quote:Op dinsdag 18 december 2007 09:46 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Dat weet Kaheem vaak zelf niet eens volgens mij
quote:Op dinsdag 18 december 2007 09:51 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Valt het op... Er komt gewoon iets in mijn hoofd en dan reageer ik daar vrij impulsief op... Daarnaast vind ik het zelf meestal wel grappige theoriën.
Wat betreft browser en vrouwen ben ik niet echt kritisch. Qua besturingssystemen en vrouwen wel, maar dat is meestal onbewust. Zo vind ik vrouwen die linux gebruiken bijna nooit geil! Wie heeft dit nog meer.
Sinds Windows XP ook niet meer, want daar zit ook een functie voor een tabblad achtige startbalk in...quote:Op dinsdag 18 december 2007 09:51 schreef Etcetera het volgende:
ik denk het niet
oh ja, toendertijd het mooiste aan FF: geen volstaande startbalk meertabs
ik zit vaak op een site of 3 tegelijkmet IE is dat echt een chaos (ja ja, sinds de tabs niet meer, maar ik blijf bij FF)
Ik gebruik safari, heeft ook tabs, prima browserquote:Op dinsdag 18 december 2007 09:51 schreef Etcetera het volgende:
ik denk het niet
oh ja, toendertijd het mooiste aan FF: geen volstaande startbalk meertabs
ik zit vaak op een site of 3 tegelijkmet IE is dat echt een chaos (ja ja, sinds de tabs niet meer, maar ik blijf bij FF)
Ik wil een vriendin die geen fuck van computers weet, een 1337haxx0r als vriendin is niets.quote:Op dinsdag 18 december 2007 09:51 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Valt het op... Er komt gewoon iets in mijn hoofd en dan reageer ik daar vrij impulsief op... Daarnaast vind ik het zelf meestal wel grappige theoriën.
Wat betreft browser en vrouwen ben ik niet echt kritisch. Qua besturingssystemen en vrouwen wel, maar dat is meestal onbewust. Zo vind ik vrouwen die linux gebruiken bijna nooit geil! Wie heeft dit nog meer.
Eerste wat ik uitgezet heb ja.quote:Op dinsdag 18 december 2007 09:54 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Sinds Windows XP ook niet meer, want daar zit ook een functie voor een tabblad achtige startbalk in...
Al vind ik dat absoluut geen succes.
Op mijn Bookje gebruik ik gewoon Firefox, aangezien safari niet inloggen wil op een site waar ik vrij vaak kom (heeft vast meer met de site dan met safari te maken)quote:Op dinsdag 18 december 2007 09:54 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik gebruik safari, heeft ook tabs, prima browser
Heb ok nog wel firefox geinstalleerd staan, maar niet echt nodig.
Ben ik dus helemaal met je eeens!quote:
Gaan we voorquote:Op dinsdag 18 december 2007 09:48 schreef eer-ik het volgende:
Ah, nieuw topic alweer
Halen we voor 010108 de 300 nog?
waarschijnlijk idd 100% met safari te maken.quote:Op dinsdag 18 december 2007 09:56 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Op mijn Bookje gebruik ik gewoon Firefox, aangezien safari niet inloggen wil op een site waar ik vrij vaak kom (heeft vast meer met de site dan met safari te maken)
[..]
Ben ik dus helemaal met je eeens!
Waarschijnlijk kent hij een Linux gerbuikend meisje wat toevallig lelijk is... waar hij een hele theorie op baseerd...quote:Op dinsdag 18 december 2007 09:51 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
ik ook nietquote:Op dinsdag 18 december 2007 09:54 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Sinds Windows XP ook niet meer, want daar zit ook een functie voor een tabblad achtige startbalk in...
Al vind ik dat absoluut geen succes.
is toch handig als je vriendin je kan helpen en niet dom zit te kijken als je iets vraagtquote:Op dinsdag 18 december 2007 09:54 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik wil een vriendin die geen fuck van computers weet, een 1337haxx0r als vriendin is niets.
Gelukkig weet de mijne niet een wat FF is, dus ik zit momenteel goed.
de wereld is groter dan alleen het ict-wereldje. Ik denk dat het handiger als een vrouw d'r eigen band kan verwisselen dan dat ze met meerdere browsers kan werkenquote:Op dinsdag 18 december 2007 09:59 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik ook niet
[..]
is toch handig als je vriendin je kan helpen en niet dom zit te kijken als je iets vraagt
Waarom zou ik oooit iets over computers aan een vrouw moeten vragen, sorry maar mijn kennis is denk ik afdoende, en dom kijken... nah... niet mijn ding.quote:Op dinsdag 18 december 2007 09:59 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik ook niet
[..]
is toch handig als je vriendin je kan helpen en niet dom zit te kijken als je iets vraagt
Meerdere vrouwen, in combinatie van een heleboel vooroordelen inderdaad...quote:Op dinsdag 18 december 2007 09:59 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Waarschijnlijk kent hij een Linux gerbuikend meisje wat toevallig lelijk is... waar hij een hele theorie op baseerd...
quote:Op dinsdag 18 december 2007 10:04 schreef HansU het volgende:
[..]
de wereld is groter dan alleen het ict-wereldje. Ik denk dat het handiger als een vrouw een lekkere maaltijd voor mij kan koken, mijn kleding kan wassen en het huis netjes en schoon houdt dan dat ze met meerdere browsers kan werken
zo'n vrouw onvriendelijke opmerking zou nooit uit mijn mond komenquote:Op dinsdag 18 december 2007 10:08 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Meerdere vrouwen, in combinatie van een heleboel vooroordelen inderdaad...Maar volgens mij zijn er meer in dit topic het met me eens.
[..]
vást nietquote:Op dinsdag 18 december 2007 10:09 schreef HansU het volgende:
[..]
zo'n vrouw onvriendelijke opmerking zou nooit uit mijn mond komen
quote:Op dinsdag 18 december 2007 10:09 schreef HansU het volgende:
[..]
zo'n vrouw onvriendelijke opmerking zou nooit uit mijn mond komen
Ze mag niet schoonmaken omdat ze geen vlees eet?quote:Op dinsdag 18 december 2007 10:11 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ach, ik vind dat ik beter kan koken dan de meeste vrouwen dus dat wil ik wel doen, maar dat schoonmaken, tja, dat mogen zij wel doen. Maar dan moet mijn vriendin eerst vlees leren eten.
(klinkt fout zeg...)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |