abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 31 december 2007 @ 00:49:38 #251
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_55670135
Ik zou zeggen, geniet er vooral van .
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
pi_55670158
heb je ze op dit tijdstip nog gebeld?
  maandag 31 december 2007 @ 00:57:14 #253
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_55670377
Dean is ook voor het eerst uit logeren bij oma..
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  maandag 31 december 2007 @ 01:07:34 #254
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_55670668
Die van mij waren ook uit logeren . In vijf en half jaar nog niet 1 keer gelukt
pi_55670855
wat erg! en hoe veel pogingen waren dat?
  maandag 31 december 2007 @ 01:20:46 #256
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_55671026
Veel

Nou ja, niet helemaal waar. Freek zou gaan logeren toen ie zo ongeveer twee was, maar toen werd mijn moeder ziek. En toen waren we alweer een half jaar verder, en toen kwam het tweede kind (ook weer geen goed moment).

Lang verhaal kort te maken, de jongste wil inmiddels wel heel graag, en Freek lukt het dus gewoon niet. Hij wil echt heel graag, maar Freek is Freek, met al zijn bijzondere dingetjes en sleept de jongste daarin mee.

Volgende week maar nieuwe ronde, nieuwe kansen, voor het kleintje, en dan lekker zonder Freek
pi_55673510
Leah hopelijk kan je jongste volgende week wel lekker logeren.

Wij hebben om 10.20 een afspraak bij de huisarts.
Pepijn spuugt sinds gisterennacht al zijn voeding er met grote golven weer uit. Soms meteen na het eten, soms slaapt ie eerst en spuugt daarna. Vannochtend spuugde hij 3 uur na zijn nachtvoeding nog hele golven terug. Niet helemaal goed lijkt me.
Gelukkig is hij tussendoor behalve tijdens het spugen, meestal wel vrolijk.
  maandag 31 december 2007 @ 08:53:04 #258
144006 chacama
Ondernemend!
pi_55673529
Succes p-iglet. Ik hoop dat Pepijn snel van zijn spugen af is. Verschrikkelijk als je kleintje zich zo rot voelt.
  maandag 31 december 2007 @ 09:25:28 #259
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_55673749
Zo, mama's met wilde plannen?
Al die uit logeren gaande kindjes, spannend hoor!
Devin gaat vanavond ook voor het eerst logeren bij zijn oom en tante, maar dat telt niet want M. en ik blijven er ook slapen.
En het leukste van alles: vanavond gaat kleintje met zijn 1 1/2 week + 2 jaar oudere neef in bad!
Dat lijkt me zo geweldig, 3 van die badderende schatjes bij elkaar. Mijn fototoestel ligt al klaar!
Ik hoop maar dat komende nacht beter zal verlopen dan afgelopen nacht. Hij is maar liefst 5 keer krijsend wakker geworden en viel haast niet meer te troosten
Het duurt nog wel even voordat we weer een bed zien, vuurwerk, champagne, oliebollen en om 12 uur vannacht is manlief ook nog jarig
En natuurlijk afscheid nemen van 2007.
Dat bijzondere jaar waarin mijn leven voorgoed veranderd is, ik mama geworden ben van Devin
.... met gevoel voor drama....
  maandag 31 december 2007 @ 09:29:16 #260
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_55673783
Oehhh, spugende Pepijn....
Kan hij niet iets verkeerds gegeten hebben?
Met al die nieuwe etenswaren erbij kan er misschien iets tussen zitten waar hij niet goed op reageert.
Beterschap!
pi_55673868
Oei P_iglet, naar zeg! Hopen dat het snel afneemt
Kersjes, jij dus ook al een gebroken nacht achter de rug?
Man man, hier was het helemaal loos vannacht. Van 00:45 tot 04:00 bezig geweest...
Vin opperde rond 03:30 dat ze misschien honger had!?
Tja, na 5dagen nauwelijks drinken en diarree was dat misschien niet zo'n gek idee!
Flesje van 150cc gemaakt en dat was zó op !
Daarna sliep ze tot 7:30...wij ook zó vast dat we de wekker niet hoorden.

Vanavond voor ons ook weer laat, dus ik verheug me eignelijk al op het bijslapen morgen!
  maandag 31 december 2007 @ 09:50:32 #262
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_55674067
Leuk he, Marit, van die nachten?
Gelukkig sliep ze door na d'r flesje, stom hoe je het overduidelijke soms over het hoofd kan zien.
Enne, dat bijslapen kan ik wel vergeten morgen.
Naast M. is zijn oma morgen ook nog jarig, dus dat wordt, zoals elk jaar, duf als een konijn op de bank hangen en, hoewel soms best leuk, toch verplicht gezellig doen. Gelukkig viert M. het morgen niet, en hebben we voor het eerst een baby , dus kunnen we al vrij snel naar huis omdat het allemaal al zo druk is voor de kleine...
pi_55675064
Hee die spiraal hebben wij ook!! hihi
Kheb hem niet op foto, maar we hebben hem een hele tijd om de maxi cosi heen gehad. Meike was helemaal dol op die poppetjes die eraan hangen.
Nu hangt ie aan de box.....die ongebruikt in de hoek staat. Denk dat we hem er gauw uitmikken
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_55675170
Slapen 's nachts gaat wel goed hier, maar overdag is het pet. Steeds even in slaap vallen en huilend wakker worden omdat haar duim uit haar mond is gegleden. Nu heb ik haar dan beneden, maar in de box gaat ze huilen, alleen op schoot is goed en nu slaapt ze op mn arm.
Tja, sprongetje of ...?

Misschien de voeding maar weer eens ophogen? Dan gaat het CB denk ik zeuren de 10e. Mirte zal nu wel over de 4,5 kilo zijn. Ze krijgt 5x150 ml (135ml met 4,5 schepje). Ze vonden de vorige keren ook al dat we veel gaven (5x135 en de keer erna 3x135 en 2x165 en daar hebben we dus 5x150 van gemaakt). Als ze nou overdreven veel groeide qua gewicht kon ik me daar nog wel wat bij voorstellen, maar dat doet ze niet...
Fake it till you make it...
pi_55675660
Nijna...drinkt ze flesjes goed leeg ?
Ik zou gewoon eens ophogen hoor!
ze zal toch wel stoppen met drinken als ze vol zit?
Gewoon wat meer aanmaken en eens zien wat ze drinkt!
pi_55676217
Grrrr volgende keer vraag in een consult aan bij een andere huisarts...

Voelde me net echt NIET serieus genomen.
Pepijn spuugt dus echt flink de afgelopen 36 uur. Geen mondjes of beetjes terug geven, maar hele golven en soms direct na een voeding alles er weer uit. Vanochtend 3 uur na een voeding nog echt hele golven terug.
Gelukkig krijgt ie wel nog iets binnen en is hij nog niet suf ofzo, maar plast wel nauwelijks
Maar meneer ging bij de huisarts dus sjansen met haar. Waarop ik naar mijn hoofd krijg van,
ja babietjes die net met bijvoeding begonnen zijn geven altijd een mondje meer voeding terug. En je moet echt afbouwen hoor met die borstvoeding wat dat is na 6 maanden echt niet voldoende meer.

"Nou de WHO adviseert tot 2 jaar borstvoeding te geven, en hij geeft geen mondjes voeding terug maar hele golven!!!"

Ow nou dan heeft hij vast een buikgriepje. Als hij suf en apatisch word moet je maar terugkomen.
En tot die tijd ieder uur 50cc geven ipv grote voedingen.

"nou ik geef borstvoeding, die dingen hebben geen maatstreepjes!!! en hij wil niet ieder uur drinken"

Nou als hij suf is kom ik mooi niet bij haar terug. Zodra hij suf en apatisch wordt sta ik wel bij de huisartsenpost of EHBO op bezoek.
pi_55676409
p_iglet, gelukkig maar dat ze pepijn niet suf en apatisch vond
Blijkbaar krijgt hij toch genoeg binnen om oké te blijven.
Zodra hij wakker is proberen aan te leggen en vooral het bv-advies negeren.
  maandag 31 december 2007 @ 11:50:56 #268
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_55677043
P_iglet, wat ontzettend frustrerend dat je niet serieus genomen werd, en over dat afbouwen van de BV is natuurlijk helemaal belachelijk.
Hopen dat Pepijn gauw weer opknapt en dat je niet naar de EHBO of Hap hoeft met hem.
pi_55677376
Bix, nee heb niet gebeld hoor. Ze was nog online.
Vanavond zie ik Damian weer na ruim 4 dagen! Moet me inhouden om niet alvast met de trein te gaan.
En hij heeft weer een tandje bij!

Nijna als Mirte lekker groeit zou ik gewoon geven wat jij denkt dat ze nodig heeft. Als ze qua gewicht goed zit dan hebben ze niks te zeuren toch (en doen ze dat wel dan niks van aantrekken). Als met ophogen het probleem verholpen is dan heeft ze het blijkbaar nodig en werkt dat niet, dan kan je altijd nog terug naar kleinere flesjes.

P_iglet, ze hadden je wel wat meer gerust mogen stellen en wat een rare adviezen zeg..
Hier wordt gezegd, als ze niks binnen krijgen is dat voor een dag niet erg, zelfs als ze niet plassen. (niet dat dat je erg gerust stelt, want het blijft eng)
Goed opletten en zodra je het niet vertrouwt gewoon weer bellen.
pi_55677990
ik kreeg hier trouwens ook de zenuwen toen ilse nog na zo'n 7uur nog niet echt geplast leek te hebben...ook bij mij had de huisarts toen zoiets van: ze ziet er gehydrateerd genoeg uit nog !
Nu mijn zorgen weg zijn, is dat advies gewoon prima geweest
maar terplekke voelde het net als bij jou als 'niet-begrepen-zijn'
pi_55678413
Nou als er gezegd zou zijn "waarschijnlijk is het een buikgriepje, hij ziet er nu nog niet uitgedroogd uit, probeer zo vaak mogelijk te voeden en kom terug als hij suffer word" dan heb geen enkel probleem met dat advies...

maar eerst zeggen dat mondjes teruggeven normaal is, als ik het duidelijk heb over hele voedingen en golven vind ik raar, net zoals dat borstvoedingsadvies.
Dan luister je gewoon niet, en is je kennis omtrend borstvoeding echt onder de maat.
pi_55678498
daar heb je helemaal gelijk in ja
storend is dat he?
pi_55678639
ja vooral voor een vrouwelijke redelijk jonge huisarts die verteld zelf ook jonge kinderen te hebben.
Maar goed, het is een praktijk van 4 dus we vragen de volgende keer gewoon om een andere

Ik snap ondertussen meteen waarom zo weinig kindjes langer dan 6 maanden borstvoeding geven. Wat wil je met zulke adviezen bij huisartsen.

Pepijn gaat ondertussen weer ietsje beter, vanochtend 70cc voeding gedronken uit een flesje verdikt met wat pap. en net ook weer wat slokken uit de borst gedronken.
Meeste daarvan zit er nog gewoon in gelukkig.

Appelsap, veel plezier met Damian vanavond!! Die zul je vast onwijs gemist hebbn!!
pi_55679409
Marit, ja ze drinkt de flesjes prima leeg. Ze gaan eigenlijk altijd schoon op. En ik vermoed dat als ik haar 165 aanbied, dat ook helemaal op zal gaan. Ik heb eigenlijk alleen nog maar meegemaakt dat ze wat liet staan als het haar niet snel genoeg ging (te kleine speen) of als ze in slaap valt tijdens de fles... Dus ik weet niet zo goed of ze stopt als ze vol zit... of misschien heeft ze nog nooit echt vol gezeten. Er komt ook geen voeding terug ofzo, want dat gebeurd toch wel als ze teveel hebben gehad? Gister kwam er wat terug, maar dat kwam misschien ook omdat ze vrij snel na de voeding op haar buik op mij lag... (of ze vond mn vest niet mooi ).
Maar ik kan het natuurlijk eens proberen of ze meer wil...

p_iglet, wel fijn dat Pepijn niet suf is enzo. Maar het is vervelend dat je je niet serieus genomen voelt. En dan dat gepiep over borstvoeding, daarvoor kwam je daar toch niet?
Hou Pepijn goed in de gaten, hopelijk knapt hij gauw weer op!

Appelsap, ze groeit prima, ze volgt de curve (zit wel aan de onderkant, dus ik ben ook niet zo bang dat ze "te dik" wordt zeg maar).
Heerlijk om vanavond Damian weer te zien, met extra tandje!
pi_55679730
P_iglet gelukkig heeft hij nu wat binnengekregen, hopelijk blijft dat ook zo!

Nijna, als ze echt teveel binnenkrijgen dan komt er wel wat terug. Ik zou het gewoon proberen hoor, zeker aangezien ze aan de onderkant van de curve zit. Het ene kindje heeft gewoon wat meer nodig dan het andere. En jij hebt het idee dat ze meer nodig heeft, nou dan gewoon meer geven. Je merkt snel genoeg of dat goed gaat. Het CB kan wel zeggen dat je haar minder moet geven, maar als ze het daar toch niet zo goed meer op doet!

Ik heb Damian heel erg gemist! Het is ineens zo stil in huis, dan duren 4 dagen wel erg lang. Ik heb zin in vanavond.
  maandag 31 december 2007 @ 13:39:18 #276
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_55680497
P_iglet, moet Pepijn ook hoesten? Kan zijn dat ze daar misselijk van worden namelijk en dus alles eruit gooien, dat zei mijn huisarts. Idd veel aanbieden en ik moest er toen Anna dus 6 maanden was, voor zorgen dat ze 600 cc binnenkreeg per dag (Anna was toen 7,5 kilo). Anders zou ze risico lopen op uitdrogen en dat wilden ze voorkomen. En dat bv-advies: je vraagt je soms af waar mensen mee bezig zijn.

Appelsap: kan me voorstellen dat je Damian weer wilt zien!!

Nijna, volgens mij is de richtlijn 150 cc per kg lichaamsgewicht per dag - daar zou je dus wel aanzitten. Kun je niet weer wat wisselen met de flessen qua grootte? Of je geeft gewoon 1 of 2 flessen 165. Daar zal ze ook niets van krijgen hoor....

Vanavond bij mijn schoonvader Oud en Nieuw vieren, Anna lekker in het campingbedje daar naar bed. Zegt mijn man - bloedserieus: 'hoe doen we dat dan om 12 uur? Kleden we haar dan aan om naar het vuurwerk te kijken? Ze moet wel wakker zijn hoor, om haar Nieuwjaar te wensen!'
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_55685167
Ik heb net een fles van 165 gegeven... nu slaapt ze dus... maaaar ik heb ook een kijkboekje in haar bed gezet. Want mn moeder kwam met het idee dat het misschien wel "te saai" is in bed, dat ze als ze wakker is niks heeft om naar te kijken en daarom gaat huilen.
Maar dat is niet heel handig van me om 2 dingen tegelijk te veranderen... haha. Want nou weet ik dus niet wat er nou helpt.
Of misschien is ze wel gewoon moe omdat ze hiervoor steeds 5 minuten sliep en dan weer moest huilen... wie zal het zeggen.
Straks gewoon weer een fles van 150. Ik wil het ook niet te snel ophogen... We gaan wel wat uitproberen. Als het nodig is kunnen we altijd 1 of 2 flessen ophogen...

Arme Anna, wil papa je wakker gaan maken...
pi_55686330
Nijna..waarom zou je haar nu niet weer 165cc aanbieden ?
  maandag 31 december 2007 @ 17:26:58 #279
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_55687307
He P_Iglet, wat vervelend dat die dokter zo inadequaat reageert! (Ach, leermoment voor jou hoe jij het later dus NIET aanpakt als je arts bent ) Hopelijk gaat het snel weer voorbij

Nijna, volgens mij was de richtlijn 150 - 180 ml per kg lichaamsgewicht per dag. Dus dat kan best wel wat bij!

Marit, wat een nacht heb jij gehad! Hier was het ook wel half 3... 19-weken sprong sucks!

Memmel gelukkig heeft Anna nog een tweede ouder die haar wel lekker laat slapen. Ik vraag me wel ernstig af hoe het gaat vanavond...

Er was trouwens een baby met een hele sterke voorkeurshouding die in zo'n fysiotherapeutisch ding moest liggen en zo wegens afgeplatte schedel. Hoe is het daarmee?
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_55690494
Marit, ik weet het niet eigenlijk... Ik weet het even helemaal niet zo goed. Ik had weer te vroeg gejuigd met mn vorige post, want het ging eigenlijk weer net als vanmorgen 5 tot 10 minuten slapen en dan huilen en weer even slapen. Ik word er zelf een beetje van.
Ik vind het zo lastig als ze zo huilt en ik niet weet hoe ik haar troosten kan.
pi_55690873
Pff dat klinken als behoorlijk zware nachten met alle sprongen, niet drinkende, juist wel drinkende en spugende kindjes..

Nijna geen idee wat je nu kunt doen. Misschien toch nog wat te eten aanbieden en dan kijken of ze rustig wordt?

Ik wilde iedereen nog even alvast een heel gelukkig, gezond en liefdevol 2008 wensen!

We zien wel of Linde wakker wordt van het vuurwerk. Zo ja dan mag ze eruit en vuurwerk kijken en zo nee dan slaapt ze lekker door.
pi_55698660
goedemorgen dames op de eerste dag van 2008 !!

Ik wens jullie allemaal een zo gezond mogelik jaar met heel veel plezier van de kleintjes!

Ik zit uitgeteld op de bank, maar godzijdank weer een goed drinkende en brabbelende ilse !
Ik lag om 01:00uur in bed, ilse wakker om 0300 - 0500 - 0600 - 0645
en toen toch maar naar beneden met haar.
Het doet me dan weer goed dat lief in ieder geval nog kan slapen.
Straks naar verjaardag van schoonmoeder, en daar laten we ilse achter!
Ik loop zo'n beetje op mijn tandvlees na dat allebei ziek zijn en slecht slapen, héél fijn dat we nu een nachtje bij kunnen tanken.

Nijna, hoe is het met de flessen gegaan?
Stiemie, heeft ze doorgeslapen ?
  dinsdag 1 januari 2008 @ 10:20:14 #283
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_55698922
Hallo iedereen, een heel gelukkig 2008!

Met Anna alles goed gegaan vanacht. Die heeft lekker geslapen, is op weg naar huis lekker door ons geknuffeld voor het nieuwe jaar en heeft vanochtend tot half negen geslapen.

Marit, voor straks: slaap heel erg lekker. Ik bemerk dat je toch anders slaapt als er geen kleintje in huis is, ook al slaapt ze dan door!
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_55699021
Allemaal goedemorgen . Beste wensen voor 2008, dat het maar een mooi jaar mag worden!

Marit, fijn dat Ilse weer goed drinkt, maar wat een nacht heb je gehad . Slaap lekker vannacht .

Mirte heeft om 22.30u de laatste fles gehad, door het vuurwerk heen geslapen. Het was ook vrij rustig, maar er was ook zo'n dichte mist hier dat het enige wat je kon zien van die potten voor op de grond waren. De overburen hebben hun vuurpijlen bewaard, want er was werkelijk niks van te zien. De overkant van de straat was niet eens te zien...
Wij lagen er rond half 1 in, vervolgens heb ik geloof ik nog ruim een half uur in een deuk gelegen. We waren in een melige bui. Maar voor ik in slaap viel was het zeker half 2.

Om 8.15u werd ik wakker... alles nog stil. Die kleine muppet lag nog te slapen, ik heb haar wakker moeten maken.
Gisteren trouwens verder gewoon flessen van 150 cc gegeven. Misschien is het toch wel genoeg nog... Wellicht heeft zo zo lang geslapen doordat ze gister overdag zoveel aan het piepen was...
Ze ligt er nu een klein uurtje in weer en het is stil.
Zouden we dan toch het sprongetje gehad hebben...? Laat ik vooral niet te vroeg juichen... .

Nu alleen nog even kijken hoe we weer een beetje inlopen met de tijd, zodat we niet vannacht tegen half 1 nog een fles moeten geven... want dan hoop ik eigenlijk al op 1 oor te liggen...
pi_55699295
Iedereen een gelukkig en gezond 2008!
Dikke kus extra voor de zieke babietjes en de babietjes die om een andere reden niet lekker in hun vel zitten (tandjes enzo).

Wij hebben hier een zwaar nachtje achter de rug. Elise die al niet wilde slapen schrok om 12 uur wakker van de knallen. Even op de arm gehad en weer naar bed, maar is nog 3 keer wakker geworden vannacht. Ik voel me gebroken, maar gelukkig heeft onze logé niets gemerkt van haar nachtelijke escapades...

Ik zal binnenkort eens een update doen over Elise. Het gaat allemaal zo snel. 2007 vond ik zo mooi en ik heb er zo van genoten, ik kan me bijna niet voorstellen dat 2008 minimaal net zo leuk wordt maar ik hoop het wel.
  dinsdag 1 januari 2008 @ 12:43:06 #286
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_55700023
Fijn 2008!
Hoe hebben jullie kindjes het gisteren gedaan?
Wij waren bij vrienden en Eva was volgens mij helemaal van slag. Lang liggen huilen 2 of 3 (ik weet het niet meer) keer moeten voeden.
Gelukkig rond 23.00 in slaap gevallen en niks gemerkt van het vuurwerk.
En normaal slaapt ze goed door maar nu was het 4 uur. Als dat maar niet haar nieuwe voornemen is

Ik vroeg me trouwens af, hoe weten/voelen babys eigenlijk dat ze ergens anders zijn? Want ik denk namelijk dat Eva daardoor zo van slag was.
  dinsdag 1 januari 2008 @ 12:47:22 #287
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_55700080
Andere geluiden, andere geuren, ws ander bedje dus ziet er anders uit.. En ze voelen dat de stemming van papa en mama anders is...
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  dinsdag 1 januari 2008 @ 14:23:10 #288
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_55701535
Nijna, hoeveel voedingen doe jij van 150cc? En hoe zwaar is Mirte?
Wij geven nu nog eerste voeding bv, dan 150cc water plus poeder en johannesbroodboompitmeeldinges, urg, nutriton, en laatste voeding 180 plus diverse poeders. totaal 6 voedingen, geloof ik. eli zal zu 7 kilo zijn, iets minder.
Of kunnen we alle voedingen 30 cc water ophogen? en dat we dan teruggaan op 5 voedingen? Ik vind het zwaar ingeikkeld. raak ook steevast na 3 schepjes poeder de tel kwijt Zullen we het maar op de hormoontjes gooien?

Eli heeft trouwens gister heerlijk bij zijn tante in de badkamer op de vloer in zijn reiswieg getukt. tot 2 uur. toen zijn we nar huis gegaan, nog een flesje gegeven en geslapen tot 8 uur. was wel prima eigenlijk. eli werd wel vaak wakker, maar met een speen was het wel te sussen. (al hoorden we hem niet goed door alle commotie van het feestje schuldgevoelens...)
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_55703868
Alle mama's die bezig zijn met het verhogen/bijstellen van flesvoeding. suc6!!

Pepijn heeft net voor het eerst sinds 2 dagen weer echt goed gedronken. En ligt nu heerlijk te slapen.
Hopelijk slaapt hij nu even lekker lang.
Vannacht was hij van 22.00-0.30 klaarwakker. Lekker bij mama op schoot gezeten. vond het toch wel erg fijn dat hij om 12 uur lekker op schoot zat. Zeker aangezien papa aan het werk was.

Alleen vrees dat Pepijn mij aangestoken heeft. Zit nu flink misselijk achter de computer. Jakkie.

Even vraagje voor de mama's van wat oudere babietjes. Pepijn is uit zijn kinderwagenbak gegroeid. Nu gebruiken we de kinderwagen niet vaak, maar soms is het toch wel handig. Wanneer zijn jullie overgegaan op de wandelwagen? Want ik vind Pepijn daar nu, zeker met dit winterse weer toch nog wel erg klein voor.
We gebruiken nu alleen maar de draagdoek. Zodat hij nog zo lang mogelijk niet in de wandelwagen hoeft.
pi_55703949
Merlijn heeft maar tot eind april (4 maanden) in de kinderwagenbak gelegen, toen begon hij zich om te draaien en moest ik hem vaker in de draagdoek dragen onderweg omdat meneer het bliefde lekker rond te kunnen kijken. Hij lag zoveel mogelijk in ligstand en lekker ingepakt in de voetenzak, maar het was dan natuurlijk wel een ander tijdstip in het jaar.
pi_55704856
Davinia, Mirte krijgt 5 keer 150cc (+10-15 cc extra water). Vorige controle op het CB was ze 4120 gram. Donderdag mag ze weer, dan zijn we een maand verder dus ik zet in op 4600 gram (gokje). Ze krijgt Friso comfort (zit johannesbroodpitmeel in).

Ik vermoed trouwens dat ik weer te vroeg aan het juichen was, want na de voeding van 12 uur is het weer steeds huilen in bed. Hooguit 15 minuten slapen en weer huilen. Ik begin er even een beetje genoeg van te krijgen. Vooral als lief dan gaat zeggen dat ik haar beter kan laten liggen en vervolgens zelf met haar op de arm beneden komt . Grrr.
  dinsdag 1 januari 2008 @ 18:40:13 #292
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_55706225
Ik heb Anna met 5 maanden in de wagen gedaan, ook omdat ze zo ging draaien. ik heb zo'n bunker van lodger ofzo en dan ligt ze heerlijk warm ingepakt hoor! Die heeft het zeker niet koud. Mijn Urban Jungle kan helemaal plat, zodat ze er ook lekker in slaapt als we gaan wandelen en ze dus ook met haar ruggetje recht ligt.
  dinsdag 1 januari 2008 @ 18:44:26 #293
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_55706306
Allemaal een heel mooi 2008!

Hier heerlijk Oud & Nieuw gehad. Gisteren kwamen mijn schoonouders en zwager hier oudjaar vieren. Linde kreeg om 10 uur haar laatste fles en ze is om half 12 weer naar bed gegaan. En vanmorgen werd ze pas om 10 uur weer wakker Dat was erg fijn voor ons want wij gingen er pas na 2 uur vanmorgen in.

Vandaag lekker gaan wandelen bij Bloemendaal.
  dinsdag 1 januari 2008 @ 19:11:09 #294
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55706864
Kijk hem nou staan daar, onderaan die lijst!
Hoi Davinia!

Nog even niet veel te melden behalve dan dat Sasha het heel goed doet. Het is echt een hele zoete lieverd tot nu toe en zelfs het gebroken sleutelbeentje lijkt hem niet heel erg op te spelen.
Hij is als hij wakker is al heerlijk alert en de lachstuipjes die nu al soms langs komen doen veel goeds beloven voor een prachtig lachend bekkie!

Wat heerlijk is dit zeg!
Oh, ik ga vast nog eens verzuchten 'Waarom!?!?!?!' tijdens slapeloze nachten *afklopt* maar vooralsnog is het helemaal precies zoals ik me altijd had voorgesteld!
  dinsdag 1 januari 2008 @ 19:17:55 #295
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_55707050
Oeh, heerlijk bericht, BE. Ik ga snel kijken of er al foto's zijn! Geniet lekker verder, jij!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_55707175
Mama BE, welkom hier .
pi_55707439
Be wat klink je heerlijk verliefd.

P_iglet ik heb een maxi taxi en daar zat deze dame in tot ze een jaar was.
niet dat ze het leuk vond maar goed beter dan een wandelwagen.
nu gaat ze in de wandelwagen en dat is een groot feestje.
ze zit in de auto nog wel in de maxi cosi.
mama van 3 kids!
  dinsdag 1 januari 2008 @ 19:44:12 #298
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_55707700
BE nogmaals dikke proficiat, wat klink je idd gelukkig.
  dinsdag 1 januari 2008 @ 19:54:12 #299
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_55707938
BE van harte gefeliciteerd! Wat een mooie afsluiting van het jaar. Ik weet nog zo dat je je in Z&G kwam melden. En nu is het zo ver! Welkom in dit topic en geniet ervan!

Oh en ik heb net je bevallingsavontuur ook gelezen. Petje af hoor. Neem genoeg tijd om te herstellen, ook al voel je je super! Zorg ervoor dat alles weer goed kan helen, zo'n pomp is niet niks. Ik heb het ook gehad!

[ Bericht 40% gewijzigd door Memmel op 01-01-2008 20:03:19 ]
pi_55708053
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 16:38 schreef p_iglet het volgende:
Even vraagje voor de mama's van wat oudere babietjes. Pepijn is uit zijn kinderwagenbak gegroeid. Nu gebruiken we de kinderwagen niet vaak, maar soms is het toch wel handig. Wanneer zijn jullie overgegaan op de wandelwagen? Want ik vind Pepijn daar nu, zeker met dit winterse weer toch nog wel erg klein voor.
Elise heeft 7 maanden in de kinderwagenbak gelegen (met ondertussen een paar keer wennen in de wandelwageninzet). We hebben een Urban Jungle.
Elise kon eigenlijk allang zitten, maar vond het niet zo leuk in de wandelwageninzet. Daarbij trok ze haar beentjes altijd op als ze lag, dus ook al zou ze klem liggen als ze languit lag, het paste nog makkelijk.
Ondertussen vindt ze het gelukkig ook prachtig om in de wandelwageninzet te zitten. Met een goede voetenzak zou het winterse weer geen probleem mogen zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')