dat had ik welquote:
oeiii spannendquote:Op dinsdag 18 december 2007 16:28 schreef Den_Haag het volgende:
Zo, ik krijg straks lekker in bed. Ben nu wel gaar. Vandaag assessment en gesprek gehad op Nyenrode. Assessment ging super goed, zat volgens hun bij de top 10% van de mensen die naar Nyenrode komen. En dat voor een HTS'er.
Of het zegt iets over de mensen op Nyenrode natuurlijk
Het gesprek ging ook lekker soepel. Het enige waar ze zich 'zorgen' over maakten was de tijd die ik beschikbaar had. Maar dat regel ik wel. Morgen of donderdag hoor ik of ik door de ballotage heen ben
quote:Op dinsdag 18 december 2007 16:28 schreef Den_Haag het volgende:
Zo, ik krijg straks lekker in bed.
Was het zo moeilijk als je verwacht had of viel het mee?quote:Op dinsdag 18 december 2007 16:36 schreef AKnynke het volgende:
[..]
![]()
Fijn dat het goed ging! Ik heb net mijn laatste tentamen afgerond...
De green mile is trouwens een film waarbij ik ontzettend moest janken...niet date-materiaal voor mij dus!
Je bent spruitjes aan het schonen?quote:Op dinsdag 18 december 2007 16:43 schreef AKnynke het volgende:
Hoe heet dat eigenlijk wat je met spruitjes doet? Je punt de boontjes, schilt de aardappelen en wortelen, snijdt de sla, maar wat doe je met spruiten? doppen klinkt zo raar...
* AKnynke is nu met de spruitjes bezig!
wrom is hij boosquote:Op dinsdag 18 december 2007 16:51 schreef Perruche het volgende:
en mn vriendje is boos op mebweeeeeeh mannen...
omdat ik hetquote:
Fulltime baan plus 5 keer in de week sportenquote:Op dinsdag 18 december 2007 16:57 schreef Perruche het volgende:
Wel ambitieus hoor, D_H, heb je een fulltime baan? Knap als je dat kan combineren...! Ik ben al blij als ik straks wat modules aan de Open Universiteit of VU kan volgen
quote:Op dinsdag 18 december 2007 17:02 schreef Perruche het volgende:
[..]
omdat ik hetvind dat ie met zn studentengroep met veuls te knappe studentes in een sauna gaat zitten
![]()
en dat ie ze vanavond weer ziet terwijl ik hem al een maand niet heb gezien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |