Onze Eetingquote:Op dinsdag 18 december 2007 20:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zal een bakje voor je meenemen naar onze meetinggettogether!
Nieuw gemaakte he, niet die van vandaag
quote:Op dinsdag 18 december 2007 20:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Misschien moet je er dan wat steranijs-thee door gooien!
OMG zijn die bij lidl? Wat kosten ze? Mn zus is zwanger van een tweelingquote:Op dinsdag 18 december 2007 20:53 schreef Ingetje79 het volgende:
Met kerst in het ziekenhuis![]()
Wij gaan kerstavond altijd met vrienden naar vrienden...echt een aanradertje![]()
Dan 1ste kerstdag in de namiddag naar m'n zusje met haar vriend, samen met m'n ouders en een oudtante. Vanmiddag samen boodschappen gedaan voor het eten; we gaan uitgebreid gourmetten.![]()
2e kerstdag naar m'n schoonouders, schoonzusjes + aanstaande nichtje/neefje komen ook. Dan 's avonds lopend buffet bij de chinees en daarna pakjes doen.
Ik heb vanmiddag bij de Lidl zo'n pakketje gekocht met gips en een lijstje erin, voor de beebies eerste hand- en voetafdrukje in gips. Schattig vond ik zelf
Fijn plan met draadjesvlees en aardappelpuree.quote:Op dinsdag 18 december 2007 20:53 schreef Morretje het volgende:
Weet zeker dat ik beide kerstdagen zelfgemaakte stoofpeertjes eet!(ok, niet gemaakt door mij, maar door mams en schoonzussie)
Stoer!quote:Op dinsdag 18 december 2007 20:56 schreef Ingetje79 het volgende:
5 euro per stuk. Ze hadden ook een setje met een gekleurd lijstje erbij, maar dat was roze of blauw en ik weet nog niet wat ze krijgen. Deze heeft een blank houten lijstje.
quote:
Ook errug lekkerquote:Op dinsdag 18 december 2007 20:56 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Fijn plan met draadjesvlees en aardappelpuree.
Vreet EW zijn vingers erbij op en ik ook.
Gauw weghalen dan? Of is dat al te laat?quote:Op dinsdag 18 december 2007 20:56 schreef Qwea het volgende:
Sta niet raar te kijken als ik strax niet meer kan postenik heb sunchaser doodverwenst
quote:Op dinsdag 18 december 2007 20:56 schreef Qwea het volgende:
Sta niet raar te kijken als ik strax niet meer kan postenik heb sunchaser doodverwenst
Mooi dat ik het niet weghaal. Hij wenst alle katten doodquote:Op dinsdag 18 december 2007 20:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Gauw weghalen dan? Of is dat al te laat?
Zou niet echt handig zijn, geband zijn tijdens de laatste dagen van je actie
Nou, ik ben wel klein maar ik kan er ook wat van. Hou er ook erg van. Dus ik sluit me aan bij Ing.quote:Op dinsdag 18 december 2007 20:57 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
![]()
Muts
Ingetje zal het ook wel eens zijn met die benaming, die dierentuin kan haar gestolen worden, als we maar gaan eten daarna(grapje hoor, Ing
).
A.s. zondag vier ik kerst bij mijn ouders (mijn zus moet werken 1e en 2e Kerstdag). Dan gaan we dat dobbelspel doen met kadootjes en daarna wokken![]()
1e Kerstdag bij mijn schoonouders.
2e Kerstdag komen mijn ouders bij mij. Ik heb een kalkoen van 2,5 kilo besteld
ow, well, point made.quote:Op dinsdag 18 december 2007 20:59 schreef Qwea het volgende:
[..]
Mooi dat ik het niet weghaal. Hij wenst alle katten dood
Dikkedoei voor hem dus.
I'm with stupidquote:Op dinsdag 18 december 2007 21:01 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nou, ik ben wel klein maar ik kan er ook wat van. Hou er ook erg van. Dus ik sluit me aan bij Ing.
Hoewel ik de dierentuin ook erg leuk vind, mits met iets te knabbelen
quote:Op dinsdag 18 december 2007 21:02 schreef Ingetje79 het volgende:
Eten is lekker en gezellie vind ik...
En helemaal eten met vrouwen, meneer Ingetje is echt een functionele eter, net als de rest van m'n schoonfamilie.
Als ik de laatste hap naar binnen schuif hebben zij al afgerekend en staan al bij de auto te wachten
Die uitdrukking ken ik nog nietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |