quote:Op dinsdag 18 december 2007 16:35 schreef Greys het volgende:
In een Smart ook?
Holy fuck, wat een eind zeg! Maar ik vind het ook weer sneu dat Qwea anders niet kan komen.
Dus als het daar echt zo geweldig is, Emmen it will be
quote:Op dinsdag 18 december 2007 16:36 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik neem toch aan dat een Smartie 120 haalt? En tis tot Hoogeveen allemaal snelweg, dus 't rijdt als een tiet.
Hier int Noorden ook een stuk minder files overigens.
Greys, als jij nou es ging schillen, ga ik de laatste vertrekken hier ff stofzuigen.
Oi. Dan ben je om half 1 hier. Ehm,jaaaaa.quote:Op dinsdag 18 december 2007 16:41 schreef Morretje het volgende:
Qwea, Wat is handiger zaterdag?
Oeh, anwb.nl zegt net dat het een uur (!) is vanaf Stadskanaal naar Nieuw Amsterdam... Dat had ik niet verwacht. Kan waarschijnlijk niet eerder dan half 12 weg uit Stadskanaal..![]()
quote:
mn moeder heeft gister gedoneerd, maar die heeft er wel wat bij gezetquote:Op dinsdag 18 december 2007 16:50 schreef Qwea het volgende:
Ja hoi, heeft iemand van hier gisteren oid gedoneerd aan jochem? Ik heb namelijk geld gekregen maar er staat geen nick bij
Ooooh, beejem. Ik dacht dat dat een user was. Ja ik denk al "heeft non 2x gedoneerd?" check je pm eens svpquote:Op dinsdag 18 december 2007 16:51 schreef Nonneke het volgende:
[..]
mn moeder heeft gister gedoneerd, maar die heeft er wel wat bij gezet
Moiuh!!quote:Op dinsdag 18 december 2007 16:48 schreef nokwanda het volgende:
[..]
![]()
Katten.
Toen ie binnenkwam vertelde zijn collega dat de deur dicht moest blijven vanwege de katten. Hij vroeg, terwijl hijde trap op liep hoeveel het er waren. Ik zei: acht.. Hij keek me eens vuil aan.
Hij liep weer naar beneden en naar buiten terwijl hij zei dat ie allergisch was en dat ie niet de hele kerst ziek wilde zijn.
Buiten belde hij met zijn baas. Ik kon alles horen. Dat ging op z'n redelijk plat Nimweegs en vrij hard.
Hij was 5 minuten binnen en werd al ziek. Dat ging ie nie doen.
Hij is nog geen minuut binnen geweest. Watje!!!
Liet wel mooi zijn collega stikken.
Beejem is dr nicknamequote:Op dinsdag 18 december 2007 16:52 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooooh, beejem. Ik dacht dat dat een user was. Ja ik denk al "heeft non 2x gedoneerd?" check je pm eens svp
Nah, was een afbraakwoning. Maar ze hebben besloten het toch maar niet af te breken. Allleen zou het in 2005 al afgebroken worden. Tot nu toe uitgesteld om te beslissen wat er nou mee moest gebeuren. Er moet gerenoveerd worden. Mara daar zijn ook weer allerlei constructies voor.quote:Op dinsdag 18 december 2007 16:22 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik gok dat meneer Ingetje niet zit te wachten op een dierentuin-meet met een horde dames![]()
Dus ik kom alleen.
Rotterdam - Emmen is ongeveer net zover als voor mij naar Rotterdam heur, dus het is best te doen![]()
Het park is iig echt de moeite waard (is het ooit niet uitgeroepen tot mooiste dierenpark van NL?)
Nok! Je huis!![]()
Woon je anti-kraak ofzo?
Klinkt ook wel redelijk hoor, vind ik althans. Ik bedoel, tegenwoordig zijn er idd overal regels en normen voor, maar gemeenten zijn altijd zelf de eersten die ze overschrijden, heb ik het idee..quote:Op dinsdag 18 december 2007 16:59 schreef nokwanda het volgende:
[..]
-knip strak verhaal-
Het duurde even, maar als de bitchknop hier eenmaal aanstaat, dan staat ie ook goed aan ook
Jawel, maar daar wordt niet zo naar geluisterd. Om de een of andere vage reden onderneemt men op mijn mail opeens wel actie.quote:Op dinsdag 18 december 2007 17:02 schreef Ingetje79 het volgende:
Nasty Nokkie!
Geven de buren het zelf niet aan bij gemeente/wonigbouw?
Naar Emmen bedoel je? Bedoel je dat voor a.s. zaterdag of voor de meeting? Of beiden?quote:Op dinsdag 18 december 2007 16:48 schreef Nonneke het volgende:
volgens de anwb moeten wij 1 uur en 25 minuten rijden, nou dat valt dan weer mee
Emmen is 7 min verderquote:Op dinsdag 18 december 2007 17:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Naar Emmen bedoel je? Bedoel je dat voor a.s. zaterdag of voor de meeting? Of beiden?
Ja maar, hoe kan het dan dat ik van Stadskanaal naar Emmen in een half uur rij, en van Stadskanaal naar Nieuw Amsterdam bijna een uur??quote:
Dan klopt er iets nietquote:Op dinsdag 18 december 2007 17:33 schreef Morretje het volgende:
[..]
Ja maar, hoe kan het dan dat ik van Stadskanaal naar Emmen in een half uur rij, en van Stadskanaal naar Nieuw Amsterdam bijna een uur??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |