Allemaal goedemorgen

. Beste wensen voor 2008, dat het maar een mooi jaar mag worden!
Marit, fijn dat Ilse weer goed drinkt, maar wat een nacht heb je gehad

. Slaap lekker vannacht

.
Mirte heeft om 22.30u de laatste fles gehad, door het vuurwerk heen geslapen. Het was ook vrij rustig, maar er was ook zo'n dichte mist hier dat het enige wat je kon zien van die potten voor op de grond waren. De overburen hebben hun vuurpijlen bewaard, want er was werkelijk niks van te zien. De overkant van de straat was niet eens te zien...
Wij lagen er rond half 1 in, vervolgens heb ik geloof ik nog ruim een half uur in een deuk gelegen. We waren in een melige bui. Maar voor ik in slaap viel was het zeker half 2.
Om 8.15u werd ik wakker... alles nog stil. Die kleine muppet lag nog te slapen, ik heb haar wakker moeten maken.
Gisteren trouwens verder gewoon flessen van 150 cc gegeven. Misschien is het toch wel genoeg nog... Wellicht heeft zo zo lang geslapen doordat ze gister overdag zoveel aan het piepen was...
Ze ligt er nu een klein uurtje in weer en het is stil.
Zouden we dan toch het sprongetje gehad hebben...? Laat ik vooral niet te vroeg juichen...

.
Nu alleen nog even kijken hoe we weer een beetje inlopen met de tijd, zodat we niet vannacht tegen half 1 nog een fles moeten geven... want dan hoop ik eigenlijk al op 1 oor te liggen...