ik wil een eerlijke meningquote:Op dinsdag 18 december 2007 17:33 schreef Greys het volgende:
Zien!
Wil je dat we hem afbranden (omdat je zegt dat hij hem weigert anders te maken)? Of toejubelen?
Ing, hoe gaat het daar? Alles onder controle?
Ik moet eigenlijk ook nog stofzuigen maar ik heb niet zo'n zin
Er is gewoon GEEN goeie foto van Jochemquote:Op dinsdag 18 december 2007 17:40 schreef Morretje het volgende:
Ik vinnem wel mooi!!![]()
Vind et alleen jammer dat Jochem er zelf niet op staat
Ik had hem op echt cheque formaat willen hebben, maar toen moest ik niet zeiken want dan werd hij veelte kleinquote:Op dinsdag 18 december 2007 17:42 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik vind um leuk Q! Geheel in winterstijl.
wel... die in jouw ava, met kerstmuts, kerstmutsquote:Op dinsdag 18 december 2007 17:42 schreef Qwea het volgende:
[..]
Er is gewoon GEEN goeie foto van Jochem
Doet meneer Morretje vervelend?quote:Op dinsdag 18 december 2007 17:55 schreef Morretje het volgende:
Is het normaal om iemand aan te spreken op het feit dat diegene dingen vergeet die diegene al tig keer eerder wel onthouden heeft?![]()
quote:Op dinsdag 18 december 2007 17:57 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Doet meneer Morretje vervelend?
och alsjeblieft, dacht je dat je de enige was?quote:Op dinsdag 18 december 2007 18:07 schreef Morretje het volgende:Potverdikke, zo moeilijk kan het toch niet zijn. Die kan echt dingen vergeten, die hij al tig keer eerder wel gedaan heeft. Het gaat nu nergens over, dat weet ik ook wel, hij heeft met boodschappen doen gyros meegenomen ipv varkensreepjes.. De laatste vind ik lekkerder dan de eerste.
Mijn punt is eerder dat ie gewoon dat soort dingen niet onthoudt, terwijl we al minstens 5 keer varkensreepjes gekocht/gegeten hebben..
Afgelopen zaterdag ook zoiets, ik had al eerder geopperd waar de kerstmeuk opgeruimd kon worden. Vraagt ie vlak voordat ik wegga, waar hij de rommel moet opruimen. Ik krijg daar echt zo de kriebels van he.. Iz it me?
Ik heb er maar meteen een paar gemaakt hoor, niet eentjequote:Op dinsdag 18 december 2007 17:52 schreef Ingetje79 het volgende:
Greys! Hoe gaat het met de stoofpeertje?
Fok was traag, ik had geen zin in verbeteren.quote:Op dinsdag 18 december 2007 18:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb er maar meteen een paar gemaakt hoor, niet eentje(Sorry, flauw)
Maar volgens mij gaat het goed!
Ik heb wel een stommiteitje begaan...
Las ergens dat steranijs er lekker in zou zijn, tijdens het stoven. Maar dat had ik niet. WEL had ik steranijs-thee. Dus ik heb twee zakjes opengeknipt en er bij gemikt. Maar nu riep Meneer Greys net, toen hij in de pan keek "Dus ik zit zometeen theeblaadjes te eten?".
"Nou dan haal/doe je het toch lekker in gevolg zelfquote:Op dinsdag 18 december 2007 18:16 schreef Ingetje79 het volgende:
Klinkt heel bekend hoor.
9 van de 10 keer negeer ik het maar en denk "laat maar". Maar soms ineens ben ik het zat en dan word ik ff flink pissig (niet dat dat nou indruk maakt).
OMG, dat is wel heel domquote:Op dinsdag 18 december 2007 18:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb er maar meteen een paar gemaakt hoor, niet eentje(Sorry, flauw)
Maar volgens mij gaat het goed!
Ik heb wel een stommiteitje begaan...
Las ergens dat steranijs er lekker in zou zijn, tijdens het stoven. Maar dat had ik niet. WEL had ik steranijs-thee. Dus ik heb twee zakjes opengeknipt en er bij gemikt. Maar nu riep Meneer Greys net, toen hij in de pan keek "Dus ik zit zometeen theeblaadjes te eten?".
Ik begin meestal met een diepe zucht en dan zegt ie direct al "had je zeker al een keert verteld of niet?"quote:Op dinsdag 18 december 2007 18:19 schreef Morretje het volgende:
Hier ook niet, hij is nu heul beledigd dat ik niet snap dat hij dat soort dingen niet onthoudt..Wel zelf boos worden als ik zeg: 'Denk nog maar ff na, dat heb ik al eens verteld.', maar ik mag niet boos worden..
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |