quote:
zijn dat mailtje van jouw systeem naar Outlook, of van Outlook naar dat hotmailadres?quote:Op dinsdag 18 december 2007 17:50 schreef dj_kris het volgende:
Vaag, ook e-mailtjes via Outlook worden geblokkeerd
het grappige is dat dat altijd specifiek voor hotmail vermeldt moet worden, terwijl bijvoorbeeld Gmail nooit problemen oplevertquote:Op dinsdag 18 december 2007 17:26 schreef RacerDKB het volgende:
Zet op je site, bij het aanmeldproces:
''Let op, hotmailgebruikers: wegens het spamfilter van Hotmail kan het activatiemailtje in uw map met Ongewenste email komen. Bekijk daarom ook uw map met ongewenste email als het activatiemailtje niet ontvangen is. Er wordt nog gezocht naar een oplossing.''
En het dan niet oplossen?
JA maar ik heb in 10 jaar Hotmail ofzo misschien 1x per jaar een spam bericht... Terwijl ik op m'n eerste gmail account een uur na activatie al alerlei rotzooi binnen had...quote:Op dinsdag 18 december 2007 17:53 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
het grappige is dat dat altijd specifiek voor hotmail vermeldt moet worden, terwijl bijvoorbeeld Gmail nooit problemen oplevert
Dan doe je iets niet goed, ik krijg er een perdag op het adres van mijn domein, dat komt omdat ie weet ik niet waar die op internet staat.quote:Op woensdag 19 december 2007 19:47 schreef Buschetta het volgende:
[..]
JA maar ik heb in 10 jaar Hotmail ofzo misschien 1x per jaar een spam bericht... Terwijl ik op m'n eerste gmail account een uur na activatie al alerlei rotzooi binnen had...
Ja en de helft van je wél gewenste berichten wordt ook in de spam gooit, waardoor je alsnog de hele boel kunt doorspittenquote:Op woensdag 19 december 2007 19:47 schreef Buschetta het volgende:
[..]
JA maar ik heb in 10 jaar Hotmail ofzo misschien 1x per jaar een spam bericht...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |