Sorry, wie ben jij?quote:Op dinsdag 18 december 2007 17:11 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Nou, ik vind hem daarentegen wel goed.
Carequote:Op dinsdag 18 december 2007 17:12 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Sorry, wie ben jij?
Ik ken jou niet meer
quote:Op dinsdag 18 december 2007 17:11 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Nou, ik vind hem daarentegen wel goed.
Het is: "#care" n00b.quote:Op dinsdag 18 december 2007 17:14 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Care![]()
je hebt mij zo vaak gepest, nu is het mijn beurt
Uhm....quote:Op dinsdag 18 december 2007 17:14 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik had de tekst van jou gepikkert
Nee, dit is goed voor mijn postcount.quote:Op dinsdag 18 december 2007 17:14 schreef Gert het volgende:
Goede TT, matige fipo.
Of moeten we weer aardig gaan doen tegen je, Ian?
Je staat tegenwoordig hoger in de lijst dan ikquote:Op dinsdag 18 december 2007 17:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nee, dit is goed voor mijn postcount.
quote:Op dinsdag 18 december 2007 17:16 schreef Veulen het volgende:
Tjonge je kijkt even niet en het gaat gewoon weer over sex
Daar hoor ik ook, baggeraar.quote:Op dinsdag 18 december 2007 17:16 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Je staat tegenwoordig hoger in de lijst dan ik
Nee, het gaat over dingen in mijn reet duwen.quote:Op dinsdag 18 december 2007 17:16 schreef Veulen het volgende:
Tjonge je kijkt even niet en het gaat gewoon weer over sex
OK, Nou mensen, flink doorjennen dan maar, ik ben even naar albert de palbert en zo..quote:Op dinsdag 18 december 2007 17:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nee, dit is goed voor mijn postcount.
quote:Op dinsdag 18 december 2007 17:18 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
..gelukkig begrijp ik noob niet, nogmaals #care
Ja, ik zie ook vaak op FOK woorden die iedereen lijkt te begrijpen, behalve ik..quote:Op dinsdag 18 december 2007 17:18 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
..gelukkig begrijp ik noob niet, nogmaals #care
Dingen? Het is maar één ding! Wel een gigantisch dingquote:Op dinsdag 18 december 2007 17:18 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nee, het gaat over dingen in mijn reet duwen.
Ik heb de paarsche vibrator zelf bedacht, dat is het erge.quote:Op dinsdag 18 december 2007 17:21 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dingen? Het is maar één ding! Wel een gigantisch ding
En we noemen hem het paarsche beertjequote:Op dinsdag 18 december 2007 17:22 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb de paarsche vibrator zelf bedacht, dat is het erge.
Voorzichtig of ik haal haar erbij.quote:Op dinsdag 18 december 2007 17:23 schreef Lobasca het volgende:
[..]
En we noemen hem het paarsche beertje
Maar natuurlijk...quote:Op dinsdag 18 december 2007 17:22 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb de paarsche vibrator zelf bedacht, dat is het erge.
Dit zat er aan te komen natuurlijk.quote:Op dinsdag 18 december 2007 17:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maar natuurlijk...
[ afbeelding ]
Dat lijkt zo ongeveer standaard te zijn in de Tarzan-serie... alsmede de stimulatie aan de andere kant..quote:Op dinsdag 18 december 2007 17:31 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dit zat er aan te komen natuurlijk.
Wel fijn dat mijn clitje ook gestimuleerd gaat worden.
Kijk, dat zou ik dus serieus niet weten.quote:Op dinsdag 18 december 2007 17:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat lijkt zo ongeveer standaard te zijn in de Tarzan-serie... alsmede de stimulatie aan de andere kant..
Wel opvallend dat die dingen vrijwel allemaal paars zijn trouwens
Ik ook niet, maar ik was net op zoek naar een plaatje van een paarse vibratorquote:Op dinsdag 18 december 2007 17:35 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Kijk, dat zou ik dus serieus niet weten.
Bullshit, bevalt dat ding?quote:Op dinsdag 18 december 2007 17:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik was net op zoek naar een plaatje van een paarse vibrator
En als je dan op die site allemaal van die paarse dingen ziet... dan valt het wel op
quote:Op dinsdag 18 december 2007 17:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maar natuurlijk...
[ afbeelding ]
Geen idee, ik heb geen Tarzanquote:
Aan jou de eer!quote:Op dinsdag 18 december 2007 17:38 schreef Jappie het volgende:
Je hoopt met zo'n topictitel toch min of meer wel op een rel schaal 5
quote:Op dinsdag 18 december 2007 17:43 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik zal mijn ervaring maar niet hier neerzetten.
Ach kom op...webcam aan...recorder stand...leuk nieuw lingerietje..knop om en denken aan Gert.quote:Op dinsdag 18 december 2007 17:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb geen Tarzan![]()
Ik heb alleen een hele simpele omdat m'n vriendinnen allemaal liepen te zeuren dat zo'n ding het helemaal was en dat ik m'n toenmalige aan/uit verkering met m'n ex direct zou beëindigen als ik zo'n ding zou hebben...
Niets is minder waar, ik vind het zo waardeloos dat de originele batterijen er nog inzitten (al 2½ jaar dus)
Doe mij maar het echte werk.... dat is leuker en lekkerder dan zo'n siliconenstaaf
Niet voor zover ik weet, maar ik heb de laatste dagen niet alles gelezen (lees: ik heb helemaal niet teruggelezen)quote:
Voor volk en vaderland?quote:Op dinsdag 18 december 2007 17:45 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ach kom op...webcam aan...recorder stand...leuk nieuw lingerietje..knop om en denken aan Gert.
Het is net alsof dat ding zijn duim opsteektquote:Op dinsdag 18 december 2007 17:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maar natuurlijk...
[ afbeelding ]
Ik vraag me serieus af wat ze bedoeld hebben met dat hondje aan de linkerkant... ik bedoel: ik begrijp waar het voor is, maar waarom in de vorm van een hondje waarvan de voorpoot het werk doet, en die nog een hondje op z'n rug heeft ook??quote:Op dinsdag 18 december 2007 17:56 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Het is net alsof dat ding zijn duim opsteekt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |