Ik typte dat omdat ik je mogelijk niet voor de voeten wilde lopen. Was niet anders bedoeld TD'tjequote:
Volgens mij heb ik geen aanlegquote:Op dinsdag 18 december 2007 12:17 schreef liefie_ het volgende:
Ik ging Litpho even helpen een goed blondje te worden
Ik denk het ook niet neequote:
Ik ben nooit te beroerd om mijn mening te geven, zelfs als er niet om wordt gevraagd.quote:Op dinsdag 18 december 2007 12:21 schreef MNR het volgende:
Ik doelde eigenlijk meer op jouw positie. Dat je een mening hebt, vind ik ook leuk en vind het ook leuk om hem te lezen, maar in deze was ik je een beetje aan het plagen. Nothing more, nothing less
Betere tvquote:Op dinsdag 18 december 2007 12:25 schreef MNR het volgende:
Hoezo Engeland?
Dat bedoelde ik dan ookquote:Op dinsdag 18 december 2007 12:22 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je kan de ads wel ophalen maar vervolgens niet tonen. Danny blij want zijn ads worden niet geblockt, ik blij want ik hoef er niet naar te kijken.
tv? Leukere huizen, betere bands. Dat zijn betere redenen om daar heen te gaan.quote:
Een van onze gemeenschappelijke goede eigenschappenquote:Op dinsdag 18 december 2007 12:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben nooit te beroerd om mijn mening te geven, zelfs als er niet om wordt gevraagd.
quote:Op dinsdag 18 december 2007 12:32 schreef Litpho het volgende:
Een van onze gemeenschappelijke goede eigenschappen.
Ik heb me laten vertellen dat ze in Dublin ook nog wel eens gesignaleerd wordenquote:Op dinsdag 18 december 2007 12:35 schreef Q. het volgende:
Ik blijf in Utrecht hoor!Veel mooiere vrouwen hier.
quote:Op dinsdag 18 december 2007 12:37 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik heb me laten vertellen dat ze in Dublin ook nog wel eens gesignaleerd worden.
Reageer?quote:Op dinsdag 18 december 2007 12:38 schreef G.Fawkes het volgende:
Ik tvp dit keer niet! Godt heeft mij die prachtige knop laten zien
Ah, is er weer een oorlog geweest waarbij Engeland Ierland heeft ingelijfd waarvan ik niets mee heb gekregen?quote:Op dinsdag 18 december 2007 12:37 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik heb me laten vertellen dat ze in Dublin ook nog wel eens gesignaleerd worden.
Of zou Godt een foto van een private part hebben doorgestuurd?quote:
Nee, dit was een Engelandloze opmerking. Sort of.quote:Op dinsdag 18 december 2007 12:40 schreef Q. het volgende:
[..]
Ah, is er weer een oorlog geweest waarbij Engeland Ierland heeft ingelijfd waarvan ik niets mee heb gekregen?
Sinds altijd eigenlijk. De BBC kan zich met gemak meten met de publieke omroepen in Nederland (ook makkelijker budget regelen als je de hele engelstalige wereld als potentieel afzetgebied hebtquote:Op dinsdag 18 december 2007 12:45 schreef Anthraxx het volgende:
Betere TV in Engeland? Sinds wanneer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |