zou gaaf zijn, ga ik al naar toe, is op 3 april, toch?quote:Op dinsdag 18 december 2007 20:09 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ja, daar hebben ze hun best wel voor gedaan..
Overigens; wij proberen in 013 te komen als 'local special guest' van de Paganfest tour.
Als hier mensen zo vriendelijk zouden willen zijn om op ons te stemmen via deze website..
.
al gedaanquote:
ach ja optreden is gewoon leuk, met wie dan ookquote:Op dinsdag 18 december 2007 22:03 schreef Deansensitized het volgende:
Dude, ik heb ze nog nooit gezien, en wil het nu al
Niks beoordelen, gewoon doen! Conorach heerscht!![ afbeelding ]
Dat houdt in dat je een aubergine of een brocoli in je te strakke stretchbroek moet doenquote:Op dinsdag 18 december 2007 22:17 schreef Dribbel_ het volgende:
Wat moet ik me voorstellen bij een profesionele uitstraling op het podium eigenlijk ?die snap ik neit helemaal
Ik heb de ELPEE nog liggen hierquote:Op dinsdag 18 december 2007 22:38 schreef Witchfynder het volgende:
Gaaf. Iemand anders die Bad News kent
Nahh ik was te dronken om hier in Lent City het vliegtuig te nemen over de Waal heen naar school.quote:Op dinsdag 18 december 2007 22:41 schreef Dribbel_ het volgende:
Zeg dat je niet kan komen omdat je opgepakt bent
niet over je eige versterker flikkerenquote:Op dinsdag 18 december 2007 22:17 schreef Dribbel_ het volgende:
Wat moet ik me voorstellen bij een profesionele uitstraling op het podium eigenlijk ?die snap ik neit helemaal
quote:Op dinsdag 18 december 2007 22:32 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Dat houdt in dat je een aubergine of een brocoli in je te strakke stretchbroek moet doen![]()
Hey Hey Bad NEws![]()
![]()
![]()
http://www.youtube.com/watch?v=fgkCNbZ6_LE&feature=related
Vergis je niet,... het is een brede rivier... succesquote:Op dinsdag 18 december 2007 22:51 schreef Dupje het volgende:
[..]
Nahh ik was te dronken om hier in Lent City het vliegtuig te nemen over de Waal heen naar school.
Daarom kom ik niet opdagen![]()
opbouwen, precies weten wat en hoe je het wil, niet zeuren maar doorwerken enzo?quote:Op dinsdag 18 december 2007 22:17 schreef Dribbel_ het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |