De_Hertog +1 inderdaad.quote:Op dinsdag 18 december 2007 16:19 schreef De_Hertog het volgende:
Ik kan me vaag herinneren dat het iets met testikels te maken had, maar dat kan ook Frued aan het werk zijn
Mja ok, maar dan komt Testament van Testis zoals SaskiaR zei, jouw tekst gaat over waar Testis = getuige vandaan komt, maar dat was de vraag niet. Vind dan ook niet dat ik dat punt heb verdiend, ook al omdat het maar een vage herinnering was en ik verder niet meer kon zeggen hoe het precies in elkaar zat.quote:Op dinsdag 18 december 2007 16:23 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
De_Hertog +1 inderdaad.
We moeten ons verplaatsen, in de uitgesproken macho-maatschappij die de oude Grieks-Romeinse wereld was. Iemand zonder testes, een castraat of eunuch dus, was geen man en kon dus ook geen rechtsgeldig getuigenis afleggen.” De Amerikanen leggen bij de eedaflegging hun hand op de bijbel, de Grieken en Romeinen grepen daarbij naar hun balzak.
Tussenstand deel 1103
RoofingBurner 1
De_Hertog 1
Dus het ge AUUUWWWWWW van Michael Jackson komt dus ergens vandaan met een diepere gedachtequote:Op dinsdag 18 december 2007 16:23 schreef RoofingBurner het volgende:
*knip*
De Amerikanen leggen bij de eedaflegging hun hand op de bijbel, de Grieken en Romeinen grepen daarbij naar hun balzak.
*knip*
Eerste is goed, tweede hoort nog iets bij. Een woord waaruit blijkt dat de maatschappij al sinds het begin van het Nederlandse spoortijdperk meedeedquote:Op dinsdag 18 december 2007 16:31 schreef PhysicsRules het volgende:
Staatsspoorwegen en Hollandse Spoorwegmaatschappij
Dat zou wat te makkelijk zijnquote:Op dinsdag 18 december 2007 16:38 schreef frame-saw het volgende:
Eerste Hollandse Spoorwegmaatschappij?
Die, inderdaad.quote:Op dinsdag 18 december 2007 16:46 schreef pulletje het volgende:
Hollandse Ijzeren Spoorwegmaatschappij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |