Het is wel één van de manieren om als eerste divisie-speler bekend te worden, toch blijft het ziek. Die gast moet wel verschrikkelijk bezopen zijn geweest om een 56-jarige te pakken, niet dat een 21-jarige minder erg zou zijn, maar toch.quote:Voetballer opgepakt voor verkrachting
ASSEN - Een 21-jarige voetballer van BV Veendam is gisteren aangehouden op verdenking van verkrachting van een 56-jarige vrouw.
Dat gebeurde na een ‘match’ van zijn dna-materiaal met dat van de verkrachter. De vermeende feiten vonden van de zomer plaats tijdens een traingsweek van het team op het Duitse eiland Borkum.
De aanhouding gebeurde volgens het Openbaar Ministerie in Assen op last van het Landes Kriminal Amt in Hannover. Daar werd de voorbije maanden dna-materiaal onderzocht dat eind juli werd afgenomen van de verdachte en nog zes andere spelers van de eerste divisieclub (Jupiler League).
Bestuurslid Henk Jan Hoekman liet namens de club weten ‘verbijsterd’ te zijn. Hij verklaarde van de zomer alle vertrouwen te hebben in een goede afloop van het Duitse onderzoek. „Wij zijn in de stellige overtuiging dat onze spelers hier niets mee te maken hebben. Van een feitelijke verdenking is nooit sprake geweest. Het dna-onderzoek heeft enkel een formeel karakter. De Duitse politie wil laten zien dat ze al het mogelijke hebben gedaan in deze zaak.’’
De verkrachting vond plaats op de laatste avond van het trainingskamp op Borkum. Terwijl in discotheek Die Kajute een afsluitend feest plaatsvond, werd in de buurt van het trainingscentrum een 56-jarige eilandbewoonster verkracht. Ze verklaarde op de fiets te zijn achtervolgd door een donker getinte en atletisch gebouwde man tussen de 20 en 30 jaar die zich daarna aan haar vergreep. De volgende morgen lichtte de politie van het Duitse waddeneiland alle donker getinte spelers van BV Veendam van hun hotelbed. De zeven werden meegenomen naar het politiebureau waar ze dna-materiaal afstonden.
Misschien dacht ze aan een vette schadevergoeding. Totdat ze erachterkwam dat hij voor het minimumloon bij Veendam voetbalt.quote:Op dinsdag 18 december 2007 10:55 schreef M0NTANA het volgende:
Je zou toch zeggen dat een 56-jarige blij moet zijn met de aandacht van een 21-jarige profvoetballer?
Ahmed the Milfhunterquote:Ze verklaarde op de fiets te zijn achtervolgd door een donker getinte en atletisch gebouwde man tussen de 20 en 30 jaar die zich daarna aan haar vergreep.
Sowieso dom met de huidige DNA opsporingstechnieken.quote:Op dinsdag 18 december 2007 11:49 schreef Fides het volgende:
Vreemd verhaal. WIe is zou zo dom om als negert op een of andere eiland (waar waarschijnlijk 99% van de 5500 inwoners blank) is, iemand te verkrachten. De pakkans is dan enorm groot als er maar een paar donkere mensen ten tijde van die verkrachting op dat eiland zijn. Ben benieuwd wat er waar is van dit verhaal.
Dat je er helemaal zo diep op in gaat: Wie is er zo dom om aan een vrouw te zitten als zij dat niet wiltquote:Op dinsdag 18 december 2007 11:49 schreef Fides het volgende:
Vreemd verhaal. WIe is zou zo dom om als negert op een of andere eiland (waar waarschijnlijk 99% van de 5500 inwoners blank) is, iemand te verkrachten. De pakkans is dan enorm groot als er maar een paar donkere mensen ten tijde van die verkrachting op dat eiland zijn. Ben benieuwd wat er waar is van dit verhaal.
Vind het ook vaag dat er bij moet worden gemeld dat het om een speler van Veendam gaat. Net of dat het belangrijker maakt.quote:Op dinsdag 18 december 2007 12:16 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik neem het voor kennisgeving aan en verder niet. Dit heeft weinig met voetbal te maken.
quote:
quote:Op dinsdag 18 december 2007 09:25 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Het is wel één van de manieren om als eerste divisie-speler bekend te worden, toch blijft het ziek. Die gast moet wel verschrikkelijk bezopen zijn geweest om een 56-jarige te pakken, niet dat een 21-jarige minder erg zou zijn, maar toch.
De dader verdachte:
[ afbeelding ]
Naam: Mustafe Ahmed
Geboortedatum: 05/10-1986
Er worden nog genoeg verkrachters nooit gepakt, helaas. Als ze DNA vinden, moet je natuurlijk wel toevallig in het systeem staan (of het zelf afstaan zoals deze jongeman deed). Als ze mijn DNA ergens vinden, hebben ze er niets aan. Bovendien toont DNA alleen aan dat je vermoedelijk op de vindplaats van het DNA geweest bent.quote:Op dinsdag 18 december 2007 11:53 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Sowieso dom met de huidige DNA opsporingstechnieken.
Nu helpt het wel dat de DNA uit de bejaarde werd gelepelt.quote:Op dinsdag 18 december 2007 13:58 schreef Fides het volgende:
[..]
Bovendien toont DNA alleen aan dat je vermoedelijk op de vindplaats van het DNA geweest bent.
Waar haal je dit vandaan?quote:Op woensdag 26 maart 2008 14:49 schreef jmac het volgende:
Tekst omschrijving:
Rb, man verdacht van verkrachting
Toelichting:
betr voetballer M.A. (Ahmed) van BV
Veendam die juli 2007 vrouw op Duits
eiland Borkum zou hebben verkracht
PRO FORMA
28-3: ASSEN rechtbank om 09:00 's ochtends
Wat banaalquote:Op dinsdag 18 december 2007 17:32 schreef VoreG het volgende:
[..]
Nu helpt het wel dat de DNA uit de bejaarde werd gelepelt.
quote:Celstraf geëist tegen voetballer
De 21-jarige voetballer Mustafe Ahmed riskeert drie jaar celstraf. Dit heeft een officier van justitie in Assen vandaag tegen hem geëist omdat hij een 56-jarige vrouw zou hebben verkracht. Het zedenmisdrijf zou vorig jaar in de nacht van 21 op 22 juli hebben plaatsgevonden op het Duitse vakantie-eiland Borkum.
Ahmed was met zijn toenmalige team BV Veendam op trainingskamp op het eiland en bezocht op een vrije avond de lokale disco. De voetballer voelde zich niet goed en verliet de discotheek. Toen zijn teamgenoten hem later aantroffen, zat zijn hals onder de schrammen en had hij bloedvlekken op zijn t-shirt. Het DNA dat in de vrouw zat, bleek overeen te komen met dat van Ahmed.
'Vrijwillige seks'
De speler verklaarde inderdaad seks met de vrouw gehad te hebben, maar wel op vrijwillige basis. Volgens hem was ze dronken en wilde seks op het strand. Het was de eerste keer dat de Drentse voetballer een dergelijke verklaring gaf omdat hij zich schaamde voor familie en vrienden. Op 27 juni volgt de uitspraak.
quote:Dertig maanden cel voor Veendam-voetballer
DVHN | Gepubliceerd op 27 juni 2008, 16:13
179x bekeken
assen/veendam -
De rechtbank in Assen heeft de 21-jarige profvoetballer Mustafe A. vrijdag veroordeeld tot dertig maanden celstraf voor het verkrachten van een 56-jarige vrouw. A., die in de Drentse gemeente Noordenveld woont, pleegde het delict vorig jaar in de nacht van 21 op 22 juli op het Duitse vakantie-eiland Borkum, waar hij met zijn toenmalige club BV Veendam op trainingskamp was.
Op een vrije avond bezocht het team een discotheek. A. ging daar eerder weg, omdat hij naar eigen zeggen niet lekker was. Toen zijn teamgenoten hem later terugzagen, zat hij onder het bloed en de schrammen. Tegenover zijn teamgenoten verklaarde hij mishandeld te zijn. Zij gingen zelfs nog op zoek naar die daders.
In werkelijkheid had hij een vrouw van haar fiets geslagen. Zij verzette zich hevig, waardoor A. de verwondingen opliep. De vrouw staakte uiteindelijk haar verzet, omdat ze bang was vermoord te worden, zo verklaarde ze bij de politie.
Tijdens de behandeling van de strafzaak twee weken geleden ontkende de voetballer dat de seks tegen de wil van de vrouw had plaatsgevonden. Zijn verklaring liep erg uiteen met die van het slachtoffer. De rechtbank vond alleen de hare geloofwaardig.
"De rechtbank acht de omstandigheden waaronder het delict plaatsvond zeer gewelddadig", stelt de rechtbank in het vonnis. "Het slachtoffer is ontzettend bang geweest en aangetast in haar lichamelijke integriteit. We rekenen het de dader zwaar aan dat hij dit allemaal heeft gedaan ten behoeve van zijn eigen gerief."
De voetballer, die tot vrijdag in voorarrest zat, was niet bij de uitspraak aanwezig.
Nou carriere is een groot woord....quote:Op vrijdag 27 juni 2008 17:10 schreef jmac het volgende:
http://www.nu.nl/news/163(...)or_verkrachting.html
Bye Bye met je carriere! Lekker zitten!
Oh bedoel: Bye bye met je verblijfs statusquote:Op vrijdag 27 juni 2008 17:27 schreef Grulez het volgende:
[..]
Nou carriere is een groot woord....
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 17:31 schreef RayMania het volgende:
Het waren twee fantastische wedstrijden.
Misschien Van der Eem eens laten onderzoekenquote:Op een vrije avond bezocht het team een discotheek. A. ging daar eerder weg, omdat hij naar eigen zeggen niet lekker was. Toen zijn teamgenoten hem later terugzagen, zat hij onder het bloed en de schrammen. Tegenover zijn teamgenoten verklaarde hij mishandeld te zijn. Zij gingen zelfs nog op zoek naar die daders.
In werkelijkheid had hij een vrouw van haar fiets geslagen. Zij verzette zich hevig, waardoor A. de verwondingen opliep. De vrouw staakte uiteindelijk haar verzet, omdat ze bang was vermoord te worden, zo verklaarde ze bij de politie.
Tijdens de behandeling van de strafzaak twee weken geleden ontkende de voetballer dat de seks tegen de wil van de vrouw had plaatsgevonden. Zijn verklaring liep erg uiteen met die van het slachtoffer. De rechtbank vond alleen de hare geloofwaardig.
Het was op trainingskamp met de selectie van een BVO.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 17:48 schreef Trancelocator het volgende:
BV Veendam: "Hadden we eindelijk een speler die initiatief toont..."
Dit heeft verder eigenlijk weinig met voetbal te maken, zeker ook gezien zijn staat van dienst.
En dat maakt het ook pijnlijk voor Veendam. Maar verder gaat het 'gewoon' om een strafbaar feit begaan door een zieke geest die toevallig ook twee wedstrijden voor de club heeft gespeeld. Hij had net zo goed een melkboer kunnen zijn.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 17:51 schreef Grulez het volgende:
[..]
Het was op trainingskamp met de selectie van een BVO.
Ik denk dat ze hem 2,5 jaar laten zitten en wanneer hij terug komt ligt er een nieuw contract voor hem klaarquote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:15 schreef Adelante het volgende:
Ik neem aan dat Veendam zijn contract ontbindt en niets meer met hem te maken wil hebben?
Nodig, hem uit, voor een goed gesprek. Laat je vrouw thee inschenken, voor hem.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:37 schreef BansheeBoy het volgende:
Leuke kerel, hij komt erg aimabel op me over. Lijkt me sterk dat hij de dader is. Er moet haast wel iets fout zijn gegaan bij het onderzoek.²
Het is een buitenlander, dus vreemd vind ik het niet.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:37 schreef BansheeBoy het volgende:
Leuke kerel, hij komt erg aimabel op me over. Lijkt me sterk dat hij de dader is. Er moet haast wel iets fout zijn gegaan bij het onderzoek.²
Right..quote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:37 schreef BansheeBoy het volgende:
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:44 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Nodig, hem uit, voor een goed gesprek. Laat je vrouw thee inschenken, voor hem.²
Dat zal ik niet doen, oké, hij is aimabel en komt bescheiden over. Maar ik zie geen degelijke reden om hem uit te nodigen. Ik voel me er niet goed voor, zoals.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:44 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Nodig, hem uit, voor een goed gesprek. Laat je vrouw thee inschenken, voor hem.²
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:37 schreef BansheeBoy het volgende:
Handig toch, hoef je het ook niet op te zoekenquote:Op zaterdag 28 juni 2008 11:37 schreef djnospinzone het volgende:
Waarom worden naam en toenaam genoemd?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |