote:Op dinsdag 18 december 2007 20:25 schreef Jappie het volgende:
[..]
Dat lijkt mij sterk http://www.nirvana-shop.com/white-rhino-p-97.html![]()
Oké.quote:Op dinsdag 18 december 2007 20:27 schreef Jappie het volgende:
[..]
hint
extra extra read all about it!!
De krant!quote:Op dinsdag 18 december 2007 20:27 schreef Jappie het volgende:
[..]
hint
extra extra read all about it!!
Een witte neushoorn bestaat niet.quote:Op dinsdag 18 december 2007 20:28 schreef Talitha het volgende:
[..]
Oké.![]()
Maar die witte neushoorn snap ik dan niet...
Damn Ian...jij weet net als Soury aparte weetjes...respectquote:Op dinsdag 18 december 2007 20:31 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Een witte neushoorn bestaat niet.
Dat is een vertalingsfout van het engels naar het nederlands.
"Grey Rhino" werd grijze neushoorn = correct
"Wide Rhino" werd dankzij crappy vertalen witte neushoorn omdat die n00b White verstond. = incorrect.
Ik dacht dat dat in deze wel een cryptische doch behulpzame hint zou zijn.
Heeft wel lang geduurd he,quote:
A popular theory of the origins of the name White Rhinoceros is a mistranslation from Afrikaans. The Afrikaans word "wyd" (derived from the Dutch word "wijd"), which means "wide", referred to the width of the Rhinoceros mouth. Early English settlers in South Africa misinterpreted the "wyd" for "white". So the rhino with the wide mouth ended up being called the White Rhino and the other one, with the narrow pointed mouth, was called the Black Rhinoceros. This explanation is thought to be somewhat implausible. A review of Dutch and Afrikaans literature about the rhinoceros, however, has failed to produce any evidence that the word wyd was ever used to describe the rhino.[2]quote:Op dinsdag 18 december 2007 20:31 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Een witte neushoorn bestaat niet.
Dat is een vertalingsfout van het engels naar het nederlands.
"Grey Rhino" werd grijze neushoorn = correct
"Wide Rhino" werd dankzij crappy vertalen witte neushoorn omdat die n00b White verstond. = incorrect.
Ik dacht dat dat in deze wel een cryptische doch behulpzame hint zou zijn.
Ik onthoud altijd stomme dingenquote:Op dinsdag 18 december 2007 20:33 schreef Jappie het volgende:
[..]
Damn Ian...jij weet net als Soury aparte weetjes...respect
Dat is ongeveer wat ik zeiquote:Op dinsdag 18 december 2007 20:35 schreef Talitha het volgende:
[..]
A popular theory of the origins of the name White Rhinoceros is a mistranslation from Afrikaans. The Afrikaans word "wyd" (derived from the Dutch word "wijd"), which means "wide", referred to the width of the Rhinoceros mouth. Early English settlers in South Africa misinterpreted the "wyd" for "white". So the rhino with the wide mouth ended up being called the White Rhino and the other one, with the narrow pointed mouth, was called the Black Rhinoceros. This explanation is thought to be somewhat implausible. A review of Dutch and Afrikaans literature about the rhinoceros, however, has failed to produce any evidence that the word wyd was ever used to describe the rhino.[2]
Gaat er even voor zittenquote:Op dinsdag 18 december 2007 20:34 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
...en ik ga een raadsel verzinnen waar zelfs Jappie en Ian niet uitkomen.![]()
Uhuh...jij mag na blurkquote:Op dinsdag 18 december 2007 20:45 schreef Talitha het volgende:
Iedereen wacht op het volgende raadsel?![]()
Heb jij nog een mooie Talitha?quote:Op dinsdag 18 december 2007 20:45 schreef Talitha het volgende:
Iedereen wacht op het volgende raadsel?![]()
Laat Talitha maar eerst, want ik ga een tering-moeilijke verzinnen (om in Fok!-terminologie te blijven) voor jou en Ian.quote:
Dan moet ik wel google-en, want ik ben niet zo creatief als Ian.quote:
Ik geloof alleen wat ik zelf zegquote:Op dinsdag 18 december 2007 20:38 schreef Talitha het volgende:
[..]
Mijn oog viel vooral op het woord implausible.
No problem..quote:Op dinsdag 18 december 2007 20:48 schreef Talitha het volgende:
[..]
Dan moet ik wel google-en, want ik ben niet zo creatief als Ian.
Een kleintje dan.quote:
...ja dat is Peter, ja dat is Peterquote:Op dinsdag 18 december 2007 20:55 schreef Jappie het volgende:
[..]
No problem..![]()
..luistert verder...
...wie maakt dat ik niets meer lust ? [ afbeelding ] wie verstoort mijn rust ? [ afbeelding ] ...
een waterhoentje?quote:Op dinsdag 18 december 2007 20:55 schreef Talitha het volgende:
[..]
Een kleintje dan.![]()
Ik kwam op een vonder,
Ik zag een groot wonder,
't Gat naar boven, de kop eronder.
Ik had eigenlijk gedacht zo'n cijferreeks te maken net als die van Jappie. Maar wel één zonder enkele logica. En dan de heren daarop laten ploeteren.quote:Op dinsdag 18 december 2007 20:47 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Laat Talitha maar eerst, want ik ga een tering-moeilijke verzinnen (om in Fok!-terminologie te blijven) voor jou en Ian.
en daar heb ik tijd voor nodig, jullie vormen een grote uitdaging![]()
quote:Op dinsdag 18 december 2007 20:55 schreef Talitha het volgende:
[..]
Een kleintje dan.![]()
Ik kwam op een vonder,
Ik zag een groot wonder,
't Gat naar boven, de kop eronder.
Dat is een handige eigenschap.quote:Op dinsdag 18 december 2007 20:50 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik geloof alleen wat ik zelf zeg
Ik had eigenlijk deze willen plaatsen, maar dat leek me teveel gepuzzel?quote:
Zónder logica?quote:Op dinsdag 18 december 2007 20:58 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk gedacht zo'n cijferreeks te maken net als die van Jappie. Maar wel één zonder enkele logica. En dan de heren daarop laten ploeteren.![]()
Ik weet ook niet of het goed is hoor. Was mijn eerste ingeving, je stapt op een vonder, en dan zie je zo'n beest met de kont omhoog, en ja, dat is een wonder, zoiets.quote:Op dinsdag 18 december 2007 20:59 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hoe kwam je daar?
Want ik had zoiets alleen bij de laatste zin
Wow!quote:Op dinsdag 18 december 2007 21:01 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk deze willen plaatsen, maar dat leek me teveel gepuzzel?![]()
"Drie goden X, Y, en Z heten (in onbepaalde volgorde) Waar, Vals en Willekeur. Waar spreekt altijd de waarheid, Vals liegt altijd en Willekeur antwoordt willekeurig de waarheid of de leugen. De opdracht bestaat eruit om door drie ja/neen vragen te stellen exact de identiteiten van X, Y en Z te bepalen. Je mag kiezen aan welke god je elke vraag stelt, en je mag meerdere vragen aan dezelfde god stellen. Een bijkomend probleem is dat de goden wel Nederlands verstaan, maar zelf niet kunnen spreken. Ze antwoorden met 'dah' en 'nah', maar vooraf is niet geweten welke 'ja' en welke 'neen' betekent."
Nou, is toch een geweldig raadsel? Leuker ook denk ik dan een cijferreeks, maar dat komt ook omdat ik daar helemaal niets van snap.quote:Op dinsdag 18 december 2007 21:01 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk deze willen plaatsen, maar dat leek me teveel gepuzzel?![]()
"Drie goden X, Y, en Z heten (in onbepaalde volgorde) Waar, Vals en Willekeur. Waar spreekt altijd de waarheid, Vals liegt altijd en Willekeur antwoordt willekeurig de waarheid of de leugen. De opdracht bestaat eruit om door drie ja/neen vragen te stellen exact de identiteiten van X, Y en Z te bepalen. Je mag kiezen aan welke god je elke vraag stelt, en je mag meerdere vragen aan dezelfde god stellen. Een bijkomend probleem is dat de goden wel Nederlands verstaan, maar zelf niet kunnen spreken. Ze antwoorden met 'dah' en 'nah', maar vooraf is niet geweten welke 'ja' en welke 'neen' betekent."
Tuurlijk wel, staat gepland na de pauze Gertquote:Op dinsdag 18 december 2007 21:07 schreef Gert het volgende:
Goedenavond.![]()
Is het weer eens puzzeltjes en raadseltjestijd?
Dus we gaan het niet over sex of over Hitler hebben?
Yup, klinkt goed.quote:Op dinsdag 18 december 2007 21:05 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ik weet ook niet of het goed is hoor. Was mijn eerste ingeving, je stapt op een vonder, en dan zie je zo'n beest met de kont omhoog, en ja, dat is een wonder, zoiets.
Speciaal voor Gertquote:Op dinsdag 18 december 2007 21:07 schreef Gert het volgende:
Goedenavond.![]()
Hééé die is wel lache.. eigenlijk ben ik tegen dat kerstmutsen gedoe maar deze is wel gaaf.quote:
En wanneer dat is, dat moet zeker geraden worden?quote:Op dinsdag 18 december 2007 21:10 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, staat gepland na de pauze Gert
Volgens Google moet het eend zijn, maar waterhoentje lijkt me 'close enough'quote:Op dinsdag 18 december 2007 21:05 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ik weet ook niet of het goed is hoor. Was mijn eerste ingeving, je stapt op een vonder, en dan zie je zo'n beest met de kont omhoog, en ja, dat is een wonder, zoiets.
Ik zou zelf aan en ietsiepietsiepeuterig klein beetje grotere waterbewoner gedacht hebben.quote:Op dinsdag 18 december 2007 21:05 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Hoi Gert.quote:Op dinsdag 18 december 2007 21:07 schreef Gert het volgende:
Goedenavond.![]()
Ik was even aan het experimenterenquote:Op dinsdag 18 december 2007 21:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Hééé die is wel lache.. eigenlijk ben ik tegen dat kerstmutsen gedoe maar deze is wel gaaf.
Ik kijk best wel gemeen
Op mijquote:Op dinsdag 18 december 2007 21:19 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik was even aan het experimenteren
Hoe raadt je het zoquote:Op dinsdag 18 december 2007 21:16 schreef Gert het volgende:
[..]
En wanneer dat is, dat moet zeker geraden worden?
Wow, ik ben trots!quote:Op dinsdag 18 december 2007 21:16 schreef Talitha het volgende:
[..]
Volgens Google moet het eend zijn, maar waterhoentje lijkt me 'close enough'![]()
.
Ze hebben trouwens hier in de buurt de naam van de kleuterschool veranderd, er stond: Waterhoentje, daar is door iemand Waterhoertje van gemaakt, moest er wel om lachenquote:
Mag wow niet meer? Wist ik niet..quote:Op dinsdag 18 december 2007 21:28 schreef Jappie het volgende:
[..]
WoW sucks big time![]()
http://nl.youtube.com/watch?v=YRgNOyCnbqg
althans...vanavond...![]()
Maar ging je tentamen goed?quote:Op dinsdag 18 december 2007 21:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
Een tentamen maken en je mist weer 275 posts.
Lobasca heeft een uhh waxie taxiequote:Op dinsdag 18 december 2007 21:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
Nee. En ik heb niet eens bier in huis om 't weg te drinken. Heb al 4 glazen Taksi op
.
Hardcore.quote:Op dinsdag 18 december 2007 21:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
Nee. En ik heb niet eens bier in huis om 't weg te drinken. Heb al 4 glazen Taksi op
.
Ja, wat een nutteloos ding zeg, je kan hem natuurlijk ook als ballenknijper gebruiken, dan krijg je ineens een heel ander idee van dat stukje gereedschapquote:
quote:
Nou voor mij wel..quote:
Volgens mij wist jij van begin af aan al waar de letters BDSM voor stonden.quote:Op dinsdag 18 december 2007 21:45 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ja, wat een nutteloos ding zeg, je kan hem natuurlijk ook als ballenknijper gebruiken, dan krijg je ineens een heel ander idee van dat stukje gereedschap
Denk je dat?quote:Op dinsdag 18 december 2007 21:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Volgens mij wist jij van begin af aan al waar de letters BDSM voor stonden.
Mijn Deutsch ist niet zo gut.quote:Op dinsdag 18 december 2007 21:47 schreef Gert het volgende:
[..]Der Waxitaxi™ erleichtert das Entfernen einer leeren Hülle, auch wenn diese am Boden festgeklebt
ist.
Raad eens?quote:
Ja !quote:Op dinsdag 18 december 2007 21:50 schreef Talitha het volgende:
[..]
Mijn Deutsch ist niet zo gut.Een leeren hülle, is dat een lederhosen?
Volgens mij hou je me voor de gek...quote:Op dinsdag 18 december 2007 21:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja !![]()
Wat een maf ding hè, die waxitaxi.
Weet je wat dat is? Een ding om je waxine lichtjes aan te pakken . Ik had er nog nooit van gehoord. En is ook redelijk nutteloos.quote:
Ik pak mijn waxinelichtjes altijd gewoon met mijn handen, maar dat mag zeker niet meer van de Kerst-Polizei, we moeten jetzt eine Waxitaxi gebruiken...quote:Op dinsdag 18 december 2007 21:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Weet je wat dat is? Een ding om je waxine lichtjes aan te pakken . Ik had er nog nooit van gehoord. En is ook redelijk nutteloos.
Ik steek ze domweg aan. En ze gaan vanzelf uitquote:Op dinsdag 18 december 2007 21:59 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ik pak mijn waxinelichtjes altijd gewoon met mijn handen, maar dat mag zeker niet meer van de Kerst-Polizei, we moeten jetzt eine Waxitaxi gebruiken...
Slaap lekker Talitha, het was weer een genoegen!quote:Op dinsdag 18 december 2007 22:01 schreef Talitha het volgende:
Even in stijl afscheid nemen:
[ afbeelding ] +=
![]()
Pas op de waxi taxies.. die kunnen bar gemeen zijn.quote:Op dinsdag 18 december 2007 22:01 schreef Talitha het volgende:
Even in stijl afscheid nemen:
[ afbeelding ] +=
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |