Het vrijgezellenbestaan heeft alleen maar voordelen!quote:Op dinsdag 18 december 2007 16:06 schreef Vork het volgende:
Mijn halve kerst is zojuist ingevuld. Familiedingen enzo. Vanaf dit jaar ook gewoon weer maar een familie'verplichting'. Opzich weer een voordeel van het vrijgezellenbestaan.
Niks hier hoor...quote:
Hier ook nog niet.quote:
Ga je een relatie aan blijkt dat ze seks gebruikt om haar zin te krijgen. Daar zit je dan met je relatie, zonder seks. Great!quote:Op dinsdag 18 december 2007 16:58 schreef G.Fawkes het volgende:
Pff en de garantie dat je sex hebt dan?
hmm, lastig toch.quote:Op dinsdag 18 december 2007 17:03 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Ga je een relatie aan blijkt dat ze seks gebruikt om haar zin te krijgen. Daar zit je dan met je relatie, zonder seks. Great!
Bij hoofdpijn is het juist goed om sex te hebben. Moe zijn, tsja.quote:Op dinsdag 18 december 2007 17:04 schreef Vork het volgende:
Wat is die garantie nog waar trouwens bij "ik heb hoofdpijn", of "niet nu, ik ben moe"?
Ik gebruik dat soort smoesjes altijd als ik niet helemaal ondersteboven ben van ons seksleven.quote:Op dinsdag 18 december 2007 17:04 schreef Vork het volgende:
Wat is die garantie nog waar trouwens bij "ik heb hoofdpijn", of "niet nu, ik ben moe"?
Seks is toch stom.quote:Op dinsdag 18 december 2007 16:58 schreef G.Fawkes het volgende:
Pff en de garantie dat je sex hebt dan?
Wat zal Vork blij zijn dat jij zo openlijk bent op een forum over 'jullie' seksleven...quote:Op dinsdag 18 december 2007 17:24 schreef MNR het volgende:
Ik gebruik dat soort smoesjes altijd als ik niet helemaal ondersteboven ben van ons seksleven.
quote:Op dinsdag 18 december 2007 17:31 schreef AirwiN het volgende:
Wat zal Vork blij zijn dat jij zo openlijk bent op een forum over 'jullie' seksleven...
*slappe lach*quote:Op dinsdag 18 december 2007 17:31 schreef AirwiN het volgende:
Wat zal Vork blij zijn dat jij zo openlijk bent op een forum over 'jullie' seksleven...
Ik niet, maar Hime wel!quote:Op dinsdag 18 december 2007 17:35 schreef Q. het volgende:
Je denkt toch niet echt dat JIJ een kerstkaartje van me krijgt?
Heuj!quote:Op dinsdag 18 december 2007 17:32 schreef dawg het volgende:
Hier ben ik dan!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |