Anderhalve kilo?quote:Op dinsdag 18 december 2007 14:39 schreef Loontjah het volgende:
[..]
Zie ik je misschien woensdagavond, want ik heb nog 1,5 kilo uien nodig
Wat heb jij fout gedaan HANS...U?quote:Op dinsdag 18 december 2007 14:55 schreef HansU het volgende:
ugh, ik ben fucked![]()
Leraar kaarte mijn gebrek aan communicatie met de school aan, hij belde net
Als ik dit nog weet te redden, heb ik respect voor mezelf.
nooit school mailen, bellen terwijl ik eigenlijk wel wist dat die vent dat verwachte. Maarja de schuld moet ik maar proberen af te schuiven ergens anders... en nu maar flink door werken hier aan emailtjes ed...quote:Op dinsdag 18 december 2007 14:57 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Wat heb jij fout gedaan HANS...U?
Hoor haar hoor, eerste keer dat ze er wel op tijd bij wasquote:Op dinsdag 18 december 2007 15:02 schreef Loontjah het volgende:
Je was FUCKING 4 minuten te laat man!
Ik heb al bijna 5 topics geopend hoorquote:Op dinsdag 18 december 2007 15:07 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Hoor haar hoor, eerste keer dat ze er wel op tijd bij was
Dit moet ik het hele jaar nog aanhoren ben ik bang...
Pfffff elke week, dat zou er bij mij echt bij blijven... Ik houd het wel bij, maar elke week opsturen wat een flauwekul.quote:Op dinsdag 18 december 2007 15:09 schreef Loontjah het volgende:
Te weinig mailtjes sturen, hmm wij moeten iedere week een weekstaat opsturen met wat we gedaan hebben.
Heb jij nooit evaluaties gestuurd ofzo ?
Guus (euhm HostiMeister) hier ook... brainstorm eens iets!quote:Op dinsdag 18 december 2007 15:16 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Pfffff elke week, dat zou er bij mij echt bij blijven... Ik houd het wel bij, maar elke week opsturen wat een flauwekul.
kaheem zit nog steeds te denken over wat die vanavond moet eten!
quote:Op dinsdag 18 december 2007 15:09 schreef Loontjah het volgende:
Te weinig mailtjes sturen, hmm wij moeten iedere week een weekstaat opsturen met wat we gedaan hebben.
Heb jij nooit evaluaties gestuurd ofzo ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |