quote:Op dinsdag 18 december 2007 20:19 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Heb jij wel gelezen wat ik heb geschreven??!
De reden is dat het niet mag van het geloof of dat de vrouw zich er niet gemakkelijk bij voelt (iets wat sommige vrouwlijke FOK!kers hier al hebben aangegeven)!!
 Hilarisch! Nu moet ik van mijn geloof buitenlanders afknallen, is natuurlijk ook geen probleem
 Hilarisch! Nu moet ik van mijn geloof buitenlanders afknallen, is natuurlijk ook geen probleem   

- nooit van gehoordquote:Op dinsdag 18 december 2007 20:14 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Eed van Hippocrates?
Nooit van gehoord?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Eed_van_Hippocrates
-edit-
 K heb et even snel gelezen. Er staat (samengevat) : dat ze iedereen moeten helpen no matter what.  Maar wees eens eerlijk, tegenwoordig heb ik het idee dat je als moslim na het (don't hope if it's so) weigeren het wel kan vergeten bij desbetreffende arts (tell if im wrong)
  K heb et even snel gelezen. Er staat (samengevat) : dat ze iedereen moeten helpen no matter what.  Maar wees eens eerlijk, tegenwoordig heb ik het idee dat je als moslim na het (don't hope if it's so) weigeren het wel kan vergeten bij desbetreffende arts (tell if im wrong)

Ik voel me niet op mijn gemak als er een allochtoon rond loopt, voor je het weet ben je gerold.quote:Op dinsdag 18 december 2007 20:19 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
De reden is dat het niet mag van het geloof of dat de vrouw zich er niet gemakkelijk bij voelt (iets wat sommige vrouwlijke FOK!kers hier al hebben aangegeven)!!

Je bent een racist omdat jij het prima vindt om onderscheid te maken ogv niet ter zake doende gronden.quote:Op dinsdag 18 december 2007 20:16 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
waar de fuck heb jij het nou over?
Zeg nou maar waar ik racistisch ben of hou je mond gewoon.
[..]
Wat is de reden om die mensen niet aan te nemen oid?
Ik zie namelijk GEEN reden en deze vrouwen hebben WEL een reden.
[..]
Ja want dat is hetzelfde als een persoon die je lichamelijk behandeld
Gast

Welk geloof?quote:Op dinsdag 18 december 2007 20:22 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]

Artsen voelen zich ook niet altijd makkelijk als ze iemand die heel lelijk is moeten behandelen, of iemand met een snor.quote:Op dinsdag 18 december 2007 20:19 schreef Devrim_ het volgende:
[..]

Kosten/batenanalyse inderdaad!quote:Op dinsdag 18 december 2007 20:21 schreef Malev het volgende:
[..]
Inderdaad, wel duidelijk dat je die niet in je bedrijf wilt hebben zulke onbetrouwbare wezens. Plus ik zou mij ook ongemakkelijk voelen als mijn dure vrachtwagens op pad zijn met een chaufeusse !

Je maakt jezelf echt belachelijkquote:Op dinsdag 18 december 2007 20:23 schreef Malev het volgende:
[..]
Ik voel me niet op mijn gemak als er een allochtoon rond loopt, voor je het weet ben je gerold.
En van dat geloof, tsja dat is een keuze, geloof kun je ook opgeven zodat je wel naar die mannelijke arts kunt

Ik vind het helemaal niet prima om onderscheid te maken.quote:Op dinsdag 18 december 2007 20:24 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Je bent een racist omdat jij het prima vindt om onderscheid te maken ogv niet ter zake doende gronden.

oh, zijn er beginvoorwaarden?quote:Op dinsdag 18 december 2007 20:25 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Welk geloof?
Je kan niet zomaar een geloof "starten".
Denk eens even 10 seconde na voordat je iets post

Waarom word je arts als je "lelijke mensen" niet wilt behandelen?quote:Op dinsdag 18 december 2007 20:25 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Artsen voelen zich ook niet altijd makkelijk als ze iemand die heel lelijk is moeten behandelen, of iemand met een snor.
Ik vind dat artsen mensen zouden moeten weigeren. Patiënten daarentegen, zouden blij moeten zijn dat ze geholpen worden.

Waarom niet? Diederik schrijft een paar A4-tjes met wat regeltjes wat wel en niet mag (onze "Koran of Bijbel") en ik word aanhanger van dat geloof. Of is er een minimum verbonden aan het aantal aanhangers voor het een geloof wordt?quote:Op dinsdag 18 december 2007 20:25 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Welk geloof?

quote:Op dinsdag 18 december 2007 20:27 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Waarom word je arts als je "lelijke mensen" niet wilt behandelen?
Als je zo denkt heb je toch echt het verkeerde vak gekozen...
quote:Op dinsdag 18 december 2007 17:52 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Wat een onzin.
Jij gelooft er ook nog steeds in dat mensen geneeskunde gaan studeren, omdat ze graag mensen willen helpen?
Voor velen is het een leuke bijkomstigheid, niets meer.

En waarom kan dat niet? Mohammed/Jezus/Abraham etc kon het toch ookquote:Op dinsdag 18 december 2007 20:25 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Welk geloof?

quote:Op dinsdag 18 december 2007 20:29 schreef Malev het volgende:
[..]
Waarom niet? Diederik schrijft een paar A4-tjes met wat regeltjes wat wel en niet mag (onze "Koran of Bijbel") en ik word aanhanger van dat geloof. Of is er een minimum verbonden aan het aantal aanhangers voor het een geloof wordt?
*zuchtquote:Op dinsdag 18 december 2007 20:29 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
En waarom kan dat niet? Mohammed/Jezus/Abraham etc kon het toch ook

Er zijn genoeg mensen die er ook bepaalde gedachten op na houden die niet stroken met onze normen en waarden.quote:Op dinsdag 18 december 2007 20:27 schreef Devrim_ het volgende:
Ik zeg alleen maar dat er mensen zijn die zo denken

Dus als vrouwen het niet fijn vinden een man als arts te hebben, hebben ze maar pech gehad?quote:Op dinsdag 18 december 2007 20:31 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Er zijn genoeg mensen die er ook bepaalde gedachten op na houden die niet stroken met onze normen en waarden.
Normaliter wordt daar geen rekening mee gehouden anders zouden er weleens rare, gevaarlijke en vreemde situaties kunnen ontstaan.
Dus, daar gaat je 'argument'.

Was ook de bedoeling, kun je zelf zien hoe belachelijk het is om hulp te weigeren "omdat het een man is" of "mag niet van mijn geloof". Net zulke steekhoudende argumenten als degene die ik aanvoerde om vrouwen en/of allochtonen te weigeren.quote:Op dinsdag 18 december 2007 20:27 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Je maakt jezelf echt belachelijk
[..]

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |