Met z'n ordinaire macbookquote:Op woensdag 19 december 2007 19:23 schreef Anthraxx het volgende:
Nu kan ik eindelijk neerkijken op Gexie met zijn Macbook voor plebs.
Je bedoeld het Maandagmorgen model, he?quote:
Komop. Plastic laptops, dat is zo ontzettend pauperesk. Tis goddomme toch geen Fisherpricequote:Op woensdag 19 december 2007 19:28 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Je bedoeld het Maandagmorgen model, he?
Had je daar een MacbookPro voor nodig danquote:Op woensdag 19 december 2007 19:23 schreef Anthraxx het volgende:
Nu kan ik eindelijk neerkijken op Gexie met zijn Macbook voor plebs.
Jij hebt een Mac Pro. Wij zijn je nederige onderdanenquote:Op woensdag 19 december 2007 19:32 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Had je daar een MacbookPro voor nodig dan
Ga jij even het bovenste zilveren laagje van je Macbook Pro even wegkrassen, je weet wel dat zilver laagje onder je spatiebalk. Wordt ie weer mooi wit van...quote:Op woensdag 19 december 2007 19:30 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Komop. Plastic laptops, dat is zo ontzettend pauperesk. Tis goddomme toch geen Fisherprice
Ik heb tenminste geen pisvlekken op m'n topcase iedere maandquote:Op woensdag 19 december 2007 19:36 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ga jij even het bovenste zilveren laagje van je Macbook Pro even wegkrassen, je weet wel dat zilver laagje onder je spatiebalk. Wordt ie weer mooi wit van...
Precies. De Apple hierarchie is gewoon als volgt:quote:Op woensdag 19 december 2007 19:35 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Jij hebt een Mac Pro. Wij zijn je nederige onderdanen
Bij mij ook niet, dat ligt aan de gebruiker...quote:Op woensdag 19 december 2007 19:38 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik heb tenminste geen pisvlekken op m'n topcase iedere maand
fApplequote:Op woensdag 19 december 2007 19:40 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Bij mij ook niet, dat ligt aan de gebruiker...![]()
Mijn advies niet zoveel rukken..
Ik mis de iPhonequote:Op woensdag 19 december 2007 19:38 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Precies. De Apple hierarchie is gewoon als volgt:1. Mac Pro 2. Macbook Pro 3. iMac 4. Macbook 5. Mac Mini 6. iPod 7. iPod nano 8. iPod shuffle 9. iMok
Ik bevind mij in categorie 9,6,3 en 2. En dan heb ik ook nog ergens een G4 iets
D'r waren hier 2 gebruikers die constant een gele topcase hadden, echt geen idee hoe ze dat voor elkaar kregen.. daar zit ik dan nog met m'n piekfijne 1e generatie model...quote:Op woensdag 19 december 2007 19:43 schreef Anthraxx het volgende:
Rukken boven een Apple? Dat is echt kansloos.
Not no mo'quote:Op woensdag 19 december 2007 19:21 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Once you go pro...you never go consumer no mo'
Ja leuk dat waterkoeling.quote:Op woensdag 19 december 2007 19:42 schreef Sjoewe het volgende:
Over PWNage gesproken: Ik kwam er laatst achter dat de Quad G5 Powermac fabrieks-af dus gewoon waterkoeling heeft.
Dat ziet er freaky uit? Zelfs het water is gedesignedquote:Op woensdag 19 december 2007 19:45 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Ja leuk dat waterkoeling.![]()
[ afbeelding ]
Ai. Is dat de jouwe?quote:Op woensdag 19 december 2007 19:45 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat ziet eruit als radio-actieve Goo. Gaat het licht geven als je het licht uit doet?quote:Op woensdag 19 december 2007 19:45 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |