abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55625807
Jeetje Soepstengel wat een schok van je kleine meid. Bijna volledig doof Er kan natuurlijk zoveel, maar dit verwacht/hoop je niet. Je wilt toch graag dat je kindje gezond en wel is. Ik ben benieuwd wat er uit die test komt. Sterkte.
pi_55625885
Dit was zeker niet wat we gehoopt of gedacht hadden..

In januari krijgen we een telefoontje over wanneer de onderzoeken plaats gaan vinden.. Nou geloof ik er weinig van dat ze ons zullen bellen, dus ik bel hun wel in het nieuwe jaar.. Hopenlijk kan het een beetje snel want dan zitten we tenminste niet meer in spanning en het duurt dan toch nog een tijd voor ze de uitslagen hebben
Het is ook zo'n fijn begin van het nieuwe jaar..
Mama van 2 stengeltjes!
..YANA..
..JAMIE..
  zaterdag 29 december 2007 @ 16:10:51 #203
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_55625981
Soepstengel, sterkte ermee. We duimen met je mee!
Hoe een mens kan veranderen, he...ondergepiest worden en het gewoon helemaal niet erg vinden!
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_55626361
S_oepstengel, wat een naar nieuws!
Maar wel heel goed van je dat je het niet vertrouwde en aan de bel getrokken hebt.
Lijkt me dat als er iets aan gedaan kan worden, je er maar het beste zo vroeg mogelijk bij kan zijn.
Sterkte!
.... met gevoel voor drama....
  zaterdag 29 december 2007 @ 16:35:18 #205
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_55626423
S_opestengel, wat heftig, zeg! Op zich wel "positief" dat jullie zo opmerkzaam zijn geweest en naar de ha zijn gegaan. Nu kan de diagnose heel jong gesteld worden en kunnen jullie je zo goed mogelijk aanpassen en heeft Yana de beste kansen op een zo normaal mogelijke ontwikkeling (en kunnen jullie gebarentaal leren). In ieder geval een dikke kus voor jou en je man (zoals moonah zei in z&g toen je net bevallen was "s_oepballetje")

Stiemie, wat naar dat de diarree 2 mnd kan duren, zeg! Maar ben je niet al 6 wk bezig?

Lewis, ik moest vanochtend nog aan je denken, ik vroeg me af hoe het ging, en welja een hele blije post. Helemaal mooi

Nijna, denk je dat je mirte kan vragen of ze eli leuke trucjes wil leren? Hij kan nu heel goed grijpen, en ook onze kleren. Al dan niet met tussengeklemd velletje ... Niet zo'n prettig trucje, dus.

Kersjes, lijkt me erg vervelend dat devin zou eenkennig is. Hopelijk gaat het snel weer voorbij en vindt hij jou weer net zo lief als vroeger! Heb je trouwens al iets besloten omtrent je cb? Je kan nl ook de nodige controles ed bij de ha laten doen (of iig de prikken) dus dan hoef je niet meer naar het cb (weet niet helemaal ofhet zo klopt, maar dat word ik wel gecorrigeerd )
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  zaterdag 29 december 2007 @ 16:52:06 #206
11682 Moonah
Jolie femme
pi_55626753
Oeh, Soepstengel, dat is schrikken zeg.
Veel sterkte.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_55626966
Dankjulliewel We zijn er zelf ook erg 'blij' mee dat we er zo vroeg bij zijn want hoe eerder we weten wat ons meisje heeft hoe beter! Dan kunnen we er veel beter op inspelen en heeft zij er het minste 'last' van

En soepballetje dat heb ik even gemist
Mama van 2 stengeltjes!
..YANA..
..JAMIE..
  zaterdag 29 december 2007 @ 17:08:26 #208
11682 Moonah
Jolie femme
pi_55627103
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 17:01 schreef S_oepstengel het volgende:
En soepballetje dat heb ik even gemist
Ik ook hoor .
It wasn't me!
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_55627652
soepstengel weet je al wat voor onderzoeken ze gaan doen?
wel goed dat je er vroeg bij was.
bij mijn man kwamen ze er pas achter toen hij 4a5 jaar was, dat hij aan 1 kant doof is en wat er precies aan de hand was.
mama van 3 kids!
pi_55627729
Soepstengel wat een nieuws zeg
Heel veel sterkte!

Hier heeft Jet vandaag 2 hapjes worteltjes op en wel ..... met de achterkant van de lepel Nou ja goed ze heeft er in ieder geval weer wat van geproefd op haar manier

Ze wilde eigenlijk helemaal niet eten en ik heb haar toen de lepel gegeven in de hoop dat ze die "normaal" in haar mond zou stoppen, maar ze draaide hem om en de achterkant ging erin Toen heb ik het zo maar geprobeerd en dat vond ze wel wat .......
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
pi_55627924
Stiemie, er lijkt inderdaad een enorm verschil te zitten tussen de maat die ze nu draagt en dat wat hiernaa komt... Maar ze zal ze vast binnenkort echt wel gaan passen .
Prettig om te weten wat er met Linde aan de hand is. Hopelijk duurt de diarree bij haar geen 2 maanden.

Appelsap, ze deed het vanmorgen weer. Maar alleen als ze met haar hoofd aan de kant van de boxspiraal lag en niet als ze met haar hoofd aan de kant van de mobiel lag... . Misschien vind ze de boxspiraal niet mooi... .

P_iglet, ik heb vandaag geprobeerd de pruillip vast te leggen, zal straks eens even kijken of het gelukt is... . Dat broekje showde je in het couture topic toch? Gaaf ding!

Soepstengel, jeetje... lijkt me behoorlijk schrikken zeg.
Zo'n mooie glimlach, onder het piesen... alsof ze weten wat ze aan het doen zijn... maar wel lief .

Davinia, ik heb het aan Mirte gevraagd. Ze wil het wel voordoen als Eli haar dan wil laten zien hoe je iets vast moet grijpen .
Fake it till you make it...
pi_55628318
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 17:32 schreef Popples het volgende:
soepstengel weet je al wat voor onderzoeken ze gaan doen?
wel goed dat je er vroeg bij was.
bij mijn man kwamen ze er pas achter toen hij 4a5 jaar was, dat hij aan 1 kant doof is en wat er precies aan de hand was.
Wat rot dat ze er bij je man zo laat achter kwamen!
Ik weet niet precies wat ze allemaal gaan doen met die medische termen enzo maar ze gaan iniedergeval verschillende hoortesten afnemen, scans maken van het hoofdje, gezichtsmetingen (om te kijken of er nog verdere afwijkingen aan het gezicht zijn om bijv. het syndroom van Usher uit te sluiten ) en een oogmeting (ook ivm. syndromen uitsluiten). Een heel gebeuren dus..
Mama van 2 stengeltjes!
..YANA..
..JAMIE..
pi_55628678
Soepstengel sterkte ermee!
pi_55630442
tsjee soepstengel, dat is wel grondig.. Maar liever een onderzoek teveel, dan een onderzoek te weinig. Veel sterkte met alles wat er nog gaat gebeuren..
  Jubileum moderator zaterdag 29 december 2007 @ 19:57:26 #215
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_55631148
Soepstengel wat een schrik! Ik wens jullie heel veel sterkte de komende tijd en hopelijk wordt er snel duidelijk wat er aan de hand is en wat er aan kan worden gedaan.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_55631298
Bedankt
Ik heb wel steeds de neiging om in dr oortjes te gaan schreeuwen in de hoop op een reactie erg eigenlijk..
Mama van 2 stengeltjes!
..YANA..
..JAMIE..
pi_55631762
jeejtje soepstengel dan staat er nog heel wat op het programma voor de kleine meid.
pff het is toch maar niks voor de kleine meid.

heel veel sterkte de komende tijd.
mama van 3 kids!
pi_55632006
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 17:42 schreef Nijna het volgende:

P_iglet, ik heb vandaag geprobeerd de pruillip vast te leggen, zal straks eens even kijken of het gelukt is... . Dat broekje showde je in het couture topic toch? Gaaf ding!
Foto!! zien!!
Ja tuinbroek staat in het couture topic
Een tuinbroek van origineel 82 euro vond ik best couture
pi_55632521
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 20:27 schreef p_iglet het volgende:

[..]

Foto!! zien!!
Ja tuinbroek staat in het couture topic
Een tuinbroek van origineel 82 euro vond ik best couture
Zal morgen worden (mits de foto gelukt is), ik zit achter de laptop en de laatste keer dat ik de foto's van de camera hierop wilde zetten waren ze daarna weg. Dus dat ga ik niet weer proberen. Morgen tap ik ze wel naar mn eigen pc, maar dan moet die weer aan enzo. Als 'ie gelukt is kom ik em wel even delen .
Zo'n tuinbroek is idd couture, hij is cool!
pi_55632927
Toch nu gelukt

pi_55633081
hihi agossie!!! Hoe
Mirte als je zo kijkt dan smelt toch iedereen voor je
pi_55633329
Hahaha Nijna dat is een heel bekend voorkomende prutlip Zo een hebben we er hier ook regelmatig.

Davinia we zijn hier al zo'n 3,5 week bezig met de vele poepluiers. Al moet ik zeggen dat het al veeeeel langer lijkt . Gelukkig lijkt de rijstebloem alles een beetje te stoppen alles een beetje te stoppen: vandaag tot nu toe maar drie poepluiers
  zaterdag 29 december 2007 @ 23:25:26 #223
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_55638077
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 17:08 schreef Moonah het volgende:

[..]

Ik ook hoor .
It wasn't me!
Oh, ik dacht dat jij dat was. Wie was het dan? ik vond het zo mooi gevonden!

Mirte Dat is idd wel echt te schattig!
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  zondag 30 december 2007 @ 00:27:29 #224
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_55640332
Soepstengel, ik lees net je verhaal pas. En wat voor 1.
Heel erg goed dat jullie zo snel aan de bel getrokken hebben, maar wat ontzettend moeilijk. Hopelijk vallen de onderzoeken mee. Heel veel succes en sterkte de komende tijd. En ook voor wat daarna komt.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  zondag 30 december 2007 @ 15:08:20 #225
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_55653849
Haha, pruilende Mirte!
Die boxspiraal hebben wij trouwens ook, en vooral die groene ster is bijzonder.
De allereerste keer dat Devin bewust naar een speeltje greep, het echt vastpakte, is namelijk dat sterretje geweest...

Nou moe, hebben we eindelijk iets ontdekt dat Devin lekker vindt en met veel gesmak oppeuzelt, reageert hij erop met uitslag! Overgevoelig voor tomaat denken we, zijn wangetjes en armen zijn bedekt met rode vlekken en bultjes. Of komt het toch niet daardoor? Op de rest van zijn lichaam is namelijk geen spoortje te bekennen. Voorlopig gaan we in ieder geval geen tomaat meer geven.
.... met gevoel voor drama....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')